Už sa predstavoval asi 14 spolužiak a už sa to pomaly premiestňovalo k babám a dvom neznámim. „Takže teraz bude prestávka, poprosím vás aby ste ostali v tejto triede, za chvíľku sa vrátim." prestávka by mala trvať takých 5 minút a potom už iba posledná hodina a baby môžu ísť domov. „Tak čo si myslíš, je tá učiteľka v pohode?" „Mne sa páči, mám taký pocit že budem rada chodiť na tieto hodiny." „Ja tiež." na to si baby tlapli a v ten moment zazvonilo na hodinu. Učiteľka prišla o pár minút neskôr. „Dobre žiaci, tak kde sme to skončili? Myslím si že pri tých dvoch chlapcoch hore, chlapci ja vás poprosím dajte si dole kapucne lebo potom vám nevidím do tváre, je to neslušné keď sa s niekym idete rozprávať." chalani sa na seba pozreli a prikývli. Dali si dole kapucne a zrazu sa iba objavili dve hlavy. Jedna s červenými vlasmi a druhá s hnedými a zeleným melírom. „Tak chlapci predstavte sa nám, ako sa voláš ty s tým melírom?" „Tak ja sa volám Hongjoong, mám 21 a jeden krát som prepadol takže preto som teraz v prvom ročníku na výške, aby ste sa nečudovali pani profesorka." chalan vedľa neho sa zasmial no baby sa na Hongjoonga pozerali s otvorenými ústami. „Zaujímavé Hongjoong a nemôžeš moja otázka na teba z geografie je tá, že mi povieš jeden zo 4 živlov a na čo je ten živel dôležitý?" „Takže, ja vám poviem že mám rád živel zeme, vďaka nemu máme kde pestovať jedlo a celkovo je aj dobrý na pre dobytok ktorý sa živý trávou ktorá z tej zeme rastie." „Dobre a celkovo zaujímavé odpovede. Ako sa volá tvoj kamarát?" Mingi sa postavil no ešte pred tým sa pozrel dozadu na baby. Keď Mia uvidela jeho tvár bola dosť prekvapená. „Tak, ja som Song Mingi, mám 20 rokov a som tu ako prvák na vysokej." Mingi bol dosť nervózny pred toľkými ľuďmi a vzbudzovalo to v ňom strach. „Máš pekné meno Mingi, moja otázka na teba je tá istá ako na Hongjoonga ale už nesmieš použiť ten istý živel." „Ani by som si ho nevybral. Môj obľúbený živel je oheň. Vďaka nemu máme teplo, vďaka nemu sa udržujeme pri živote, keď si chceme napríklad niečo urobiť. Medzi oheň patrí aj plyn s ktorého oheň vzniká. A tým pádom je aj tento živel dosť nebezpečný. Oheň má aj viecero farieb, napríklad modrý, oranžový, červený, dokonca aj žltý."„Veľmi dobre Mingi, veľmi dobre. Teraz prejdime na posledné dve dievčatá vzadu za chlapcami, ako sa voláte?" ako prvá začala Naty. „Takže, ja som Naty a mám 16 rokov, aktuálne som tu nastúpila na strednú a tu moja kamarátka mi pomáha sa tu zorientovať, poznám sa s ňou už od malička, je ako môj strážca." „Dobre Naty, aký je teda tvoj najobľúbenejší živel?" „Môj je vzduch. Vďaka nemu žijeme a dýchame a dodáva tak tiež silu zemi ktorá potom vytvára stromy z ktorých sa vzduch zse riedi. Každý sa navzájom dopĺňajú." „Výborná odpoveď, páčiť sa mi zatiaľ vy traja, som zvedavá ako sa volá tvoja kamarátka Naty a ako opíše svoj živel." Naty si sadla a v zápätí na to sa postavila Mia. „Ahojte, moje meno je Mia a mám 18 rokov. Chodím na túto strednú školu už 3 roky a som tu s touto školou veľmi spokojná, plánujem ísť sem aj na vysokú. Čo sa týka odpovede na otázku tak jednoznačne je to u mňa voda. Síce každý jeden živel je niečím výnimočný a zaujímavý. Voda je však najnebezpečnejší z nich všetkých. Čo zmôže nad ňou taky oheň, nič. Vída oheň zahasi a nič s neho neostane len para. Čo z môžeš proti vode taká zem, tiež nič, vída ju totiž zatiahne na dno. A vietor, ten s alen s vodou hrá a keď je veľa búrka tak mu len v ničení prírody pomáha. To je odomňa všetko." „Veľmi dobre deti, z dnešných odpovedí sa mi najviac páčili tie vaše, a viete prečo? Pretože ste ich povedali z vlastných skúseností, povedali ste ich tak ako to vy sami poznáte. Pre dnešok si myslím že skončíme skôr keďže je prvý deň a nemáme čo robiť. Prajem vám krásny zvyšok dňa." keď to dohovorila tak sa všetci pozbierali a išli domov. Profesorkyn pohľad však stále mieril na tých štyroch vzadu a v jej halve sa iab premietali slová. Neviem to isto ale myslím si že majú niečo spoločné, každý povedal dosť zaujímavú odpoveď na moju otázku a podľa toho ako sú ich vlasy sfarbené a celkovo ich povahy sú iné a líšia sa od ostatných, verím v to že to niesu len hociake deti. Myslím si že sú to deti matky prírody. V tom ju z myšlienok odvrátil hlas Naty ktorá sa jej niečo pýtala. Vedľa Nat stála aj Mia. „Haló, pani profesorka, ste v poriadku, nieje vám dobre?" „Nie dievčatá. Som v poriakdu, nemusíte sa o mňa báť. A aj keby mi bolo zle tak mám už predsa len na to svoj vek." „Môžeme sa vás spýtať koľko máte rokov?" „Moja zlatá mám už 54 rokov." „Páni, vôbec na to nevyzeráte, vyzeráte tak na 40." polichotila jej Mia a ona sa iba usmiala. „Ďakujem, ste zlaté dievčatá, prajem vám pekný zvyšok dňa." potom baby vyšli vonku na chodbu kde sa nečakane stretli z pohľadmi Mingiho a Hongjoonga. Mia hneď odvrátila pohľad no Naty im ešte zakývala a oni jej zamávali naspäť. Mia sa ešte posledný krát otočila a schmatla Naty za ruku zatiaľ čo ona udržiavala očný kontakt s Hongjoongom ktorý sa nevedel prestať na ňu dívať.
Keď nieje škola, tak aspoň ten Wattpad na niečo je keď sa človek nudí. 🥰🤣🤣 No čo dúfam že už viete kto je kto? 🌱🌪️🔥💧
YOU ARE READING
4 Živly 🌱🔥💧🌪️
RandomMedzi nami ľuďmi sa schovávajú aj ľudia s niečim výnimočným. Sú to ľudia ktorým boh zveril schopnosti po ktorých len ostatný môžu túžiť. No ľudia si neuvedomujú že keď tieto živly vyprovokuju tak spôsobia katastrofu. Katastrofu ktorá môže spôsobiť a...