Keď baby zišli dole ku chalanom tak chalani zostali ako nemi a pozerali sa na baby ako na nejakých anielov. „N-n-no ty môj duchot.” zakoktal sa Hong a s otvorenými ústami si prehrabal vlasy rukami a nemal slov. „Preboha.” znova z neho vykĺzlo a Naty ostala dosť smutná. Nevedela či to má brať tak že vyzerá hrozne alebo či fakt je z nej mimo. „To vyzerám až tak zle?” spýtala sa na čo však Hong ku nej podišiel a chytil ju okolo pása. „Nie. Práve že...vyzeráš ako bohyňa.” keď to povedal tak sa Naty začala červenať a Hong jej za to opätoval pusu na líce. V ten monet už bola Naty úplne mimo sféry. „Idem si z Naty zaplávať, idete aj vi?” spýtal sa Hong keď ku nám s Naty podišiel. „Musím sa natrieť Hong, za chvíľku budem pri vás.” povedal Mingi a pozrel sa aj s ostatným na Miu. „Ja tu počkám s nim, vy si zatiaľ choďte užiť.” „Tak dobre, budeme vás potom čakať vo vírivke.” povedal Hong a zamával im. Mingi chvíľku mlčky pozeral na Miu a potom sa spamätal a zobral si do rúk svoj krém. „Chceš pomôcť?” spýtala sa ho Mia a natiahla ruku po krém. „Jasné, ďakujem.” Mingi si trochu nabral na svoje ruky a nátierka si hruď a nohy. Keď to spravil tak mu Mia začala natierať chrbát. „Tebe sa vysušuje koža z chlóru však?” spýtala sa Mia Mingiho a on sa otočil ku nej. „Hej, mám to už od malička. Ako keby ma voda zahasila ako uhlie a ja som z toho suchý a mám popraskanú kožu.” „To ja mam zase opačne.” povedala Mia a s Mingim sa trochu pousmiali. „Dobre, už by sme mali ísť za nimi dvoma.” povedal Mingi, postavil sa zo lehátka a podal Mii ruku. „Napadlo ma, poďme sa najskôr namočiť len do vody a potom pôjdeme za nimi.” povedal Mia a začala ťahať Mingiho do vody. „Aj tak viem že sa teraz spolu maznaju vo vírivke.” keď to Mingi počul tak si rýchlo rozmyslel kam chce ísť. Vošiel s Miou do bazéna a začali sa tam plahočiť ako malé deti.
Zatiaľ čo sa oni dvaja plahočili tak Naty a Hong si ležali vo vírivke a Natys sedela na Hongjoongovych nohách. „Dneska si veľmi pekná princezná.” povedal jej znova a dal jej jemnú pusu na krk. „Ani ty dneska nevyzeráš zle macko.” ako to povedala tak Hong dostal od nej letmu pusu na pery. „Myslím si že im to nejako dlho trvá, tak dlho sa predsa Mingi nemôže natierať.” povedala zase Naty na čo si ju Hongi pritiahol k sebe ešte bližšie a vo vode jej začal hladiť ľavé stehno. „A vadí ti že tu niesu, lebo mne vôbec.” keď to povedal tak sa Naty na neho pozrela a začali sa vášnivo bozkávať. Výhoda tejto vírivky bola taka že v nej nikto okrem nich nebol a ešte k tomu bola ohradená stenou z dreva.
Už prešlo cca 30 minút a v tom sa vo vírivke objavyli Mia s Mingim ktorý boli zadýchaný a celí mokrý. „Kde ste boli?” spýtala sa Naty ktorá už sedela na vedľajšej sedačke a mala opretu hlavu o Hongjoongove rameno. „Boli sme si zaplávať v bazéne a akurát tam začali vlny tak sme tam stravyli chvíľku času a nechali sme vás osamote.” povedala Mia a sadla si. „Kedy pôjdeme vyskúšať tobogany?” začal Hong vymýšľať no Mii a Mingim sa teraz moc nechcelo lebo boli unavený z vĺn. „Daj nám 10 minút a môžeme ísť.” povedal Mingi a vyvalil sa na sedačke. Mia sa na ňom s Naty začali smiať a Hong do neho strčil tak že sa Mingi tichu nachlipal vody. V ten moment sa začali zase všetci smiať ako o život. Potom sa pobrali na tobogány ktoré boli na nafukovačky. Každý išiel vo dvojici a potom si to medzi sebou vždy prestriedali. Na toboganoch stravyli viac ako 4 hodiny a potom si išli na chvíľku ľahnúť na lehátka a išli sa najesť. Keď sa nejedli tak si ľahli znova na lehátka a chvíľku počkali kým im ako tak vytrávy. Potom si ešte išli užiť vlny na ktorý začali robiť blbosti. Hong si dala Naty na ramená a tak s ňou škákal. Mingi chcel aby tak išla aj Mia no ona sa bála aby ho neutopila aj keď Mingi bol na toľko vysoký že ani skákať vo vode nemusel.
Už bolo 19:15 a všetci už nasadli do vlaku smer domov. Cestou naspäť všetci zaspali a skoro minuli svoju zastávku. Naty sa rozlúčila s Miu a Hongjoong išiel ešte odprevadiť Naty domov. Mingi šiel zatial s Miou. „Tak, a som už dom.” povedala Mia a Mingi sa pozrela na dom no nikde sa nesvietilo. „Tvoju rodičia už spia?” „Ouuu, nie, oni niesu doma, som doma sama.” povedala Mia a pozrela sa na prázdny dom. „Aha, ak chceš tak môžem ostať pri tebe spať ak sa bojíš byť sama!” Mia sa na to len usmiala. „To by bolo fajn, ale čo Hong, veď on je s tebou na izbe!” „Zavolám mu a určite prespí potom u Naty ako ho poznám, in totiž bezo mňa nedokáže byť sám na internáte, moc sa bojí.” ako to povedal tak Mia iba prikývla a Mingi hneď volal Hongimu. Ten mu hneď aj zdvyhol. „Eeejjj, Mingi, akurát som ti išiel volať, chcel som ti povedať že budem spať u Naty. Jej mama mi povedala že môžem prespať a pozvala ma na večeru.” „Jaaj, ja som ti chcel volať že budem spať u Mii lebo je sama doma a bojí sa byť sama.” „Tobje v pohode, tak ráno sa vidíme v škole!” „OK, čau.” potom Mingi zložil telefón a spolu s Miou vošli do domu. „Pôjdem ti nájsť nejaké veci na spanie, na druhej starne chodby oproti izbe je sprcha, tu máš uterák.” podala mu ho Mia a išla nájsť ešte veci pre Mingiho na spanie. Neprišli ani 2 minúty a Mia už bola späť aj s karaťasmi a tričkom. Podala to Mingimu a on sa išiel osprchovať. Keď Mingi vyšiel zo sprchy tak Mia už bola tiež osprchovana lebo bola v druhej kúpeľni u rodičov. Mia už spokojne ležala na posteli a spala. Mingi podišiel k posteli a sadol si vedľa Mii. Pozeral sa na ňu ako spí a prešiel je po vlasoch. Mia trochu po otvorila oči. „Poď si už ľahnúť.” povedala a ukázala mi nech si ľahne vedľa ne druhú polku postele. Mia mala veľkú posteľ a tak jej moc nevadilo že pri nej Mingi bude spať. Mingi si teda ľahol vedľa nej a zaspal aj s ňou ako malé batoľa.
Dneska výnimočné zase dve časti po sebe🥰🥰🥰 dúfam že ste zatiaľ spokojný.🌪️💧🌱🔥
YOU ARE READING
4 Živly 🌱🔥💧🌪️
RandomMedzi nami ľuďmi sa schovávajú aj ľudia s niečim výnimočným. Sú to ľudia ktorým boh zveril schopnosti po ktorých len ostatný môžu túžiť. No ľudia si neuvedomujú že keď tieto živly vyprovokuju tak spôsobia katastrofu. Katastrofu ktorá môže spôsobiť a...