Už bolo asi 7:10 keď v tom z ničoho nič začal zvoniť Naty budík. Nechápala prečo jej zvoní a tak sa pozerala na dátum a deň a vtedy pochopila že je pondelok a je škola. Keď sa pozrela vedľa seba tak tam ležal Hongjoong bez trička a spal tak že ju držal okolo pása. Omg, prečo musí byť taký zlatý, ani sa mi ho nechce vôbec budiť keď ho vidím ako sladko spinká. Zamyslela sa nad tým Naty no bohužiaľ zabudli na to že včera bola nedeľa a dneska má byť škola. Naty sa trochu pomrvila no v ten moment si ju Hongjoong pritiahol k sebe ešte silnejšie. „Hongi, zlatko! Musíme vstávať, zabudli sme že je dneska škola!” Hong otvoril jedno očko a iba zahmkal. „Hongi, ale teraz vážne, nechcem meškať do školy a ešte k tomu už je 7:20 a o 8 začína škola!” „Ešte chvíľu mami!” „Žiadna chvíľka, vstávaj!” vtedy sa Hong posadil na posteľ a mal úplne strapaté vlasy, bol príliš zlatý na to aby ho Naty zhodila s postele. Na tvári mal ten cute ksicht ospalého bábätka. Naty nedokázala odolať a stačila mu tie jeho chutné líčka. V tom započula jej mamu z dola. „Natyy! Nechceš zaspať do školy ani s Hongjoongom však že?!” „Už sme hore mami neboj!” Naty sa postavila z postele a išla sa umyť a hneď za ňou išiel aj rozospatý Hong. Keď si Naty umývala zuby tak ju Hong objal okolo pása a začal ju bozkávať na krk. „Hongjoong prestaň a choď sa obliecť, mama povedala že nás zavezie do školy aby sme nezmeškali keďže sme tak trochu zaspali.” Hongjoong sa z nechuťou odtiahol a išiel sa obliecť. Dneska to bude mať v škole asi dosť ťažké keďže vyzerá takto.
Naty už bola hotová a čakal aj s mamou už iba na Hongjoonga kým sa vytrepe z izby a pôjde sa obuť. Už bolo 7:50 a o 8:05 im začína vyučovanie. Keď Naty konečne zbadala Hongiho tak vyšla vonku a všetci si posadali do auta. Hongjoong ešte spal na Natynom ramene kým prišli ku škole. Naty sa rozlúčila s mamou a spolu s Hongjoongom si kráčali do školy. „Počuj a čo Mia s Mingim, myslíš si že vstali z postele a nezaspali?” spýtal sa v ten monet Hong a Naty sa iba na neho otočila s otvorenými ústami. „Do prdele, úplne som na nich zabudla.” Hongjoong sa zasmial a postrapatil Natyne vlasy. „Ale no taaak, vieš ako dlho mi to trvalo česať?!” povedala Naty a začali si upravovať vlasy. „Keď ty si krásna aj keď si strapatá.” keď to Hong povedal tak sa Naty zase začala červenať od ucha k uchu. „Tak poď, zavoláme ešte tým dvom a pôjdeme do triedy.” Hongjoong vybral telefón z vačku a začal volať Mingimu no on mu nedvíhal. „Skús prosím ťa zavolať Mii lebo Mingi mi nedvíha.” Naty zobrala do rúk telefón a vytočila Miine číslo no ani ona nedvíhala. „Tiež mi nedvíha. Som zvedavá či bude v triede a ak nie tak asi zomriem z tých pohľadov ktoré na mňa tam čakajú.” „Kľud, však za dve hodiny máme spolu Vyzualnu grafiku, do vtedy snáď vydržíš.” keď to Hong dopovedal tak zazvonilo na hodinu a rozlúčil sa s Naty. Naty si spokojne kráčala do triedy, dúfajúc že v lavici uvidí sedieť Miu. Keď vošla do triedy tak ostala veľmi sklamaná lebo Mia tam nebola. Sadla si teda na miesto, no v ten monet vošla do triedy profesorka a Naty začala rozmýšľať akú má hodinu. Vtedy si vspomenula že prvé hodiny dneska s Miou nemá a tak jej ako tak odľahlo lebo je dosť možné že má hodinu inde. Možno preto ani ona a ani Mingi nedvíhali telefóny.
Už bol koniec druhej hodiny a Naty sa pobrala do učebne kde na ňu už čakal Hongjoong no vedľa neho nevidela sedieť nikoho. Hong na ňu mávol aby si išla sadnúť k nemu. „Tak čo, je Mia v škole?” „Neviem, prvé hodiny som s ňou dneska nemala mala som s inou triedou. A Mingi je v škole?” „Od rána som ho nevidela, mám taký pocit že sa asi na to vykašľal a išiel na internát, alebo sa niečo stalo.” „To ani zo srandy nevrav Hong. Sám dobre vieš že Mingi má veľkú silu a keď už hovoríme o nejakej sile tak Mia tiež nieje na tom najlepšie.” „Ako to myslíš?” „Včera mi povedala čo sa jej stalo keď bola vonku s Mingim pri tom skateparku, dostala som vtedy husiu kožu keď som to počula.” „Naty, čo sa stalo?” začal na ňu Hong naliehavo hovoriť aby to už zo seba vypustila. „Mia mala iné oči a je dosť možné že jej moc je voda, a keď sa voda a oheň stretnú tak...” Naty váhavo prehltla a v ten monet Hong nevedel čo má robiť. Vytiahol telefón a snažil sa nejakým spôsobom dovolať Mingimu no stále nedvíhal. Naty s Miou bola na tom rovnako. Ostávalo im už iba veriť že sa im dvom nič zlé nestalo.
Ja viem teraz sú časti dosť často no baví ma to písať takže mi to nejako nevadí. 🥰 Tak aspoň zabijem nejako ten čas počas karantény keď už nemám tie úlohy aspoň na chvíľku. 🌪️💧🌱🔥
YOU ARE READING
4 Živly 🌱🔥💧🌪️
RandomMedzi nami ľuďmi sa schovávajú aj ľudia s niečim výnimočným. Sú to ľudia ktorým boh zveril schopnosti po ktorých len ostatný môžu túžiť. No ľudia si neuvedomujú že keď tieto živly vyprovokuju tak spôsobia katastrofu. Katastrofu ktorá môže spôsobiť a...