Pátek, 12.září (1.část)

72 7 0
                                    

Dneska už je zase pátek. Konečně. Pátky mám nejradši, protože v ten den máme ty nejlehčí předměty : dějepis, hudebku, češtinu, angličtinu a výtvarku. A jak jsem přišel do školy, tak jsem si snad myslel, že mě šlak treví!
Škola nám vždycky začíná v 8:00. Já jsem do školy přišel v 7:35.- jako obvykle. A vím, že Max vždycky chodí v 7:40. ALE NEPŘIŠEL! První jsem si z toho moc starostí nedělal, ale jak už bylo 7:55 tak jsem si řekl :Tak kde už sakra je? Bál jsem se, že nepřijde.......
Už bylo 8:00 a začal dějepis. Ale učitelovi z dějepisu to docela trvá než přijde, tak vždycky asi 5 minut. Ale my už jsme si na to vzykli, protože on už je takový starý dědek, a starým dedkům to obvykle trvá no... 😅
Bylo 8:03 a Max vyletěl do třídy k naši lavici, aż jsme se málem srazili. 😂
Nakonec jsem se on něho dozvěděl, že mu ujel autobus a tak musel běžel za taťkou aby ho zavezl do školy. 😂No prý jeho taťka mu málem flaknul 😂. Chudák Max.
Ten den dneska rychle uběhl. Jak  jsme šli chodbou to šatny, tak na nas nějaký hlas zakřičel :Alexi, Maxi!!
Podíval jsem se z okna. Byl to taťka. Rychle jsme se převlekli a šli za nim ven. Jak jsme k němu přišli, tak nám řekl, že já dneska můžu jít k Maxovi!! Byl jsem strašně rád. Taťka si mě prý vyzvedne v 17:30. Tak jsme šli. Nikdy jsem neviděl Maxův dům ale teď jsem ho poprvé viděl. Byl opravdu pěkný. Jak jsme přišli dovnitř, nikdo doma nebyl. Zavedl mě do svého pokoje a začal si vytahovat knížky. Byli jsme na mobilech a chvíli jsme si jen tak hráli, ale pan se otevřely dveře. Byl to určitě taťka od Maxe. Potom přišel do našeho pokoje ptal se Maxe, jak bylo ve škole. Nevím proč, ale prostě jsem z něho dostal strach....

Art by me💙Pak se mi nějak udělalo mdło před očima a začalo mi být špatně a začal jsem blejt

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Art by me💙
Pak se mi nějak udělalo mdło před očima a začalo mi být špatně a začal jsem blejt.. Potom se mi před očima zatemnilo a pak už jsem nic neviděl....

🇷🇺💙Alexův deník💙🇷🇺Kde žijí příběhy. Začni objevovat