Bylo ráno. Vzbudily mě Tina a Bella. Alexi, vstávej, vstávej!!! Křičely na mě. Nepochopil jsem, proč na mě tak křičí. Co se stalo? Je teprve 6:35, zapsat jsem nemohl. Tak jsem vstal a ony mě vedly do obýváku, kde na křesle seděl taťka. Obličej měl zakrytý šátkem, který si držel rukama. Bál jsem se, že se stalo něco hrozného. Běželi jsme k taťkovi. Tati, co se ti stalo?! Řekl jsem mu vyděšeně. On si začal pomalu z obličeje sundávat šátek a odhalil svou tvář. Začala se rozpadat, pak i ruce, nohy.. Celé tělo... Tati, ne!! Neopouštěj nás!!! Ale było už pozdě.. Taťka se rozpadl.. Proč?! Co budeme dělat? A začali jsme všichni brečet...
Slyším budík. Počkat.. To se mi zas jenom zdálo!! Další noční můra... Podíval jsem se na budík a už bylo.. 8:15..? Počkat.. Ne!! V TU DOBU UŽ NÁM ZAČÍNÁ ŠKOLA!! Ja jsem zaspal!! Rychle jsem proběhl celý dům, ale.. Nikdo nebyl doma! Ale proč? Že by mě tu nechali..? Pak ale někdo zazvonil na dveře, tak jsem šel otevřít. Byla tam Ema. Ahoj Alexi. Ahoj Emo... Pozdravila me a ja jsem ji taky pozdravil. Nechápal jsem, co tady dělá.. Vypadáš nějak překvapeně.. Řekla Ema a pokračovala. Taťka ti neřekl, proč tady jsem? Ne. Řekl jsem jí. Tak mě zaveď do svého pokojíku a ja to to vysvětlím. Tak jsem ji tam zavedl, ona mi řekla, ať si lehnu do postele a pokračovala. Víš.. Taťka vás prý ráno budil do školy, ty jsi ale nevstával.. A pak si nějak všiml, že se ti prý asi něco ošklivého zdálo a prý jsi měl teplotu, tak jsem tě měla radši zkontrolovat. Aha.. Odpověděl jsem. Tak mě nakonec zkontrolovala a pak mi řekla : Budeš muset být asi tyden doma. Ale neboj, není to nic vážného.. Co ja ale budu zase doma dělat? Řekl jsem si ale oak mi něco došlo. Šel jsem to obýváku a vzal jsem deník od taťky. Ukázal jsem ho Emě a začali jsme si tam něco číst. Dost jsme se nasmali, protože některé zážitky si Ema pamatovala. Po chvíli ale přišel taťka. Schoval jsem deník pod polštář a Ema taťkovi všechno vysvětlila. Pak se rozloučili a šla domů. Ja jsem si pak večer vytáhl deník a začal jsem číst...
Milý deníčku..
ČTEŠ
🇷🇺💙Alexův deník💙🇷🇺
Aventura🇷🇺💙🇷🇺💙 Příběh je o postavě Alexovi (nebo-li Rusko🇷🇺) z Countryhumans, který si píše deník. Zažívá mnohá dobrodružství se svým otcem Alexem (USSR). Jeho nejlepší kamarád je Max (Německo🇩🇪), a Henry (Japonsko🇯🇵). Jsou to nejlepší kamarádi...