Ráno jsem se vzbudil a šel se nasnidat. Potom jsem si ale vzpomněl na ten denik. Taťka si ho včera večer vlastně položil na políčku v obýváku. Mohl jsem si to říct nahlas, protože taťka se sprchoval, takže mě neslyšel. V deníku měl i nějaké obrázky. Podle toho, co jsem viděl, si myslím, že taťka umí pěkně kreslit. Chvíli jsem si v deníku listoval, ale pak do pokoje přišel taťka. Rychle jsem položil deník zpátky na políčku a snažil jsem se dělat, że dělám něco jiného. Ale bohužel, taťka mě viděl. Co tady děláš Alexi? Zeptal se mě taťka. Věděl jsem, že to viděl, tak jsem mu to radši řekl. No... Tati... Chtěl jsem se podívat do toho tveho deníku. Chtěl jsem, abys mi řekl něco o svém dětství, tak jsem se chtěl podívat... Strašně moc mě to zajímalo. Na tak dobře.... Řekl mi taťka a řekl, ať se vedle něho posadím. Docela se i divím, že nebyl z toho rozzuřený. A začal mi vyprávět.....
V mém dětství byli moji nejlepší přátelé Adolf a Ema. Jednoho dne si můj taťka potřeboval nakoupit, takže mě vzal do parku, který byl docela blízko našeho domu. Chvíli mě tam nechal a šel si nakoupit. Nikdy jsem ale nepochopil, proč mě nikdy na nákupy také nebral. Jak odešel, tak jsem si šel hrát. Nejradši jsem se zklouzal na skluzavce, tak jsem tam šel. Ale přede mnou na té zkluzavce byl nějaký kluk, asi přibližně starý jako já, dneska ale už vím, že je o 1 rok mladší. Mně je 35 a jemu 34. Omylem jsem do něho narazil a tak jsem mu řekl : Promin. On se na mě otočil a řekl :To nevadí. Jak se jmenuješ? Jsem Alex (USSR). Řekl jsem mu. Já jsem Adolf (Third Reich). A tak jsme se začali bavit. Stali se z nás nejlepší přátelé. Pak jsme ale na houpačce uviděli jednu holku. Šli jsme k ní a taky jsme se s ní začali bavit. Představili jsme se ji a ona nám. Jmenovala se Ema (Japonské císařství). Byli jsme nejlepší přátelé. 9 let jsme spolu chodili do školy. Ale pak jsme podle rodičů každý museli jinam a od té doby už jsme se neviděli. Akorát před pár dny jsem se setkal s Adolfem v obchodě. To je taťka od toho tvého kamaráda Maxe, že? Jo, řekl jsem.
Jak taťka svůj příběh dopověděl, šel jsem si nachystat věci do školy. Večer jsem přišel do kuchyně na večeří a zeptál jsem se taťky : Tati, a můžu jít příští týden k Maxovi? Taťka se jen usmál.
ČTEŠ
🇷🇺💙Alexův deník💙🇷🇺
Aventura🇷🇺💙🇷🇺💙 Příběh je o postavě Alexovi (nebo-li Rusko🇷🇺) z Countryhumans, který si píše deník. Zažívá mnohá dobrodružství se svým otcem Alexem (USSR). Jeho nejlepší kamarád je Max (Německo🇩🇪), a Henry (Japonsko🇯🇵). Jsou to nejlepší kamarádi...