Bylo odpoledne a ja jsem si dělal úkoly do školy, které mi poslal Max. Musel jsem si to všechno dopsat a naučit se to. Nejvíce mě štvala ta fyzika!! 😣
Bylo około 15:00 hodin, a taťka přišel do mého pokoje. Alexi, musím jet něco vyřídit. Za hodinu jsem zpátky. Řekl mj taťka a rozloučili jsme se. Jak taťka odjel, chvíli jsem se ještě učil a pak jsem šel napsat Maxovi, co było nového ve škole. Prý jsme dneska psali písemku z matiky a z fyziky. Matika je v pohodě ale ta FYZIKA!!
Fuj! Na to, że Max ma same jedničky, tak z toho dostal 3-! No Teda nevím, jak to napíšu já!! 😭😭
Uběhla přibližně hodina a půl a taťka nikde. Říkám si, že ještě chvíli počkám, a jestli za chvíli neprijde, tam mu zavolám. Uběhlo dalších 20 minut a už jsem se opravdu začal o něho bat. Rozhodl jsem se, že mu zavolám. Vytáčím jeho číslo, ale nikdo to nezveda. Zkouším to ještě jednou, ale pořád nic. A teď jsem nevěděl, co dělat. Začal jsem panikařit a začaly se mi klepat ruce. Po chvíli jsem však uslyšel auto a podíval jsem se z okna! Uf! Taťka už přijel. Konečně jsem si oddechl. Sedl jsem si ke svému psacímu stolu a urovnaval jsem si knížky. Ale jak taťka vešel to předsíně, uslyšel jsem, že tam je ještě s někým. Tak holky... Tady si dejte bundy, boty, a půjdeme... Řekl taťka. Tahle věta mě šokovala. On tam má nějaké holky??!!! Nějakou návštěvu?! Tak on me tady nechá skoro 2 hodiny sam doma a jde si nějak courat s holkama??!!! Byl jsem na taťku naštvaný. Ale jak jsem ty holky uviděl, zjistil jsem, že jsem se mýlím. Były to dvě holky, obě dvě byly mladší než já, jedné bylo asi 10 a druhé 6....Tak holky. Tohle je váš bratránek Alex. A Alexi, tohle jsou tvé sestřičky Tinka (Ukrajina 🇺🇦) a Bella (Bělorusko 🇧🇾). A ja nevím proč ale... Byl jsem v šoku ale začal jsem se červenat. Potom jim taťka ukázal celou naši domácnost a kde budou spát. Potom šel taťka chystat večeři a my jsme si tak začali povídat. Pak si tam něco septaly, prisly ke mně, řekly mi: Všechno nejlepší k narozeninám Alexi❤️. A obejmuly mě.
❤️🇺🇦🇧🇾❤️
ČTEŠ
🇷🇺💙Alexův deník💙🇷🇺
Adventure🇷🇺💙🇷🇺💙 Příběh je o postavě Alexovi (nebo-li Rusko🇷🇺) z Countryhumans, který si píše deník. Zažívá mnohá dobrodružství se svým otcem Alexem (USSR). Jeho nejlepší kamarád je Max (Německo🇩🇪), a Henry (Japonsko🇯🇵). Jsou to nejlepší kamarádi...