hikayeye başlamadan önce, bio'mdaki bu kitap için hazırladığım çok güzel bir playlist var, lütfen bakın. <3-
jungkook: KAPIYI AÇMAYI
DÜŞÜNÜYOR MUSUN
GÖTÜM DONDU ÇÜNKÜlalisa: sabahın köründe evimin önünde
ne işin var gerizekalıjungkook: iyilik yapayım dedim
fakirlere yardım ediyorum dalalisa: ahaha
jungkook: boş yapmayı bırak da
KAPIYI AÇ KAPIYIlalisa: iyi be
İyi ki hazırlanmıştım. Saçlarımı düzelttim ve aşağıya indim. Üniversite okuyacağım için Seul'e gelmiştim ve burada bahçeli bir ev tutmuştum. Jungkook ile aynı bölümü okuyorduk.
Mimarlık.
Son bir senemiz kalmıştı ikimizde çok çalışıyorduk. Jungkook benim sevgilim değildi. Arkadaşımdı.
O beni arkadaşı olarak görüyordu, ben ise onu sevdiğim çocuk olarak görüyordum. İki senedir onu seviyordum fakat o, ondan hoşlandığımı bile bilmiyordu.
Jisoo, Rose ve Jennie bunu biliyordu. Hatta Jungkook ile Jisoo sayesinde tanışmıştık.
Jisoo ve Namjoon sevgili olduğunda ortak arkadaşlarını çağırmışlardı. Jisoo bizi çağırmıştı, Namjoon ise diğer altı kişiyi.
Hepsiyle çok yakın arkadaş olmuştuk fakat çoğu şey yolunda gitmiyordu artık.
Jennie Taehyung'dan hoşlanmaya başlamıştı. Hatta çıkmışlardı, bizim gözümüzde en tatlı çift olmuşlardı.Fakat Taehyung, Jennie'yi terk etmişti.
6 aydır ortalarda yoktu, Jennie hala üzülüyordu. Bunu biliyorduk.
Kapı birkaç kez daha tıklandıktan sonra kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım.
Karşımda burnu kıpkırmızı, titreyen ve ellerinde poşetlerle bana bakan bir Jungkook beklemiyordum.
"Ağaç oldum, dondum ve sanırım öleceğim."
Kıkırdadım. "Saçmalama, ben de seni dayanıklı sanırdım."
Ellerindeki poşetlerle içeri girdi. "Senin dışarıdaki soğuktan haberin var mı? Kalıp buza dönecektim."
Omuz silktim. "Bana geleceğinden haberim yoktu."
Gözlerime baktı ve sırıttı. "Benimde yoktu."
Kaşlarımı çattım. "Nasıl yani?"Ellerindeki poşetleri mutfağa doğru götürdü ve tezgaha bıraktı. "Sabah kahvaltı yapalım istedim. Sonra da birlikte gideriz okula diye düşünmüştüm."
Kaşlarım havalandı. "Emin misin Jungkook?"
Yutkundu ve başını onaylar biçimde salladı. "Evet."
Montunu çıkardı ve giriş kapısına doğru gitti ve oradaki askılığa astı. "Neden sordun ki?"
Ona doğru yürüdüm. "Jungkook, sabah derse zor geliyorsun. Evime gelme sebebini öğrenebilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouble | bts & blackpink
FanfictionDört masum kız, uzun zamandır yakın olduğu arkadaşlarının büyük bir hırsız çetesinden ibaret olduğunu öğrenir. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook. Kim Jennie & Kim Taehyung. Park Chaeyoung & Park Jimin. Kim Jisoo & Kim Namjoon. Son Seungwan & Min Yoong...