vote vermeyi unutmayın.
Jennie'den
"Yeji! Ben geldim!"
Eve girip hızla yukarı adımlamaya başladım. Acele etmem gerekiyordu.
Jisoo ve Lisa birlikte birbirlerine makyaj yapacaklardı. Ben ise zaman kaybetmemek için eve, Rosè'nin benim için ayarladığı kıyafeti giymek için gelmiştim. Yeji'ye haber verip Lisa ve Jisoo ile partiye gidecektim.
Rosè'nin evine gelen Chanyeol'du. Hatta ikisi birlikte çoktan partiye gitmişti ama ben daha üstümü bile giymemiştim.
Merdivenlerden çıktığımda karşımda Yeji'yi görmeyi beklemiyordum.
Aslında bu kadar güzel ve özenli giyinmesini beklemiyordum.
"Unnie, ben hazırım. Birazdan Hyunjin gelecek."
Kaşımı kaldırdım ve vücudunu süzdüm. "Bir dakika küçük hanım... Sen nereye?"
Omzunu silkti ve gözlerimin içine baktı. "Partiye?"
Kaşlarımı çattım. "Niye?"
Omzunu silkti ve beyaz elbisesinin askılarını düzeltti. "Hyunjin Jackson ile arkadaş. Ondan olabilir mi, sence de?"
Kaşlarımı çattım. "Kim bu Hyunjin? Yoksa bizim üniversitede falan mı okuyor?"
Gülümsedi ve merdivenlerden aşağı inmeye yeltendi. "Evet bizim üniversitede, tanımak istemezsin bence."
Kaşlarım çatıldığında hemen kolunu tuttum. "Nedenmiş o?"
Zorla gülümsedi ve yürümeye başladı. "Ben en iyisi gideyim."
Arkama, yani ona doğru döndüm. "Yeji. Hemen söylüyorsun."
Gözlerime masum bir şekilde bakarken ellerini önünde birleştirdi. "Şey ya, pek önemli değil aslında ama-"
Kaşımı çattım. "Yeji."
Gözlerini kaçırdı. "Taehyung'un kardeşi."
Gözlerim ve ağzım aynı anda açıldığında neye uğradığımı şaşırdım. "Taehyung'un kardeşiyle çıkmak da ne demek? Ben abisine güvenemiyorum, sen kardeşine mi güveneceksin?"
Yanıma doğru geldi ve kolumdan tuttu. "Abla saçmalama. Hyunjin öyle biri değil."
Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. "Beni bekliyorsun. Birlikte gideceğiz, o çocuğu görmem lazım."
Gözlerini devirdi ve aşağıya doğru adımlamaya başladı. "Off, tamam."
Kendimi hızla odama attığımda telefonumu elime aldım.
ROSÈ VE GÜLLERİ
siz: lisa sen jisoo ile git
siz: ben yeji ile geleceğimlalisa: niye lan
rosie: amk nerede kaldınız herkes burada resmen
irene: harbi amk
siz: yeji'nin yediği bir bokları duysanız
wendy: ay dedikodu
joy: buna hazır değilim
lalisa: kaos bebeğim kaos
siz: JSŞDDWSSÇKANSL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouble | bts & blackpink
FanfictionDört masum kız, uzun zamandır yakın olduğu arkadaşlarının büyük bir hırsız çetesinden ibaret olduğunu öğrenir. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook. Kim Jennie & Kim Taehyung. Park Chaeyoung & Park Jimin. Kim Jisoo & Kim Namjoon. Son Seungwan & Min Yoong...