15; i need to do this

2.9K 297 131
                                    


öncelikle merhaba, spotify kullananlar için panoma trouble için çok güzel bir playlist yaptım ve oraya bıraktım. umarım dinlersiniz ve beğenirsiniz.

vote vermeyi unutmayın, iyi okumalar.

Jisoo'dan

Derse girmek için okula gelmiştim. Şimdi ise arabamı park etmeyi bitirmek üzereydim. Kırmızı arabamı duvarın kenarına doğru sürdüm ve hemen oraya park edip yan koltuktan gri çantamı elime aldım.

Dikiz aynasından koyu kahve saçlarımı kontrol ettim ve üzerimdeki beyaz boğazlı kazağı düzelttim. Altımda kot pantolon ve spor ayakkabılar vardı, kendimi oldukça rahat ve şık hissediyordum.

Gri montumu da arka koltuktan aldım, arabamdan indim ve üniversitenin büyük, ortak alan bahçesinin içine doğru yürümeye başladım. Bu sabah kendimi çok enerjik hissediyordum.

Ta ki, onu görene kadar.

Gözlerimi direk Hwasa'dan çektim ve istifimi bozmadan okuduğum bölümün yani, diyetetetik ve beslenme binasına doğru yürümeye başladım.

Dersime daha çok vardı fakat onunla şu an hiç uğraşamazdım.

Birden telefonuma bildirim geldiğinde duraksadım ve telefonumu çantamdan çıkarıp gelen mesaja tıkladım.

namjoon❤️: güzelim neredesin?

siz: yeni geldim binadayım

namjoon❤️: tamam geliyorum

siz: neden?

namjoon❤️: gelmemi istemiyor musun?

siz: dersin yoksa gel ben meşgulsündür diye düşündüm

namjoon❤️: dersim 1 saat sonra

siz: benimde 1 saat sonra
siz: o zaman kafeteryada buluşalım

namjoon❤️: tamam aşkım

siz: ❤️

Mecburen onu kırmayıp geri binadan çıkmaya yeltenmiştim fakat başardığım pek söylenemezdi.

Hwasa tam karşımda bana imalı bakışlarını gönderirken imayla gülümsedi. "Günaydın."

Zorla gülümsedim ve yanından geçmeye çalıştım. "Sana da, fakat bir yere gitmem lazım sonra konuşalı-"

Birden kolumu sertçe tuttu. "Aa, nereye?"

Koyu kahve saçlarımı geriye attım ve ben de imalı şekilde bakarak gülümsedim. "Namjoon ile buluşacağım." Omzuna yavaşça dokundum. "Sonra görüşürüz."

Yüzündeki tehlikeli gülümseme kaybolmuş, yerini asık suratı almıştı. Bu haline gülümsedim ve kolumu ondan kurtarıp binadan çıkmak için yürümeye başladım.

Binadan çıkığımda okula giren Lalisa ve Jungkook'u gördüğümde onlara hızla el salladım.

İkiside beni fark etmiş olacak ki, bana geri el sallayıp yanıma gelmeye başlamışlardı.

Gülümsedim. "Günaydın."

"Günaydın." dedi Lisa başını sallayıp gülümseyerek.

trouble | bts & blackpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin