0.3

139 12 37
                                    

Dilayın ısrarı üzerine bu saatte atıyorum...

Ardaya söylediğim şeyle o bir şok geçrirken bende sırıtarak kızlara bakıyordum.

Dilay,

"Ya kanka biraz ileri gitmedinmi?"

"Aynen kanka şimdi daha bunun gelinlik bakması falan da var"
Diyen yankıya göz devirdim. Sonra ardaya doğru döndüm. Hayret eder bir şekilde bana bakıyordu.

"Za-zaman se-sen nediyorsun?"

"Evlen benimle diyorum"şuan gülmemek için kendimi zor tutuyorum dudaklarımı dişlemekten kanamaya geldi

"Ee enişte düğün nerde olucak?"diyen dilaya göz kırptım işte benim kankam yaa nasıl da biliyor ya beni

"Şaka dimi bu şakaysa hiç komik değil şaka de lütfen"

"Değil"

"Ya kızım sen psikopatmısın beni tanımıyorsun bile"kesinlikle tanımıyorum o yüzden 4 senedir sana platoniğim demi lan donunun markasına kadar biliyorum.

"Yoo ben tanımadığım insanlarla evlenmeyi seviyorum"

"Zaman iyimisin?"dedi ve elini alnıma koydu.

"Off ne abarttın alt tarafı evleneceğiz"

"Alt tarafı evlenecez derken ciddi ddğilsin dimi şuan?"
Dediği an kendimi durduramadan kahkahayı bastım ama kıyamam ki korkudan domatese döndü.

"Şaka şaka ben o kızlar kadar ucuz değilim seni başka şeylerde kullanıcam toksoy "

"Senden korkuyorum"

"Benden kork zaten"

"Neyse hadi zil çaldı içeri geçmezsek muhtmelen hoca yok yazacak "selimin sesiyle kafamı salladım ve dilay,ben ve yankı içeri girdik kapıdan girerken bir çift yeşil gözle katşılaştım bana göz kırptı ve sınıfına girdi bizde sınıfa girdik ve derse geçtik...




Kanka allah seni bildiği gibi yapmasıın bu saatte kitap mı yazılır laaaaaaaaaan yukum geldi gözümü açamıyoom harfler yalnış yazılmışnolabilir k b hadi öptümm dilay seni varyaaaadilay26öperim kızım...

♡♡♡

ZAMAN •yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin