Multi,yazarken dinlediğim şarkı bölüm komikti ama ağladım ekdkdkdk
İyi okmlr...
"Çek şu ayağını üstümden"dilay ayağını bacağımın üstüne atmış birde bana sarılmış bırakmıyor. Acaba rüyasında ne görüyor çok tövbe yarabbim...
"Kalksana kızım"ne söylersem söyleyeyim uyanmıyor ya. Aha aklıma bişey geldi.
"Efendim bekoo"dememle birden kalktı.
"Berke mi aradı?ne diyor?niye aramış?"üst üste sorduğu soruları dinlemeden tuvalete girdim.
Elimi yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktım ve aşağı mutfağa indim. Halime anne kahvaltı hazırlıyordu.
"Günaydın halime sultan"dediğimde hoşuna gitmiş olacak ki gülmeye başladı.
"Günaydın aşık zaman"halime annenin söylediği şey üzerine dilay gülerek yanımıza geldi.
"Aşık ki ne aşık"dediğinde hiç beklemeden lafımı yapıştırdım..
"Bunu diyen sen misin?halime anne sabah uyanmıyordu bende berkeyle konuşuyormuş numarası yaptığımda ayağa kalkamasını görücektin "dediğimde ağzını yüzünü büzüp özürlü gibi benim taklidimi yaptı.
"Holomo onno doloy bono kozdo. Holomo onno doloy bono yopto yok bono yopto."ben gülmekten yıkılırken halime annede gülüyordu. O sırada aklıma arda geldi yukarı çıkıp telefonumu elime aldım
Ardam kişisinden mesaj
Ardam: günaydın zamanım
Ardam: uyanınca ara :)
mesajlara bakıp hemen aradım
Ardam aranıyor...
Çalıyor...açtı...
ne yapıyor telefonda falan mı bekliyor bu.
"Alo?ne yapıyorsun telefonda falan mı bekliyordun? kiminle konuşuyordun?"sorduğum sorularla gülmeye başladı
"Sen ne kadar tatlı kızıyorsun ya"manyak utandırıyorsun beni.
"Sinirimi bozmazmısın adam akıllı sinirlenemiyorum da"dediğimde gülmeye başladı.
"Ee ne yapıyorsun?"
" ne yapayım yeni kalktık kahvaltı yapacağız birazdan"dediğimde 'hımm'diye bir ses çıkardı.
"Ee geliyormuyum bugün?" Doğru ya bugün annemlerle tanışacaktı.
"Aaa bugün annemlerle tanışacaktın unuttum ben onu"
"Valla ben unutamıyorum dün gece berke şerefsizi beni korkuttu."dediğinde dilayın söyledikleri aklıma geldi.
"Dilay da beni korkuttu ama annemler öyle değil ya korkma sen"dediğimde derin bir iç çekti.
"Şuan ne kadar mutluyum tahmin edemezsin"
"Ederim...tahmin ederim çünkü en az bende senin kadar mutluyum"dedim ve aşağı inmeye başladım.
"Ben sana ne zaman aşık oldum biliyormusun?"diye sorduğumda derin nefeslerini hissedebiliyordum.
"Bunu şimdi konuşmayalım telefonda konuşulmaz böyle şeyler bugün beraber biraz zaman geçireceğiz"dediğinde kafamı salladım. Kafamı mı salladım?tövbestağfurullah sen akıl fikir ver.
"Tamam. Arda kahvaltı hazır da sonra konuşuruz canım"dediğimde onayladı. Telefonu kapatıp sofraya gittiğimde sandalyeyi çekip oturdum..
"Ee arda geliyormu?"seni haşlarım dilay.