2.4

95 11 23
                                    


İyi okumalr...

"ne?"dilay'a söylediğim şeyle ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu.

"Evet berkeyle konuşucağım"dediğimde ayağa kalkıp yanıma geldi.

"Zaman ne-ne dediğinin farkında mısın?"ben herşeyin farkındayım dilay

"Hem de hiç olmadığım kadar. Artık ben berkeye herşeyi anlatacağım. Ya da sen anlatacaksın" bu kadar netim.

"Yapmayacaksın"görürüz dilay hanım

"Peki izle ve gör"telefonumu elime alıp berkeyi aradım.

"Zaman...zaman HAYIR"uzanıp telefonu almaya çalışsa da vermedim.

"Alo?"berke telefonu açtığında dolandırmadan konuştum.

"Berke dilay seni aldattı. Hemen bizim evin oradaki parka gelin"deidm ve kapattım.

"Ne yaptın sen?"dilay bana şişmiş gözlerle ve hayal kırıklığı işe bakıyordu. Ama daha ne kadar içimde tutabilirdim. Ben berkenin dilayı ne kadar sevdiğini ve dilayında berkeyi ne kadar sevdiğini biliyorum yapmış bir hata ve bunu gizleyemezdim.

"Herşeyi açığa çıkardım. Şimdi sana sadece kendini affettirmek kalıyor"dediğimde bana yaklaştı ve yüzüme tokat attı.

"Dilay ne yapıyorusn sen gerizekalı aptal defol git buradan kendin de değilsin"yankı dilayı çekiştirirken başım dönmeye başladı. Birden kendimi yerde buldum. Gözlerim kayıyordu ama bayılmamıştım. Son duyduğum ses dilayın sesiydi.

"Senden nefret ediyorum duygu"

*dilaya sövmek serbest~yazar*

Gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda önce annemi gördüm. Daha sonra kafamı iyice çevirdiğimde yankı ve ardayı.

"Zaman iyi misin anneciğim"annem her zamanki gibi bu durumu kabullenemiyor. Kabullenmesi gerekiyor.

"İyiyim anne dilay nerede?"evde yoktu kesin en son bana tokat attığını hatırlıyorum.

"Bilmiyorum ki kızın birden çekip gitti kavga mı ettiniz?"annem bilmiyor

"Ha evet biraz tartıştık da ondan gitti heralde"yankı hemen toparladı lafı.

"İyi tamam ben sana su getireyim"annem odadan çıktığında arda konuşmaya başladı.

"Noldu zaman ne tartışması?"arda da bilmiyor.

"Arda dilay zamana tokat attı"yankı...

"Ne?ne tokatı ya?"ardanın sözünü kesip konuştum.

"Berkeyi aradım dilayın onu aldattığını söyledim ve dilay da sinirlenip tokat attı hepsi bu"dediğimde sinirle duvara vurdu.

"Ne demek tokat atmak bilmiyor mu senin ne halde olduğunu bilmiyor mu canın yanacağını artık dilayın bencilliğinden sıkıldım"arda'nın eline uzanıp baktım. Kıpkırmızı olmuştu ne ye vuruyorsa elini duvara.

"Elinin hali ne arda canın yandı mı?"arda yankıya dönüp konuşmaya başladı.

"Yankı dilay bu kıza vurmaya nasıl teşebbüs eder hatta vurur şu durumda kendi canını hiçe sayıp bana yaptığına bak ya deli olucağım dilayı ara yankı gelsin konuşalım bakalım ne imiş derdi soralım"yankıya bakıp konuştum.

"Hayır yankı arama kafasını dinlesin yaptıpı yanlışı düşünsün kendi gelip özür dileyecek nasıl olsa"dilayı tanıyorum kendi gelip özür dileyecek eminim.

"İyi tamam aramasın"dedi arda. Ona gülümsedim annem içeri girdi ve elinde bir bardak su ve ilaçla geldi. İlaçları ağzıma atıp suyu içtim.

ZAMAN •yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin