Multi,favorite music...
İyi okmlr...
Ben söylediğim şeyin şokunu yaşarken arda sırıtarak bana bakıyordu daha fazla bu kıza ardayı bırakamazdım sonuçta dimii ama burdan gidince inkar edicem zaten böyle birşey imkansız çünkü o beni sevmez ki...arda ve ben kuru fasulye ve karışık meyve suyu gibiyiz bizim bir araya gelmemiz demek...neyse boşverin kızıl bana mal mal bakarken konuşmaya başladım.
"Hadi şimdi ikile seni bir daha ardanın etrafında görmeyeyim fallik"
Ardaya göz ucuyla baktığımda gururlu bir şekilde beni süzüyordu. Bakma yaaaaa öylee ama size bişey diyimmi içimden geçen bu konuşmaları dışıma vursam kariyerim ayaklar altına alınır beş paralık olurum beni ayakta tutan ismim ben zamam duygu özaslan asla ama asla yıkılmam-konu nasıl buraya geldi aq-neyse neyse kızıl tam konuşuyordu ki arda lafını kesti."Kızılcığım sana verdiğim kağıdı mutlaka oku oldumu?"ya çocuuuk senin amacın ne?eğer beni delirtmekse. Başarıyorsun devam et.
"Bak görüyorsun senin sevdiceğin bana cımlı cimli konuşuyor ama nedense yavşayan benim."lan şerefsiz sevdiceğim niye kıza yavşıyorsun lan tam konuşucaktım ki derse hoca girdi. Hoca bana ve ardaya anlamazca bakarken konuşmaya başladım.
"Aaa oğuzhan hocam meraba nasılsınız tşkler bende iyiyim iyi dersler görüşürüz"dedim ve ardayı peşimden sürükleyerek çıktım. Ardanın elini tuttuğumu yeni farkettim yaaaa of şimdi istiyerek tuttum sanıcak.
"Bana bu kadar hayran olduğunu bilmiyordum ve sen bana aşık çıktın."
"Ne saçmalıyorsun sen bee ben seni o kızdan kurtardım farkındamısın sen?ben ondan kurtul diye ortaya bir laf attım benden korktuğu için sana bulaşmaz diye hem bana olan borcun ikiye katlandı allah yardımcın olsun."arda söylediğim şeye göz devirdi ve konuşmaya başladı.
"İnananmış gibi yapacağım"
"Yaaa sen onu bunu bırakta sana noluyo be kıza kağıt vermeler falan noldu kızılı mı seviyorsun yoksa"bana öyle bir baktı ki sanki seviyorum diyecek sandım. Sonra konuşmaya başladı.
"Teneffüs zili çalınca görürsün ne yaptığımı şimdi sadece bekle."en nefret ettiğim şey bu yaaaaa beklemek.
Teneffüs zili çaldığında kantinde kızlarla oturuyordum ardagil işleri olduğunu söyleyip gittiler yarım saate geliriz demişlerdi birazdan gelirler.
"Kanka kızıl geliyor hemde hortlak görmüş gibi geliyor"diyen yankıya bakıp sırıttım acaba naptı da arda böyle kızgın geliyor.
Masaya doğru geldiler ve kızıl konuşmaya başladı.
"Seni döverim kızım ben bu ne"dedi ve önüme ardanın verdiği kağıdı attı. Acaba naptın ardaaaaa...
"Ne ne?"
"Bak ya bir de anlamamazlığa mı vuruyorsun?"demesiyle kağıdı elime aldım ve baktım kağıttı kocaman harflerle FARE KORKTUN MU? yazıyordu ne alaka bu yaa
"Bu ne kızım ben ne yazdığını bilmiyordum bile hem fare ne alaka?"dememle yerinden sıçradı ve bağırmaya başladı.
"Yaaaaaaaağğğ söyleme şu şeyin adını yaa"şimdi anladım allahım benim sevdiğime bakın siz nasıl da akıllı yaaa yüzünü mıncırırım ben onun aşkom benim.
"Neyi söylemeyeyim fareyi mi?"dediğimde çok büyük bir şekilde bağırdı sonra dilay konuşmaya başladı.
"Gerizekalı fareden mi korkuyorsun aaahahah salak ya"
"Ya susun dedim size dimi ben tiksiniyorum susun"e bundan bize ne?
Sonra uzaktan bir yakışıklı gelmeye başladı ve yanıma gelip kulağıma birşeyler söyledi.
"Boşuna ruh ikizim demiyorum sana"
"Senden olsa olsa ruk öküzüm olur be toksoy"
"Üzdün"dedi ve dudağını büzdü sonra gözlerime bakmaya başladı.
"Üzülme çünkü dost acı söyler"hıhı kesin dostuz.
"Gerçskten dostum olduğunu mu düşünüyorsun?"
Ne diyor ya bu malak açıkça konuşsana"Nasıl yani?"
"Beni seviyorsun"
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Anlamamazlığa vurma sus"
"Arda bak neyden bahseyorsun veya neyi ima ediyorsun anlamadım ama seni sevdiğim falan yok"külliyen yalan aşkından ölüyom zalımın oğlu kurtar beniiii
"Tamam o zamna gözümün içne baka baka seni sevmiyorum de inanayım"offf arda yaa
"Saçamalıyorsun şuan"
"Hadi sevmiyorsan söylersin"
Seviyorum aptal hemde çok seviyorum."Seni ssvmiyorum"
"Hadi ama gözümün içine bakmadan söyledin"yeter artık yaa biri beni şu durumdan kurtarsın
"Lan ben sizin fantezinizi izlemek zorundamıyım ama varya bunu size çok fena ödeticem"diyen kızıla öldürücü bir bakış atıp konuştum
"Maalesef tatlım elimi senin İçin kirletemem"
"Ne diyorsun be sen pis sarı"ne dedi o o bana pis sarı mı dedi ben mi yanlış duydum yedim lan seni o****
Ardadan ayrılıp kızılın üstüne atladım ve saçından tutup çekmeye başladım bütün okul başımıza gelmişti bile sonrası kötü kızılın o iğrenç yoluk saçkları elimde müdürün odasındayız.
"Eveet zaman ve asude hanım hine ne oldu zaman niye kavga ettiniz"diye soran müdüre şirince bakıp konuşmaya başladım.
"Hocam kızıl bana hakaret etti bende onu dövdüm olay bundan ibaret"
"Yalan söylüyor hocam bana bir kağıt verdi arda içinde de o iğrenç şeyin ismi yazıyordu herşeyi onlar başlattı"keriz safaloz.
"İğrenç şey ne?"
"FARE"diye bağırdım ve kızıl çığlığı bastı
"Kızım sakin ol sende arkadaşını kışkırtma zaman nöbetçi git bakalım ardayı çağır bana"ahaaaa oyun şimdi başalıyor sen görürsün kızıl malı..
5 dk sonra arda içeri geldiğinde
Bana öpücük attı ve yanıma geldi müdür ardanın öpücüğünü görmüş olacskki boğazını temizlemiş gibi yaptı.
Sonra ardaya sordu"Söyle bakalım arda ne oldu?"
"Hocam olaylar şöyle gelişti kızıl bana yavşamaya çalıştı zaman da buna sinir oldu ve bende kızıla böyle bir şaka yapayım dedim"ay benim yalan makinemm seni seviyorum..
"Bendd seni seviyorum"diye kulağıma doğru fısıldayan ardaya baktım ben onu dışımdan mı söyledim lanet.
"Ben seni sevmiyorum ama"
"Sorun değil"ne yani beni mi seviyor hehe kesin seviyordur bende zaten salağımya itiraf edeyim diye söylüyor bunları kesin.
(30 dk sonra)
Müdürün odasından çıktığım gibi kızların yanına yöneldim ancak onlar beni ardadan korur. Hemen kantine gidip dilayın yanına oturdum. Çok geçmeden arda geldi zaten onu dinlemden kulaklığımı takıp müzik dinliyormuş gibi yaptım sonra kulaklığımı çıkarttı ve yanıma gelip oturdu
"Kaçıyorsun beni sevmesen neden kaçasın ki"
"Seni sevmiyorum arda bunu o kafana sok herkes tarafından sevilmek zorunda değilsin anladınmı herkes seni sevmek zorunda değil kurtul şu egondan ve sürekli seni sevdiğimi de söyleyip durma seni sevmiyorum"
Hayır arda sana çok aşığım.
Söylediklerim ağı gelmiş olacakki masadan çekip gitti dilay ve yankı pes der gibi baktıklarında ardayı üzdüğümü farkettim artık kalbini almam gereken küçük yaramaz bir boncuk var ama bu sefer ben onu çok kırdım inş beni affeder
İyi geclr bu saatte bölüm?
Hadi siz okyun bugün belki birtande daha atarım akşama d0ru hadi iyi uykulaaaar...