1.4

112 9 66
                                    

Multi,dilay26sana gelsin bu şarkıı

İyi okmlr...

Herkes dersi dinlerken ben çaktırmadan yanımda oturan ardayı izliyorum allahım neden bu kadar tatlıysa...

Birden kafasını çevirdi ve kulağıma doğru eğilip konuşmaya başladı

"Biraz daha beni izlemeye devam edersen en önemli dersi kaçıracaksın"yaaa rezil oldun gerizekalı zaman aferin kızım aferim dewamke çocuk 2 gün sonra zaman beni sevdiğini belli etme artık derse şaşırmam.

"Ne?hayır seni izlediğim falan yok arkandaki panoya bakıyordum şarkı yarışması mı ne şeçmesi varmış onu okuyordum yani"dediğimde eliyle geçiştirdi ve kafasını sıraya koydu bende tahtaya döndüm bu sefer o beni izlemeye başladı. Kasıtlı mı yapıyor bu çocuk.

"Biraz daha beni izlemeye devam edersen en önemli dersi kaçıracaksın"onun bana söyleme tarzı gibi söyledim tabiki cevap gecikmedi.

"Kaçarsa kaçsın buradaki manzara daha güzel"dediğinde şaşkınca kafamı çevirdim gözlerimi büyütüp yüzüne baktım ve o pişmiş kelle gibi sırıtıyordu haspam.

"Ne?"dedim ateş basıyor ateş yanıyorum klimayı açın bu soğuk havada da yanıyorum ya.

"Şaka yaptım ya hemen kalpten gidiyordun"dediğinde beni kandırdığını yeni yeni anladım kafasına soktuğum beyinsiz. Sen dur ben şimdi yapacağımı biliyorum.

"arda atalay varya hani bugün beni getiren çocuk?"dediğimde kaşlarını çatarak kafasını salladı.

"Hatta dilayın abisi olan atalay"dediğimde bıkkınca ofladı. Seni tatliş şey.

"Anladım atalay pi-arkadaşımız"maymunum benim yaa sinirlendin mi sen.

"Heh işte o bana..."dedim ve gözünün içine baktım tepkisini görmek için ve devam ettim.

"O sana..."

"Bana çıkma teklifi etti."çok tövbe yarabbi sen affet allahım ayy atalay ya kusura bakma.

"Ne yaptı..ne yaptı.."kafasını sıradan kaldırdı ve gözlerime baktı sanki yalan söylediğimi anlayacak gibi hissettim.

"Ç-çıkma teklifi etti."dedim sesim o kadar çok kısılmıştı ki içime kaçmıştı resmen.

"Ç-çıkma teklifi etti. Sen ne dedin"hah işte bu soruuuuu ne dicem şimdi evet mi dedim dicem hayır mı. Ah allahım lütfen bana yardım et evet dememi istiyorsan hoca kafama silgi atsın hayır dememi istiyorsan şuan zil çalsın. Lütfen yardım et.

Ve zil çaldı...

"Eee ne dedin söylesene"dediğinde göz kırptım ve konuştum.

"Sence ne dedim tabiki evet"dedim ve şok olmuş yüzüne bakıp devam ettim.

"Dicek halim yok hayır dedim"dediğimde rahatlamış gibi alttan alttan sırıttığını gördüm.

"Peki. Hadi gidelim"beraber sınıftan çıktık kızları beklemeden gittim ağzıma dıtlayacaklar.

"Kantine inelim"dediğinde kafamı salladım. Kantine indik ve o sıraya girip bana çikolatalı süt almıştı kendine de her zamanki gibi kahve.

"Teşekkür ederim"dediğimde sırıttı. Hep böyle sırıtmak zorundamısın?

Merve ve yılanlarının geldiğini gördüğümde sırıttım ve ardaya daha çok yakınlaştım. Yanımızdan geçtiler ve korkutucu olduklarını sanarak tip tip bakıp gittiler. Götüm.

ZAMAN •yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin