0.5

102 13 35
                                    

İyi okmlr svglr syglr...

(Bilinmeyen numara;☆)

☆;selam yahuşuklu jojuk.

☆;napıyorsun

☆;bende iyiyim işte sana yazıyorum.

☆;Annemler mi onlarda iyiler

☆;seninkiler nasıllar?

☆;iyi iyi allah iyilik versin.

Arda;kimsin?

Arda;ve niye kendi kendine konuşuyorsun?

☆;kendi kendime konuştuğumu söyleyen kim?

☆;sen sordun bende söyledim.

Arda;töbestağfurullah değişikmisin sen?

Arda;ve cinsiyetin ne?

☆;arda iyi misin?kız olacağımı tahmin edemeyecek seviyedemiain cidden?

Arda;ne bileyim kızım ben

Arda;niye yazdın

☆;seni seviyorum koçum

Arda;bana ne

☆;allah belanı vericek arda

Arda;bana ne

☆;pis öküüüüüüüüüz

Arda;tşk ederim

☆;Götüm

Arda;bende seni

☆ çevrimdışı

Arda çevrimdışı

***

"Aaaaaaaaaaaa valla bıktım ben bu çocuktan yaaa"dilay yine söylene söylene gelirken ben karşımızda oturan manzarayı izliyordum,ardayı.

"Hooopp kime diyorum."

"Duymaz o seni çevrimdışı"diyen yankıya bakmadan cevap verdim.

"Abi bana gelmiş diyorki bana ne ben ona seni seviyorum diyorum bana dediği şey BANA NE(BANA NE kısmında bağırıyordu)"

Ben bağırınca bütün kantin bize doğru döndü hepsine bağırdım.

"Önünüze dönün lan ayı mı oynuyo burda"

Dediğimde arkadan bir kızın sesini duydum "bana daha çok zamanlı bir ayı gibi-o ney aq-geldi ama"diyen kıza ters bir bakış attım ve ayağa kalktım arkamdan düşen sandalyeyi umursamadan yürümeye başladım.

Yanına geldiğimde bana meydan okur gibi bakıyordu yedim seni kızııll o***u(küfür kullanmak istemiyorum bilginize)

"Ne dedin duyamadım"dediğimde ayağa kalktı ve boyu sanki benimle eşitlenmiş gibi durdu 1.60 boyun var aq amacın ne?

"Bana daha çok zamanlı bir ayı gibi geldi dedim nolucak?"

"Ne mi olucak?"dedi ve etrafıma bakındım karşıdan elinde buz gibi bir suyla gelen kızı gördüm 1 salise bile sürmeden o kızılın kafasından aşağı döküp konuştum,

"Ne olucak mış kızıl ha?duyamadım ne dedin kusura bakma seni göremediğim için sesinde gelmiyor"
Arkamı döndüğümde bana hayranlıkla bakan bir çift yeşil gözle karşılaştım ama ben yeşil gözleri yerim kiiiğ.
Sonra bize doğru gelmeye başladılar ve yanımıza geldiler. Arda yanıma kadar geldi ve durdu sonra konuştu.

"Dejavu mu yaşıyorum ne?"dedi. Ay ben seni yerim kii tam cevap verecektim ki gerizekalı kızıl konuşmaya başladı.

"Ya sen naptığını sanıyorsun gerizekalı"

ZAMAN •yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin