2.2

82 8 12
                                    

İyi okmlr...

"Ya anne neyi anlamak istemiyorsun ya?"sabahtan beri annemi okula gitmek için ikna edemedim. Olmuyor ya kadın hayır diyor başka bir şey demiyor.

"Hayır. Zaman kızım gidemezsin anla artık"yaaa anne sen anla beni ya.

"Ya anne 1 haftadır gün yüzü görmedim daha geçen hafta haftaya okula gidersin demiyormuydun?"hastaneden çıktığım haftanın üzerinden bir hafta geçmişti. Geçen hafta annem haftaya gidersin haftaya gidersin deyip deyip beni ikna etti. Şimdi de göndermiyor.

"Anne ben çıkacağım diyorsam çıkıcağım yeter artık ya duvarlar üstüme geliyor."dedim ve çantamı alıp çıktım.

"Ya kızım senin bugün ilaç tedavin başlamıyor mu?"diye sorduğunda kafamı salladım.

"Başlıyor"e nolmuş yani öğleden sonra giderim işte.

"E tamam işte okula gidemezsin ki"of anne ya gerçekten usandım.

"Öğleden sonra gidiceğim. Neyse hadi beni tutma saat 8 oldu görüşürüz"gidip yanağını öptüm ve kapıyı açıp çıktım. Arkamdan sesleniyordu ama hiçbirine kulak asmadım.

"Zaman?"arkamı döndüğümde motora yaslanmış duran ardayı gördüm.

"Arda?"dedim ve yürüdüm.

"Zaman?"yaa manyak.

"Of tamam dur. Niye geldin?"dediğimde evi gösterdi.

"Öyle mi eve mi gideyim ya bıktım artık eve tıkılıp kaldım kimse demiyor ki zaman evde sıkılıyor mu acaba ne yapıyor biraz çıksın hava alsın ama yok kimse demiyor. Ben artık bunaldım çıkıcam dışarı ya neden anlamıyorsunuz?"tek nefeste konuştuğumda derin bir nefes aldım. Şuan yüzümün kızardığına eminim.

"Ya kızım manyak mısın ben seni okula götürmeye geldim."yaaa salak zaman çocuk seni almaya gelmiş sen ona kız cık cık cık seni hiç iyi yetiştirememişim.

"Ha öyle mi. Ay arda özür dilerim lan bak valla sabah annem yine başımda cır cır cır sana sinirlendim"dedim ve yanına gidip sarıldım. Ellerimı boynuna doladığımda göğsüne denk geliyordum. Bu boy farkı ne ama ya.

"E tamam hadi okula gidelim"dediğinde kafamı salladım ve motora bindik.

"Belime sarıl başın dönerse söyle gözlerini kapatırsan daha iyi olur...al bu da kaskın"dedi ve elime bir kask uzattı kafamdan geçirdim ve kafamı salladım. Motoru sürmeye başladığında söylediklerini yapıp beline sarıldım.

5 dk sonra varmıştık. Motordan inip kaskı ardaya verdim motoru otoparka koyup okula girdik. Dışariya çıkmayı özlemişim ya.

"Dışarıya çıkmayı özledin değil mi?"işte ben seni bu yüzden seviyorum. Ne hissetiklerime kadar biliyorsun.

"Evet. Okulu da çok özledim"dedim ve yürümeye devam ettim. Okula girdik ve sınıfa yürümeye başladık.

Sınıfa girdiğimizde berke selim gelmişti.

"Kızlar nerde?"dediğimde arda kafasını bilmiyorum der gibi salladı.

İlerledim ve sıraya oturdum.

"Zaman?"kapıdan bana seslenen kıza baktım. Bu kim ya.

"Evet benim"gözlerimi telefonumdan çekip kıza döndüm.

"Konuşabilirmiyiz?"ne konuşacak ki.

"Sen kimsin?"dediğimde konuşmaya başladı.

"Konuşalım anlatıcağım"dediğinde kafamı salladım.

ZAMAN •yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin