İyi okmlr..."İyiki doğdun zaman"bugün benim doğum günümdü...
Kafamı ardaya çevirdiğimde dikkatli bir şekilde beni izliyordu. Boynumu omzuma yatırdım ve gözlerinin içine baktım ona her geçen gün daha çok bağlanıyorum.
"Aşkoo iyiki doğdun seni çok seviyoruzz"yankı koşarak boynnuma sarıldı. Ama ben sizi yerimki.
"Kankam iyi ki doğdun lan"dilay da gelip boynuma sarıldı daha sonra beko geldi.
"Doğum günün kutlu olsun yengelerin en güzeli"dedi ve o da sarıldı.
"Vay yenge demek bugün doğdun ha şimdi bugün ardanın en sevdiği gün olmuştur."dedi ve o da bana sarıldı.
Gözümden bir damla yaş akınca dilay ve yankı ikisi birlikte sarıldılar kardeşlerim benim."Kanka iyiki doğdun biz seni hakedecek naptık acaba ya?"dediğinde burnumu çektim ve konuşmaya başladım.
"Asıl ben sizi hakedecek naptım. Bunca hazırlık siz birtanesiniz"dediğimde kafalarını kaldırıp ardayı gösterdiler.
"Enişteme haksızlık etme herşey onun başının altından çıktı hepimize sarıldın bence o da bir sarılmayı hakediyor"dedi yankı sonra dilay konuşmaya başladı.
"Evet bu yankıyla iş birliği yapmışlar benim de yeni haberim oldu annenden bile izin almışlar."dediğinde hafifçe bir tebessüm edip ardaya döndüm.
"Teşskkür ederim"dedim bana doğtu gelmeye başladı. Yanıma geldi ve beni kendine çekip sarıldı. Ben hâlâ olayın şokunu atlatmaya çalışırken o bana çok sıkı sarılıyordu.
"Doğum günün kutlu olsun iyi ki varsın iyi ki o gün mervenin üstüne çay döktün iyi ki o gün bize gelip benimle konuştun sen...sen benim hayatımda çok ayrı bir yer edindin bunu aklından çıkarma."dedi ve yanağımı öptü ben hâlâ şokdayım arda beni öptü. Arda beni öptü. Öptü beni arda. Beni arda öptü. Arda öptü beni...
"Ya tamam aşk böcekleri hadi daha pastayı keseceğiz"dedi dilay bu an hiç bitmesin istiyorum tam da bu anda kalalım istiyorum. En sevdiklerim yanımda sevdiğim yanımda kardeşlerim yanımda annem...annem zaten hep yanımda bu anda sabitlenmek istiyorum. Şuan tek düşündüğüm beni bu kadar çok sevdikleri..
"Hadi bir dilek tut sonra da üfle"yankının söylediğini yapıp bir dilek tuttum.
Lütfen şuan yanımda olan herkes hep yanımda olsun lütfen
Ve mumları üfledim pasta küçük iki katlı bir pastaydı üstünde de kocaman 18 yazan bir mum vardı. Artık reşit oldum. En önemlisi geçen sene tuttuğum dileğim gerçekleşti. Ardayı dilemiştim ilerde olacak bütün doğum günlerimde yanımda olmasını dilemiştim. Gerçekleşti...
"Hadi hediyeleri verelim merak etmiştir zaman şimdi"diyen dilaya göz kırptım nasıl da biliyor beni kerata.
"Tamam hadi şöyle geçelim"dedi berke ve ilerde bulunun masaya geçip oturduk burası çok güzel bir cafeydi birkaç masa doluydu sadece onlarda sevgili olduğunu düşündüğüm kişilerdi.
"Kanka bu benim"dedi berke ve hediyeyi uzattı. Ya yerim sizi.
"Ya berke teşekkür ederim"dedim ve hediyeyi açmaya başladım. Küçük bir kutuydu. Kutuyu açtığımda gördüğüm şey çok güzeldi. Bir kolye bu ve üstünde A♡Z yazıyor bunlar benim ardayı sevdiğimi ya biliyorlar ya da bizi sev yapmaya çalışıyorlar.
"Olum bu ne?"dedi arda dilay ve yankı gülerken ben şaşkınca ardayı izliyordum.
"Ne var abicim işte kıza doğum günü hediyesi aldım."dedi ve kolyeyi göstererek sırıttı.