iHerkes birgün gider

31 4 2
                                    

Çok fazla şaşırmadım, tabiki günün birinde aşık olacak. Bu yüzden büyük bi tepki vermedim.

Adam bi anda konuşmaya başladı kalın ve ciddi bir ses tonuyla.

- Merhaba Dolunay ve Berke, ben teyzenizin nişanlısıyım. Bana sizlerden çok bahsetti ama hiç tanişma fırsatımız olmamıştı. Ha buarada adım Selim.

" Ne nişanlı mı? Teyze söyledikleri doğru mu bu adamın?" diyebildim anca bu şaşkınlığın arasında.

Teyzem, Selim abi ye bi süre kötu kötü baktıktan sonra titrek bi ses ile cevap verdi.

" Dolunay size söyleyemedim, üzüleceğinizden korktum. Özür dilerim. Selim artık bizimle kalıcak."

Oh ya bide bizimle kalıcak, pansiyonmuyuz ya biz. Berke birden hayata döndü ve " Ne halin varsa gör ya, size mutluluklar dilerim" dedi ve odasına cıktı. Bu lafları biraz sert olmuş olabilir.

" Berke'ye katılıyorum" dedim ve Sanem teyzenin " Dolunay beni bi dinle" demesini bile aldırmadan odama doğru hızlıca ilerledim. Kendimi doğruca yatağıma atıp ağlamaya başladim.

Gözümü açtıgımda saat 7.23 dü. Cok sükür servise daha 20 dk falan var. Yüzümü yıkadiktan sonra hızlıca üstümü giyindim. Aşaği indigimde Selim abi yi gordum. Maşallah evimize ne güzel de yerleşmiş. Sevecen bi sesle "günaydın" dedi. Cevap vermek bile istemiyordum, o kadar sinirliyim ki şuan. Ayıp olmasın diye gülümsedim ve evden çıktım. Servis gelmiş beni bekliyordu bile. Daha fazla bekletmemek için kostum ve arkalarda bi yer kaptım.

Sonunda okula vardık. Ilk ders Melek hocanın dersiydi. Sırama oturduğum an Gözde yanımda belirdi.

" Dolunay, Cem le duyduğuma göre ayrılmişsiniz."

"Bu kadar çabuk yayılcağını tahmin etmezdim ama evet ayrıldık."

Şaşırmışti kız haliyle.

Melek hoca sınıfa girdi ve çok geri kaldigimizi, hemen derse baslamamiz gerektigini soyledi. Cem bugun okula gelmemisti, nedense artık onunla uğraşmak istemiyorum. Unutmak bu kadar kolaymiş demek ki. Ders bitti ve Melek hoca beni yanına çağırdı.

" Evet Dolunay çok çalışman lazım sana bazı testler ve özetler vericem. Sana yardımci olurlar."

"Saolun hocam"

Testlerimi aldıktan sonra sınıfa gidip sırama oturdum. Allahtan bugün az dersim vardı. Aklıma birden Selim abi geldi. Eve gitmek istemiyorum aslında. Ama baska da gitcek bi yerim yok.

Gözde'nin " Dolunaay" diye bağırmasıyla yerimden zıpladım.

"Ne var Gözde ya, bağırma bi "

" Dolunay bu akşam bizde kalıyosun sana söylemem gereken çok önemli şeyler var"

Bu kız benim içimi mi okuyo yoksa bana mı öyle geliyo.

"Tamam kalırım, zaten yarin okulda yok"

"Süper, çok eğlenicez " dedi ve yerine gitti.

Dersler sonunda bitti. Sanem teyze merak etmesin diye 'ben bugun gözdelerde kalıcam' diye mesaj attım. Cevap bile vermedi. Gözde ile birlikte servise bindik ve evlerine daha 1 saat kaldığını öğrendiğimde şok oldum. Ne kadar uzakmış.

Eve vardığımızda bizi Gözde'nin annesi karşıladı. Hamburgerlerimizi alıp direk odaya çıktık. Bana mor renkte bi eşofman takımi verdi ve giymemi istedi. Ödevlerimizi bitirdik, hamburgerlerimizi yedik. Sıra geldi korku filmine.

" Scream, paranormal aktivite ya da korkunç bir film 2 hangisi ? "

" Bence scream ama sen bilirsin"

Paranormal aktivite den çok korkuyorum açıkçası. Film başladığı an jeton düştü.

Aniden filmi durdurdum ve

" Gözde sen bana sana önemli birşey soylemem gerek demiştin"

Gözde sanki pot kırmışım gibi bana baktı

"Dolunay sana nasıl söylesem bilmiyorum, unutursun sanmıştım" dedi

" Gözde sanki ne olabilir ki beni buraya çağırmak için yalan söylemiş olabilirsin"

" Aslında sana söylemem gereken önemli sey var... Benim artık bi sevgilim var"

"Ya Gözde çok sevindim, kimmiş o şanslı" dedim.

" Dolunay beni affet ama o ... "

Demesiyle telefonum çaldı ve sözü yarıda kesildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişte KalmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin