1. Bölüm

1.3K 94 287
                                    

Herkese Selam!

Öncelikle, bu benim yazmaya başladığım ve yayınlamaya karar verdiğim ilk hikayem. Bu yüzden herhangi bir hatam olursa şimdiden özür dilerim.

Her ne kadar yayınlamak konusunda kararsız kalsamda bu zamana kadar yanımda olan ve beni cesaretlendiren arkadaşlarıma gelsin bu bölüm.

Yayınlamaya başladığım tarih: 19.03.2020

Lütfen sizde bu satıra okumaya başladığınız tarihi bırakın. 🖤

Bu karanlık yolda bana eşlik ederken hep beraber aydınlanmamız dileğiyle...

***

Bilinmeyen Numara: Sana bir şey söylemek istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Belki inanmayacaksın belki umursamayacak bile ama olsun.

Bilinmeyen Numara: Seni her şeyden çok seviyorum Batu her şeyden çok.

Batu: Kimsin?

Batu: Doruk Nil siz misiniz?

Batu: Yok Nil bu kadar işsiz değil Doruk sensin di mi?

Bilinmeyen Numara: Doruk ya da Nil değilim.

Bilinmeyen Numara: Ben sadece yıllardır beni fark et diye gözünün içine bakan ama fark edilmeyen bir kızım.

Batu: Bu şaka artık komik değil.

Batu: Kimsin?

Bilinmeyen Numara: Sadece seni seven bi kız.

Bilinmeyen Numara: Başkası değil sadece seni seven bi kız.

***

Görüntüler gittikçe bulanıklaşırken, ağladığımı anlamam uzun sürmedi.

"Arya yapma ama böyle söz vermiştin ağlamak yoktu." Elimde değildi ki, dayanamıyordum artık beni görmemesine, beni sevmemesine. "Batu işte ne bekliyorsun bilinmeyen numaradan yazan birine inanacağını mı?"

"Çok teşekkür ederim Nil. Çok güzel moral veriyorsun." dediğimde susup bana bakmaya başladı."Arya hemen inanamayacağını yazmadan öncede biliyorduk." biraz durup devam etti. "Sen bu kadar çabuk pes etmezdin ne oldu?" Seviyordum bu kızı.

***

Bilmeyen Numara: Yüzsüz olduğumu düşünebilirsin.

Bilmeyen Numara: Belki de gurursuz. Ama ben bunlardan hiçbiri değilim.

Bilmeyen Numara: Ben sadece seni seven bir kızım.

Batu çevrimiçi
Batu çevrimdışı

Bilmeyen Numara: Lütfen bana böyle davranmayı bırak, kanıtlayayım seni sevdiğimi.

Bilmeyen Numara: Ben sadece bir şans istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Sadece ufak bir şans lütfen.

Batu: Tamam kanıtla.

Bilinmeyen Numara: Bir dakika ne?

Batu: Kaç kere söyleyeceğim kızım?

Batu: Tamam dedik işte, kanıtla.

Bilmeyen Numara: Ciddi misin sen?

Batu: Şaka yapar gibi bir halim mi var?

Bilmeyen Numara: Ben sadece şaşırdım.

Bilinmeyen Numara: Şimdi cidden bana bir şans veriyor musun?

Batu: Evet.

Bilmeyen Numara: Teşekkür ederim teşekkür ederim.

Batu: iyi geceler Bilinmeyen.

Bilinmeyen Numara: İyi geceler Batu.

***

@aryaates: ti amo ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aryaates: ti amo ♥️

@nilerdeem: Başlasın mı kutlamalar :)
@aryaates: Başlasın başlasın.

@dorukkeskin: yazdın mı lan
@aryaates: Doruk ya
@dorukkeskin: Tamam aşkım kızma

@dilakaya: Arya ablacığım neden bu kadar taşsın 🤤♥️
@aryaates: Yerim seni ♥️

@dilakaya: Arya ablacığım neden bu kadar taşsın 🤤♥️@aryaates: Yerim seni ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@batukaya: 🖤🎤

@dorukkeskin: Batu aşkım patlat bir şarkı nolur lan
@batukaya: Aşkına başlıycam şimdi
@dorukkeskin: Kırdın beni aşkım

@dilakaya: abim diye demiyorum çok yakışılıdır. Canım abim ya 🖤
@batukaya: Ne istiyorsun Dilacığım
@dilakaya: Dışarı çıkabilir miyim?
@batukaya: Hayır abiciğim çıkamazsın :)

@berkgür: 🔥
@batukaya: :)

***

Öncelikle herkese merhaba! Bu yazıyı şu an okumaya başladığınız ilk kitabımı bitirdikten uzun bir süre sonra buraya eklemek istedim. Çünkü bu benim yazmaya başladığım ilk kitap, ilk deneyimim ve ilk tecrübem. O yüzden eksikleri var bunun farkındayım fakat son bölümlere doğru kendimi biraz daha geliştirdiğimi düşünüyorum ve bana şans verip başladığınız için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum. Sizlere keyifli okumalar diliyoruum.

Sizi kitapla baş başa bırakmadan hemen önce yeni bir kitap yayınladığımı da söylemek istiyorum. Yeni kitabıma sayfamdan ulaşabilirsiniiz. ona da bir şans veren herkese teşekkür ederim.

Bi'aşk | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin