2. Bölüm

765 74 160
                                    

Bilinmeyen Numara: Güüüünnnaaayyddııınnn. (09.04)

Bilinmeyen Numara: Anladığım kadarıyla hala uyuyorsun, bu güzel. (09.14)

Bilinmeyen Numara: Sana, seni ilk nerede gördüğümü ya da nereden tanıdığımı anlatmamıştım ama şuan sen uyuyorsun ve ben çok gaza geldim. (09.15)

Bilinmeyen Numara: Seni ilk defa 9. Sınıfta gördüm, aynı sınıfta değildik ama sen her sabah gelir arkadaşlarına bakardın. Sizin çok güzel arkadaşlığınız vardı, ben ise sınıfta tek başına oturan kızlardandım. Hep sınıfta otururdum, sen geldiğinde ise istemsizce size bakardım. (09.15)

Bilinmeyen Numara: Bir süre sonra bu olay sizinkilerden birinin dikkatini çekti. Bu bir yandan güzeldi ama diğer yandan da çok kötüydü. (09.16)

Bilinmeyen Numara: Bir gün yanıma gelip bana "Hangisinden hoşlanıyorsun?" diye sormuştu. (09.16)

Bilinmeyen Numara: İlk başta kabul etmedim ama çok ısrarcıydı cevap alana kadar yanımdan gitmemişti. En sonunda kabul etmiştim senden hoşlandığımı.(09.17)

Bilinmeyen Numara: Sonra sen seslendin. (09.17)

Bilinmeyen Numara: Sesi duyar duymaz sizin tarafa bakmıştım. Sen de bana baktığında, hayatımın en güzel saniyeleri olabilirdi. (09.17)

Bilinmeyen Numara: Ben sana bakarken beni kolumdan tutup sizin yanınıza getirmişti. (09.18)

Bilinmeyen Numara: Şok olmuş bir şekilde size bakıyordum. (09.18)

Bilinmeyen Numara: O zamandan sonra sen dışında diğerleri ile çok güzel arkadaş olmuştuk. (09.19)

Bilinmeyen Numara: Ama senin için ben ne bir arkadaştım ne de başka bir şey. (09.19)

Bilinmeyen Numara: O zaman daha 15 yaşındaydık şimdi ise 18 ve ben hala sana deli gibi aşığım. (09.19)

Batu: Günaydın da, (09.47)

Batu: Kimsin sen? (09.47)

Bilinmeyen Numara: Şu iki kelimeden çıkamayacaksın değil mi? (09.47)

Bilinmeyen Numara: Senle konuşmalarımız hep böyle olcak, ben sana metinler yazacağım. (09.47)

Bilinmeyen Numara: Ama sen hep "Sen kimsin?" diye soracaksın değil mi?(09.48)

Bilinmeyen Numara: Sana kim olduğumu söylemek isteseydim sence bilinmeyen numaradan yazar mıydım? (09.48)

Bilinmeyen Numara: Hiç yorulma ben söyleyeyim. (09.48)

Bilinmeyen Numara: Yazmazdım. (09.48)

Bilinmeyen Numara: Senden tek bir şey istemiştim Batu. (09.49)

Bilinmeyen Numara: Bana bir şans vermeni, aşkımı sana kanıtlayabilmem için. (09.49)

Batu: Benden aşkını kanıtlayabilmen için şans istiyorsun ama kendini benim yerime koy, sen kendini sır gibi saklayan birine kalbini açmayı ister miydin? Hiç düşünmez miydin "Acaba benimle dalga mı geçiyor?" diye?(09.50)

Bilinmeyen Numara: Kendimi sır gibi saklamıyorum. (09.51)

Bilinmeyen Numara: Sadece sen beni fark etmek istemiyorsun. (09.51)

Bilinmeyen Numara: Ben senin her şeyini biliyorum. (09.51)

Bilinmeyen Numara: Mesela baban ve annenin çok kavga edip ayrıldığını bu yüzden babana sinirli olup onunla görüşmediğini, kardeşine canını bile vericek kadar çok sevip onu bu yaşananlardan uzak tutmak için elinden geleni yaptığını biliyorum. (09.52)

Bilinmeyen Numara: Daha anlatmamı ister misin? (09.52)

Batu: Sen bütün bunları nereden biliyorsun? (09.53)

Batu: Annem ve babamın ayrıldığını bilen kişiler yok denecek kadar az. (09.53)

Bilinmeyen Numara: Ben seni senden iyi tanıyorum Batu, lütfen bana bir şans ver. (09.54)

Bilinmeyen Numara: Yoluma taşlar koyma, yardım et bana. (09.54)

Batu: Tamam.

Batu: Ama sana 2 ay zaman veriyorum, ya 2 ay sonra karşıma çıkarsın ya da hayatımdan çıkarsın. (09.54)

Batu: Kabul mü? (09.55)

Bilinmeyen Numara: Tamam kabul. (09.56)

Batu: Güzel. (09.56)

***

@aryaates: Vittoria!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aryaates: Vittoria!

@nilerdeem: Yakıyorsun bebem ♥️
@aryaates: 😍♥️

@dorukkeskin: Bu mutluluğu neye borçluyuz :)
@aryaates: Aşka :)

Bi'aşk | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin