Batu'dan...Onu unutucağımı söyledim ona ama nasıl unutacağım onu?
Hala ilk günkü gibi severken onu nasıl unuturum ki?
Onu sevdim.
Onu istedim.
Ona aşık oldum.
Ondan hoşlandım.
Ona olan hislerime bir isim koymak mümkün mü bilmiyordum. Tek bildiğim bu duyguların birkaç harfe sığacak kadar küçük olmadığıydı.
Onu ilk gördüğümde sekiz yaşındaydım. Henüz kalbimin varlığından bile bihaberken, göğsümün içindeki çırpınışları duydum ben. Hissettim. Yeşil gözleri öyle güzeldi ki çekti beni içine. Onu sevdiğimi bilmeden onu sevdim ben. Aşk ne demek bilmezken bu üç harfin içine hapsettim onu.
Kumral saçlarını iki yandan örgü yapmış yolun karşısındaki kaldırımda oturmuş, pembe bisikletin önünde ağlayan minik bir bedeni gördüğümde hissetmiştim kalbimin attığını ilk defa. Öyle içli ağlıyordu ki, sanki benim içim parçalanıyordu o ağladığında. Yanına gidip ne olduğunu sorduğumda minik yeşil gözlerini bana çevirmişti. İşte o zaman anlamıştım bu gözlerin benim sonum olacağını.
Bisikletinin bozulduğunu söyleyip tekrar ağlamaya başladığında eğilip bisiklete bakmıştım. Sadece zincirinin attığını görünce derin bir nefes verip bunu ona söylediğimde tabii ki hiçbir şey anlamamıştı. Fakat zinciri düzelttikten sonra ağlayan yüzü birden ışıldamış ve yanağıma o kadar güzel bir öpücük bırakmıştı ki, o anı durdurmak istemiştim.
Hani bazı zamanlar vardır, o anda sıkışıp kalırsınız da bir daha kurtulamazsınız. İşte ben o anda takıldım, kaldım. İstesem de tek bir adım atamadım. Ve o da hep geri geri gitti...
Çok küçüktüm belki, çocuktum. Fakat ben büyümeyi onu severken öğrenmiştim. Farkında olmadan öğrenmiştim sevmeyi de, kaybetmeyi de.
Şimdi o yok.
Belki olsa, rahatsız etmeden izlerdim onu. Tek bir kelime dahi etmeden sırf aldığı nefes için umutlanırdım belki.
Ama o yok.
Ve benim payıma düşen tek şey şu lanet hafızamda kalan, o güzel simasını hatırlayıp onun yerine ölmeyi dilemek...
Ama artık o yok. Artık onu unutmam gerek. Başkasına şans vermem gerek. Üzgünüm Nisa ama artık seni unutmam lazım. Artık beni gerçekten seven bir kız için savaşmak istiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi'aşk | Yarı Texting
Teen FictionBilmeyen Numara: Yüzsüz olduğumu düşüne bilirsin. Bilmeyen Numara: Belkide gurursuz ama ben bunalardan hiç biri değilim. Bilmeyen Numara: Ben sadece seni seven bir kızım. Not: Seneler önce yazdığım anı olarak kalmasını istediğim bir kitaptır. Olayl...