Nil'in bize gelmesinin üstünden bir hafta geçmişti. Bu bir haftada Batu ile soru-cevap oyunumuza devam etmiştik ama Batu'nun sorduğu sorular beni bulmak için değil beni tanımak için sorulan sorulardı. En sevdiğim yemek, en sevdiğim renk, en sevdiğim dizi, en sevdiğim film... Daha niceleri.
Bugün okulda dönemin ilk sınavı vardı ama benim matematiğim asla ama asla iyi değildi. Allah'ım neden benimde matematiğim Batu veya Nil kadar iyi değildi?
"Nil acaba senile aynı sınıfta mıyız?" diye sorup sırttım.
"Sana matematik çalış demekten dilimde tüy bitti, sen ne dedin? 'Bir şey olmaz Nil, boşver Nil.' Al boş verdim." diye beni yanıtladığında, sırıtma sırası onaydı.
Ne diyeyim ki? Kız haklı.
"Ben geldiiim!" Heh kader ortağım Doruk da geldi kendisinin de matematiği berbattır da.
"Hoşgeldin kader ortağım."
"Hoşbulduk güzelim de ne oldu?"
Bu çocuk şaka gibi daha sınav olduğunu bilmiyor. "Doruk kuşum bugün matematik sınavı varya hani."
Ve Doruk'un çığlığı bahçeyi doldurur. "Nee!"
"İnanmıyorum sana Doruk, demek isterdim ama beklediğim bir haraketti. Aman boşver, her türlü 30 alacağız."
"Haklısın güzelim, boşver."
"Hadi kalkın zil çalar şimdi, sınıfları öğrenelim," diye böldü bizi Nil.
Kendisi biraz inektir de.
***
Ne diye Doruk'la Nil aynı sınıftaydı da ben değildim? Şansıma yanımdaki bile gelmemişti. Hocanın sınıfa girmesi ile daha da üzüldüm. Ayten Hocaydı ne güzel kopya çekilirdi şimdi.
Ayten hocanın arkasından Batu sınıfa girdi ve bende kayışlar koptu. Bir dakika bana doğru mu geliyordu o? Saçmalama Arya bir tek senin yanın boş sence kimin yanına gelecek?
Sınav kağıtları dağıtılalı 10 dakika olmuştu ve Batu sınavını bitirip teslim etmişti. Bense boş boş kağıdın üstünde yatıyordum ta ki biri kağıdı çekene kadar. Çeken kişiye baktığımda onun Batu olduğunu anlamam uzun sürmedi.
"Sana kalırsa 0 alıcaksın." dedi ve çözmeye başladı.
"Hocaya yakalanacağız ne yapıyorsun."
"Sence Ayten hocaya yakalana bilir miyiz?"
Doğru söylüyordu, Ayten hoca şuan bilmem kaçıncı sevgilisi ile konuşuyordur kesin. Ben bunları düşünürken Batu çoktan sınavı bitirmişti. "Al bakalım sarışın."
Kalpten gitmeme çok az kalmıştı. "Teşekkür ederim."
"Rica ederim." diyip tatlı tatlı sırıttı. Allah'ım bir insan neden bu kadar tatlı olurdu ki.
"Bakmaya devam edecek misin yoksa kağıdı verecek misin?" diye sorduğunda sırıtması genişledi. Al işte arya beğendin mi yaptığını?
"He, şey... Ev-et, gideyim de vereyim bari." Bir kekelemediğim eksikti zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi'aşk | Yarı Texting
Teen FictionBilmeyen Numara: Yüzsüz olduğumu düşüne bilirsin. Bilmeyen Numara: Belkide gurursuz ama ben bunalardan hiç biri değilim. Bilmeyen Numara: Ben sadece seni seven bir kızım. Not: Seneler önce yazdığım anı olarak kalmasını istediğim bir kitaptır. Olayl...