Medya/2 de ki görseli yapan Hilal'e çooook teşekkür ederiiiim 🖤 hilalvlw
Batu: Günaydınnn.
Sillage: Günaydın da şey.
Batu: Ney?
Sillage: Ben galiba yapamayacağım.
Batu: NE?
Batu: NE DEMEK YAPAMAYACAĞIM?
Batu: ŞAKA MI BU?
Sillage: Batu sakin olur musun?
Sillage: Şaka yaptım sakin.
Batu: Senin şakana varya.
Batu: Neyse sakinim.
Sillage: Sen sakin olabilirsin ama ben değilim.
Sillage: Heyecandan öleceğim.
Batu: Şakını söyle sonra ölür musun yaşar mısın bakarız.
Batu: :)
Sillage: Pislik.
***
"Oğlum ben ne yapacağım ya?" Diye söylenmeye başladım. "Sen kaşındın kızım." "Allah razı olsun Doruk içimi rahatlattın." "Rica ederim aşkım görevim." Yüzsüz ya yüzsüz. "Kalk hadi yarışma başlıyor sende Batu'un yanına git."
" ******* Anadolu Lisesi müzik seçmeleri yarışmasına hepiniz Hoş geldiniz. Yarışmaya katılacak öğrencilerimizi sahneye davet ediyorum. Asya Akın, Ala Demir, Lal Vural, Duru Öz ve son yarışmacımız Arya Ateş." Bugün bayılmazsam bir daha bayılacağımı sanmıyorum.
"İlk öğrencimiz Asya Akını burda tutalım diğerleri yerlerine geçebilirler."
***
"Sıra son öğrencimiz Arya Ateşe geldi." İsmimi duyduğumda oturduğum yerden kalktım ve sahneye doğru ilerledim. Sahneye çıktığım andan itibaren sadece yere bakıyordum. Batu'ya bakacak cesaretim yoktu. Gitar çalmaya başladığın da şarkıya başladım.
Tutulmayacak olsa da verilmesi gereken sözler var bazen
Gidilmeyecek olsa da bilinmesi gereken yerler
Keşkeyle başlayan cümlelerim var
Yolları hep uzun ve bomboş
Ben belki korkak biriyim ama yinede sevebilirimBakışlarımı yerden kaldırdığım anda Batu'ya baktım çok güzel gülüyordu. O gülümsemenin sebebi olmak çok güzeldi. Bu duygu çok güzeldi. O mesajı bir deli cesareti ile atmıştım ama iyi ki de atmışım.
Ne kadar üzülmem gerekse de
Ama sen bana bakıyorsun da
Beni görmüyorsun ki
Tutulmayacak olsa da verilmesi gereken sözler var bazen
Hiç gidilmeyecek olsa da görülmesi gereken yerler varŞarkının kalan kısmını Batu'nun gözlerine bakarak söylemiştim.
Keşkeyle başlayan cümlelerim var
Yolları hep uzun ve bomboş
Ben belki korkak biriyim ama yinede sevebilirim
Ne kadar üzülmem gerekse de Ama sen bana bakıyorsun daBeni görmüyorsun ki
Ben belki korkak biriyim ama yinede sevebilirim
Ne kadar üzülmem gerekse de
Ama sen bana bakıyorsun da
Beni görmüyorsun ki..Şarkı bittiğinde salonda ki alkış sesleri ile gülümsedim ama gülümsemem Batu'nun yerinden kalkıp buraya doğru gelmesi ile son buldu. "Arya!" Diyen Batu'ya bakmayı es geçip Nil'e ben ne yapıcam diye baktım ama Nil ellerini kaldırıp sırıtarak uzaklaştı. Pislik.
"Batu?" Diyerek arkamı döndüm. Sırıtıyordu sırıtmasına daha fazla dayanamayacağımı anladığımda hızla Batu'ya sarıldım.
Ben.
Batu'ya.
Sarıldım.Belimde hissettiğim kollar beni kendine çekerken burnumu boynuna getirdim ve yıllardır düşlediğim şeyi yaptım.
Kokusunu içime çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi'aşk | Yarı Texting
Teen FictionBilmeyen Numara: Yüzsüz olduğumu düşüne bilirsin. Bilmeyen Numara: Belkide gurursuz ama ben bunalardan hiç biri değilim. Bilmeyen Numara: Ben sadece seni seven bir kızım. Not: Seneler önce yazdığım anı olarak kalmasını istediğim bir kitaptır. Olayl...