Önceki bölümden;
Tam siparişi vericekken biri "Batu!" Diye bağırdı.
"Bismillahirrahmanirrahim ne oluyor?" Diye mırıldandı Doruk. Harbiden ne oluyor?
***
"Nisa?" Diye mırıldandı Batu. "Sen nasıl olur sen kaza yapmıştın seni bulamamışlardı? Sen ölmüştün!" Bağırmaya başlamıştı.
"Batu bak ben ölmedim yaşıyorum her şeyi anlata bilirim." Diye mırıldandı Nisa.
"Neyi anlatacaksın Nisa? Neyi madem bu kadar zamandır yaşıyordun bizi aramak aklının uçuna gelmedi mi?"
"Batu bak haklısın size her şeyi anlatacağım ama bu özel." Bana baktı. "Tatlım bize biraz müsade eder misin?"
Bana mı dedi o? Tatlım mı? Ben tam ağızımı açacakken. "Hayır müsade edemez. Ne söyliceksen onun yanında söyle." Doruğu hiç bu kadar sinirli görmemiştim.
"Doruk sakin ol ben giderim sorun yok." Bir yanım gitmek istemiyordu ama diğer yanım bana Nisa'nın geldiğini artık konuşmaları gerektiğini söylüyordu. Kafeden çıkacakken Batu "Arya bekle bende geliyorum!" Diye seslendi. Nisa'nın ona seslenmelerini umursamayarak yanıma geldi.
"Batu ne yapıyorsun dinlemiyecek misin?"
"Hayır Arya dinlemeyeceğim. Yıllar önce nasıl gittiyse şimdi de gidebilir."
Kafeden çıktığımızdan beri kimse yek tek kelime etmemişti eve doğru yaklaştığımızda.
"İyi misin?" Diye sordum. "Daha iyi günlerim olmuştu."
"Nisa'yı dinlemeyecek misin?"
"Hayır." fazla zorlamanın anlamı yoktu. "Anladım. Eve bıraktığın için teşekkür ederim."
"Rica ederim. Görüşürüz."
"Görüşürüz Batu."
***
Batu'dan
Nisa: Batu artık konuşabilir miyiz?
Batu: Koşucak bir şey var mı?
Nisa: Tabi ki var Batu.
Nisa: Hiç mi merak etmiyorsun onca yıl ne yaptım.
Batu: Aslında etmiyorum.
Batu: Ne yaptıysan isteyerek yaptın.
Batu: Bir telefon uzağındayken bunca yıl bize acı çektirdin. Şimdi buraya gelmiş merak etmiyor musun diyorsun.
Batu: Etmiyorum lan etmiyorum.
Batu çevrimdışı
Nisa: Haklısın.
Nisa: Lanet olsun ki haklısın.
Nisa: Ama gerçekten sebeplerim vardı Batu yalvarırım dinle beni.
Nisa: O kazadan sonra ben denizde kaybolmuştum. Denizin dalgaları yüzünden başka bir kıyıya sürüklenmişim.
Nisa: Kazada ağır yaralandığım için beni bir süre uyutmuşlar.
Nisa: O sırada beni evlatlık alan ailem geldi evet doğru duydun evlatlık alan ailem. Arabada da bunu öğrenmiştim. O yüzden kaza oldu. Benim yüzümden. Geldiklerinde yanlarında bir karı koca vardı.
Nisa: Benim biyolojik ailemişler.
Nisa: Beni yanlarına almak istediklerini söylediler. İlk itiraz ettim ama sonra fikrim değişti işte eve gittiğimde sizle görüşmek istediğimi söyledim. Hep şu an olmaz diyerek beni geçiştirdiler.
Nisa: O zaman küçüktüm kandırılması kolaydı zaman geçtikçe kanmamaya başladım. Israr ettim çok ısrar ettim. En sonunda beni yurt dışına gönderiler. Orada bir sene okudum sonra babamın öldüğünü öğrendim. Eve geri döndüm bir süre sonra annem artık gidebileceğimi söyledi. Geldim Batu size geldim.
Nisa: Uyumadığını biliyorum ama iyi geceler Batu. 🖤
(Görüldü..)
***
Herkese selaaam! Bölümü nasıl buldunuz?
• Nisayı sevidiniz mi?
• Nisa mı Arya mı?
• Batu haklı mı?
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi'aşk | Yarı Texting
Teen FictionBilmeyen Numara: Yüzsüz olduğumu düşüne bilirsin. Bilmeyen Numara: Belkide gurursuz ama ben bunalardan hiç biri değilim. Bilmeyen Numara: Ben sadece seni seven bir kızım. Not: Seneler önce yazdığım anı olarak kalmasını istediğim bir kitaptır. Olayl...