2 ay sonra
Konserin üstünden iki ay geçti.
Şimdi ise okulun bahçesinde Batu ve Doruk'u bekliyoruz. Okulun boşalmasına rağmen hala gelmemişlerdi.
"Nerede kaldı bunlar Nil?"
"Bilmiyorum ki gelirler herhalde birazdan gelmezlerse gider bakarız."
"Tamam."
"Nil 15 dakika oldu ben gidiyorum." diyerek banktan kalktım.
"Dur Doruk geliyor."
"Arya! Arya koş!"
"Doruk ne oldu? Batu nerede?"
"Ar-arya," diye nefes nefese yanımıza koşan Doruk, telaşlı bir ifade ile doğrudan bana bakıyordu. "Arya... Batu, Batu çok kötü!"
"Ne demek çok kötü Doruk? Nerede Batu?"
"9/C'de." gözlerim dolmuştu ne olmuş olabilirdi?
Arkamdan Nil'in bana seslenmesini umursamadan, hızlı adımlarla okul binasına yöneldim. Batu'ya bir şey olmuş olması düşüncesi beynimi kemirirken, ilk katta 9/C'yi buldum ve telaşla kapalı kapıyı açtım.
Nefes nefese içeriye girip, kimseyi göremeyince yanlış geldiğimi düşündüm ve çıkmak için sınıf kapısına yöneldim. Fakat tam o anda çarpan kapının ve kilidinin birkaç defa dönmesinin sesi kulaklarıma dolduğunda panikle etrafıma bakınmaya başladım.
"Arya.."
Duyduğum tanıdık sesle birlikte, sesin geldiği yöne döndüm ve Batu'yla göz göze geldim. Hızla çarpan göğsüm onu gördüğüm için daha da hızlanmaya başlarken, o suratındaki en huzurlu gülümsemesi ile bana doğru yaklaşıyordu.
Aslında hiçte kötü gözükmüyordu. Hatta hiç kötü gözükmüyordu.
Bir saniye, burada neler dönüyordu?
"Batu?"
"Güzelim?" dedi ve birkaç adım daha yaklaşıp tam dibimde durdu. Bu defa kalp atışlarım yakınlığımızdan dolayı hızlanmıştı. "Neler oluyor?"
"Aşk oluyor güzelim."
Kaşlarım düşünce ile çatılırken neler olduğunu sorguluyordum. "Batu sen iyi misin? Kafana bir şey falan mı düştü? Niye böyle romantik romantik konuşuyorsun?"
Sanki daha fazla yaklaşabilirmiş gibi son bir adım daha yaklaştı ve sıcak nefesi dudaklarıma nüfus ederken gözümün önüne gelen bir parça saç tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Arya'm," dedi yüzünü yüzüme daha da yaklaştırırken. "Ben seni sevdiğimi anladığım günden beri kafama bir şey düşmüş gibi dolaşıyorum zaten."
Kalp atışlarım zirveyi bulurken, boşlukta sallanan kollarımı nereye koyacağımı bilemeyip omuzlarına yerleştirdim. Batu, bu hareketimin üzerine, bir eliyle çenemin ucunu usulca tutup zarif bir hareketle kafamı kaldırdı, diğer elini ise belime dolayıp beni yavaşça kendine doğru çekti.
"İyi ki o gün bana yazmışsın Arya. İyi ki sana mesaj atma dediğimde, bana mesaj atmaya devam etmişsin. İyi ki seni yakamdan düşürmeye çalıştıkça, pes etmemişsin," dedi ve sesli bir şekilde soluklandı. "İyi ki beni sevmişsin be Arya'm."
Sarhoş olmuşum gibi ayakta durmakta zorlanırken dudaklarımızın arasında bir santim kalacak kadar yaklaştı bana.
"Benimle bi'aşka var mısın Arya'm?"
Fısıldar gibi sorduğu sorunun cevabını beklemeden, dudaklarımda hissettiğim sıcak dudaklarla birlikte mavi gözlerim birkaç santim büyüdü. Fakat daha sonra kendimi bu güzel ana teslim edip gözlerimi usulca kapadım ve dudaklarımı kıpırdatarak öpüşüne karşılık verdim.
Aman Allah'ım, Batu beni öpüyordu!
Soluklarım hızlanırken, Batu yavaşça dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve alnını alnıma yaslayıp, nefeslerini düzene sokmaya çalıştı. Birkaç dakikalık duraksamanın ardından kapalı gözlerimi açtım ve beklenti dolu gözlerine ışık saçan gözlerimle baktım.
"Seninle her şeye varım Batu."
***
AĞLIYORUM! AĞLIYORUM! AĞLIYORUM!
Öncelikle şuraya bi bitiş tarihi alalım.
Bi'aşkı yazmaya başlarken okunacağını düşünmemiştim ama şu an iki bine adım adım yaklaşıyoruz. Biliyorum erken final oldu ama özel bölümler atacağım Batu ve Arya'nın aşkından uzak kalmayacağız.
Bu zamana kadar beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma ve okuyucularıma çoook teşekkür ederiiim. Hepiniz iyi ki varsınız 🖤
Burdan özellikle fn_altin 'a çok teşekkür ediyorum her zaman her an yanımdaydın. Bi mesaj ile bütün sonları çözdün seni seviyorum iyi ki varsın ❣️
Kendinize çok iyi bakın.
Özel bölümlerde görüşürüz sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi'aşk | Yarı Texting
Teen FictionBilmeyen Numara: Yüzsüz olduğumu düşüne bilirsin. Bilmeyen Numara: Belkide gurursuz ama ben bunalardan hiç biri değilim. Bilmeyen Numara: Ben sadece seni seven bir kızım. Not: Seneler önce yazdığım anı olarak kalmasını istediğim bir kitaptır. Olayl...