-

118K 4.2K 1.6K
                                    


Bu sizi son uyarışım. Ben bu platformda kimsenin kalbini kırmak istemiyorum. Eminim ki birçoğunuz benden yaş olarak küçüksünüz ve çoğu zaman ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Ben burada keyifli vakit geçirmek istiyorum, size farklı kurgular yazmak istiyorum.

Ben ilgi istemiyorum, büyük bir kitle istemiyorum. Hiçbir zaman amacım bu olmadı, sadece sevdiğim için ve sizin için yazıyorum, yoksa zaten aylar öncesinde gitmiştim buradan.

Bir hikayeyi okurken şu elinize hakim olun. Sadece kendim için demiyorum, burada bir şeyler yazan onlarca insan var ve emin olun çok fazla emek veriyorlar. Bir bölüm ha deyince yazılmıyor ben saatlerimi veriyorum, çoğu zaman yapacağım şeyleri erteliyorum. Ne için? Siz seviyorsunuz diye, bekliyorsunuz diye. Biraz empati kurun.

Bu hikayeye kaçıncı uyarım, kaçıncı notum? Neden okumayı reddedip bildiğinizi okuyorsunuz?

Ben kimseye yaranamıyorum. Geçenlerde biri bir yorum yazdı, gayet saygılıca fikrini belirtti fakat ben bu hikayenin yazarı olarak gerektiği yerde açıklamamı da yapmak zorundayım. Aynı saygıyla gittiğim halde rahatsız olduğumu dile getirerek yorumu sildi. Size dokunmuyorum bile ama neyin alınganlığı bu anlamıyorum.

Her neyse, bakın gerçekten bunladım. Şu yerden de soğudum artık, birkaç kişi hariç kimse samimi gelmiyor, herkesin egosu tavan yapmış kendini bir bok zannediyor affedersiniz. İğreniyorum buradan.

Sizi sevdiğimi biliyorsunuz ki ben şu zamana kadar buradaysam tek sebebi sizsinizdir. Yanlış anlaşılmasın You're Mine'ı kaldırma sebebim alınganlık falan değildi. 3. Bölümü düzeltmek istemiştim ama onu düzeltirsem ileriki bölümleri de düzenlemem gerekiyordu. Başta öyle yapacaktım ama sonrasında fark ettim ki hiçbir şeyin anlamı kalmaz bunu yaparsam.

Buradan her şeyi çok biliyormuşcasına konuşanlara sesleniyorum, hayat toz pembe değil. Her gün onlarca hayvana işkence ediliyor, onlarca kadının canına kıyılıyor. Siz istiyorsunuz ki her fic 'mutlu' olunsun. Hiçbir sorun, hiç kavga olmasın. Hayatta bunlar olurken, bunu yaşayan insanlara üzüldüğünüzü söylerken bunula alakası bile olmayan bir şeyi okuduğunuzda karşınızdaki kişiye sana da tecavüz ederler inşallah diyecek kadar düşmeyin. İki yüzlü olmayın yahu. Ben yazmadığım şey yüzünden günlerce kendime gelemedim, sizin sırf nefret ettiniz diye yazdığınız şeyin etkisinden çıkamadım, hala çıkamadım ama ne diyeyim canınız sağolsun. Umarım siz böyle korkunç, insana intihar ettirecek kadar ağır ve acı bir olayı hayatınız boyunca asla yaşamazsınız, keza bilirim bu ülkede kadın olmanın ne kadar zor olduğunu.

Bölümleri de düzenlemeyeceğim. Beğenmiyorsanız çıkın okumayın, ama bana edilen en ufak kötü yoruma ben de aynı o şekilde gideceğim. Ben diyorum ki kalp kırmayayım ama siz benim kalbimi alıp parçalamaya çalışıyorsanız ben size daha fenasını yaparım.

Lütfen burayı, bu platformu ciddiye almayın. Hiçbirimiz gerçek bir yazar değiliz, bizden profesyonel bir şeyler bekleyemezsiniz. Eğlenmenize bakın, kötü kalpli insanlar olmayın. Tanımadığınız insanlara nefret kusacak kadar seviyenizi düşürmeyin. Kimse sizin saçma sapan şeylerinizi okumak zorunda değil, saygı şu dünyadaki en önemli şey ve eğer bunu kendinize aşılayamamışsanız oturun ve kendinize acıyın, bize değil.

Bölümleri ara ara atacağım ki kimseler rahatsız olmasın, iyi geceler diliyorum herkese.

You're Mine ღ TaeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin