7

413 36 0
                                    

Ο πατέρας μου έπαθε ένα ισχυρό σόκ. 

Έκανε να μιλήσει 12 μέρες.

Δεν το πίστευε. 

Μέχρι μετά απο 20 μέρες που επιτέλους το συνειδητοποιήσε.

Σε δύο μέρες κιόλας θα έρθει μαζί μου στον γιατρό.

Σε δύο μέρες μπαίνω στον 3ο μου μήνα. 

Απο το πουθενά, θα γίνω μανούλα.

Απο το πουθενά, περιμένω σαν τρελή να περάσουν και οι επόμενοι 6 μήνες.

Ε- Μπαμπά; Είσαι καλά;

Α- Ναι αγάπη μου, εσύ; Πως νιώθεις;

Ε- Εχτός απο αναγούλες τίποτα.

Α- Και η μητέρα σου, το πρώτο τρίμηνο έτσι είχε. Κόρη μου θέλω να σε ρωτήσω κάτι.

Ε- Κάθησε μπαμπά. Πες μου.

Α- Εδώ και 20 μέρες το κρατάω γιατί είναι η προσωπική σου ζωή αλλά θέλω να μάθω. Με ποιόν είχες σχέση αγάπη μου; Με ποιόν έκανες το μωρό; Ποιός είναι ο μπαμπάς του;

Ε- Ένας αχρείος μπαμπά. Ένας που έπαιξε μαζί μου μόνο. Μου έταζε ουρανούς και άστρα και μετά με χώρισε. 

Α- Ποιός είναι; Που μένει κόρη μου; 

Ε- Δεν έχει σημασία μπαμπάκα πλεόν. Έφυγε απο τον τόπο που έμενε. Εξαφανίστηκε.

Α- Ελβίρα, πες μου παρακαλώ.

Ε- Θυμάσαι τον νεαρό στο χρυσορυχείο; Εκείνο που βρήκε την πέτρα;

Α- Ναι ναι εκείνον τον Ορέστη.

Με το άκουσμα του ονόματος του βούρκωσα, έκλεισα τα μάτια μου και ένα δάκρυ κύλησε.

Α- Άχρηστος. Γιατί δεν μου το είπες νωρίτερα; Το φτωχαδάκι που θα μας κάνει τον άρχοντα. Έπαιξε μαζί σου. Μόνο για να σου φάει χρήματα και όταν τα κατάφερε σε παράτησε.

Ε- Μπαμπά μην προτρέχεις. Με χώρισε γιατί ήμουν πλούσια. Δεν με άφησε να του δώσω ούτε ένα ευρώ. Δεν με άφησε ποτέ να πληρώσω τίποτα. Πάντα πλήρωνε εκείνος. Και τώρα πληρώνω εγώ για τα λάθη μου.

Α- Κόρη μου αυτό που λές δεν έχει βάση. Δεν χωρίζει κάποιος επειδή είναι πλούσιος ο άλλος. Κάτι άλλο συμβαίνει.

Ε- Μπαμπά δεν έχει νόημα πια και το ξέρεις. Ο Έριστος το ξέρει και  δέκτηκε να είμαστε μαζί και θα αναγνωρίσει εκείνος το παιδί μου είπε αν θέλω.

Α- Φάνηκε κύριος με Κ κεφαλαίο δεν μπορώ να πώ. Στον πατέρα του όμως τι θα πείτε. Επειδή θα είναι κοροιδία αν δεν του το πείτε.

Ε- Πατέρα αυτό δεν με αφορά. Να κάνει διάλογο με τον γιό του και ας του το πεί ο ίδιος.

Α- Μιλήσατε για γάμο με τον Ερίστο;

Ε- Βασικά μίλησε εκείνος για γάμο. Μου έκανε την πρόταση κανονικά. Όπως κανονίσατε με τον πατέρα του. Ακόμη όμως δεν του απάντησα. Θέλω πρώτα να μάθω για το παιδί μου, με το καλό να το γεννήσω και μετά θα δώ για γάμο.

A- Ελβίρα μου, θες να γίνει αυτός ο γάμος; Είσαι σίγουρη γι'αυτό που πας να κάνεις;

Ε- Δεν είμαι σίγουρη για τίποτα μπαμπά. Έχασα το νόημα της ζωή μου όταν τον έχασα. Τώρα που θα έχω για πάντα κάτι δικό του και δικό μου δεν είμαι σίγουρη για τίποτα. Είμαι σίγουρη μόνο ότι θέλω αυτο το μωρό και ότι τον αγαπάω με όλη μου την καρδιά.

Α- Αν έρθει όμως πίσω ο πατέρας του μωρού και σας θέλει, τι θα κάνεις με τον Ερίστο;

Ε- Δεν θα έρθει μπαμπά. Αν μαθευτεί ότι εγώ και ο Ερίστος παντρευτήκαμε όλοι θα πιστεύουν ότι το μωρό είναι του Ερίστου. Είναι αρκετά εγωιστής για να με ψάξει αν μάθει ότι είμαι παντρεμένη και έχω παιδί με άλλον.

Α- Κόρη μου, μην είσαι σίγουρη γι'αυτό. Είσαι 3 μηνών έγκυος και ξέρεις τον Ερίστο μόνο 1 μήνα. Δεν μου ακούγετε λογικό.

Ε- Δεν σε καταλαβαίνω ρε μπαμπα. 

Α- Ρε μπαμπά;

Ε- Ναι τι θέλεις τέλοσπάντων; Δεν μπορώ να σε καταλάβω πλέον, τώρα δεν θέλεις να παντρευτώ τον Ερίστο; 


ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝHWhere stories live. Discover now