Ε- Με κάλεσε η Φανή αλλά αν θέλετε φεύγω.
Φ- Όχι.
Ο- Ναι.
Ε- Τελικά νομίζω ότι έχει δίκιο ο αδερφός σου Φανή. Δεν είναι και ότι καλύτερο τώρα και το ξέρεις.
Φ- Μαρία μπόρεις παρακαλώ να μου φέρεις το ρόζ σακάκι μου;
Μ- Ναι φυσικά, τι θα το κάνεις; 30 βαθμούς έχει έξω.
Φ- Απλά φέρτο μου.
Ε- Εγώ να πάρω τον Στράτο να έρθει να με πάρει.
Ο- Άλλος αυτός; Πόσους τέλοσπάντων έχεις;
Ε- Είσαι βλάκας το ξέρεις;
Πήρα την τσάντα μου και έφυγα κλαμένη. Γιατί είναι ο μόνος που μπόρει να με κάνει τόσο χάλια;
Φ- Ρε Ορέστη, τι βλάκας που είσαι. Πως την έκανες ρε να κλεεί την κοπέλα. Δεν σκέφτεσε ότι είναι έγκυος. Πήγαινε φέρε την. Δεν ξέρει τον δρόμο. Θα χαθεί. Και απο εκεί που πήγε δεν θα έχει σήμα ούτε το κινητό της.
Ο- Ας την βρεί ο Στράτος, ο Ερίστος και ο κάθε ένας που έχει νταραβέρια μαζί της.
Φ- Ο Στράτος είναι ο σοφέρ της γαιδούρι. Και με τον Ερίστο θα χωρίσει. Μου το είπε. Δεν τον αγαπάει.
Ο- Τι; Γιατί;
Φ- Πήγαινε φέρε την ρε βλαμμένο που θα αρχίσεις και τις ερωτήσεις.
Κ- Ορέστη, κάνε μια φορά το σωστό.
Ο Ορέστης ξεκίνησε να πάει να βρεί την Ελβίρα για να την πάει πίσω στο σπίτι του.
Την βρήκε να κάθεται κάτω απο ένα δέντρο και να κλεεί.
Χωρίς να της μιλήσει πήγε και κάθησε δίπλα της.
Ο- Συγνώμη.
Γύρισα και τον κοίταξα απλά. Θεέ μου πόσο όμορφος είναι.. Πόσο μου έχει λείψει αυτή η μυρωδιά.
Ε- Είναι εντάξει.
Του είπα και σκούπισα τα μάτια μου.
Ε- Απο που πάω για να βγώ στον δρόμο;
Ο- Έλα θα σε πάω σπίτι μου σε θέλει η μητέρα και η αδερφή μου.
Ε- Εσύ;
Ο- Τι εγώ;
Ε- Εσύ θέλεις να έρθω;
Ο- Ελβίρα δεν είναι δικό μου το σπίτι, μπόρεις να έρχεσε να βλέπεις την μητέρα μου και την αδερφή μου όποτε θες. Δεν είναι ανάγκη να με ρωτάς.
Ε- Κάποτε δεν ήθελες να έρχομαι εδώ.
Ο- Τώρα δεν έχει σημμασία.
Ε- Γιατί είσαι τόσο σκληρός μαζί μου; Τι σου έχω κάνει;
Ο- Σήκω απο το πάτωμα. Δεν είσαι συνηθισμένη να κάθεσε και κάτω.
Ε- Ορέστη απάντα μια φορά ειλικρινά!
Ο- Δεν έχει πλεόν σημμασία. Είσαι αρραβωνιασμένη με άλλο και είμαι αρραβωνιασμένος με άλλη. Θα κάνεις το παιδί του και η Μαρία το δικό μου.
Ε- Τι θα κάνει η Μαρία;
Ο- Θέλουμε βασικά να κάνουμε ένα μωρό.
Ε- Σε εμένα γιατί το είπες; Θέλεις να με βλέπεις καταρρακωμένη; Τι άλλο θέλεις απο την ζωή μου Ορέστη; Δεν νομίζεις ότι με πόνεσες αρκετά; Κρατάω ένα μυστικό εδώ και δεν ξέρω πόσο καιρό και εσύ δεν μπορείς να κρατήσεις τα προσωπικά σου με την γυναίκα σου; Άφησε με ήσυχη!
Σηκώθηκα με πολύ κόπο και ξεκίνησα να πηγαίνω απο την αντίθετη πλευρά. Αυτή τη φορά ίσως βρώ τον Στράτο να με πάει σπίτι.
Δεν πρόκειτε να ξαναδεκτώ κανένα δικό του πλέον στο σπίτι μου. Όλοι οι δικοί του με τον τρόπο τους με φέρνουν σε επαφή μαζί του και μόνο εγώ πληγώνομαι.
Βρέθηκα μπροστά απο το σπίτι του.
Ε- Φάνη, κυρία Καλλιόπη φεύγω. Γειά σας.
Ο- Περίμενε Ελβίρα.
Ε- Τι θές;
Ο- Θέλω να μου εξηγήσεις.
Ε- Δεν έχω να σου εξηγήσω τίποτα.
Ο- Ποιό είναι το μυστικό που κρατάς τόσο καιρό; Ότι θα χωρίσεις με τον Ερίστο;
Ε- Τι; Δεν είπα ποτέ ότι θα χωρίσω μαζί του. Και στο κάτω κάτω αν το κάνω εσένα δεν σε αφορά.
Φ- Ελβίρα μην φεύγεις, σε παρακαλώ.
Ε- Συγνώμη Φανή μου, μπορείς να έρθεις όποτε θές στο σπίτι μου να μείνεις και εσύ και η μαμά σου αλλά εγώ δεν θα ξαναέρθω εδώ.
Ο- Ε ναι, δεν σου άρεσε το κλίμα μας το καταλάβαμε.
Ε- Δεν αντέχω άλλο. Ναι, Στράτο. Έλα.
Η Φανή πήγε στο δωμάτιο της όσο εγώ μιλούσα με τον αδερφό της και τον Στράτο.
Η κυρία Καλλιόπη έμεινε να μας βλέπει σιωπηλή.
Ο Ορέστης πήρε ένα μπουκάλι ουίσκι και πάλι άρχισε να πίνει.
Ε- Ήρθε ο Στράτος. Φεύγω. Μαρία χάρηκα, κυρία Καλλιόπη, γειά σας.
Φ- Ελβίρα περίμενε. Θα έρθω να μείνω μαζί σου.
Ε- Κυρία Καλλιόπη, είναι εντάξει;
Κ- Αν το θέλει ναι.
Ο- Δεν σοβαρομιλάς τώρα.. Φανή βγές απο το αυτοκίνητο. Βγές σου είπα.
Μπήκα στο αμάξι και φύγαμε.
Ο- Τι σκατά κάνετε μπορείτε να μου πείτε; Γιατί παίρνετε το μέρος της;
Κ- Επειδή γιέ μου έχει κάνει αμέτρητες φορές προσπάθεια να σου το πεί αλλά είσαι βλάκας και ξεροκέφαλος.
Ο- Τι να μου πεί;
KAMU SEDANG MEMBACA
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Romansa"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."