10

408 29 2
                                    

O- Αυτό δεν είναι μάνα δουλειά σου.

Κ- Παιδί μου, εδώ και ένα μήνα είσαι στεναχωρημένος. Τι πάθατε; 

Ο- Μάνα σου είπα κοίτα την δουλειά σου.

Ο Ορέστης μπήκε στο σπίτι και πήρε το μπουκάλι με το ουίσκι στα χέρια του και άρχισε να πίνει.

Κ- Ορέστη μου, είμαι μητέρα σου. Ξέρω ότι δεν τα πάτε καλά αλλά.. σου είπε κάτι; Επειδή είσαι αυτό που είσαι;

Ο- Γιατί τι είμαι;

Κ- Φτωχοί είμαστε Ορέστη. Σε παράτησε επειδή είμαστε φτωχοί;

Ο- Μάνα η Ελβίρα είναι η πιο καλή γυναίκα που γνώρισα στην ζωή μου. Τίμια και αληθηνή. 

Κ- Τότε γιέ μου γιατί τσακωθήκατε;

Ο- Χωρίσαμε μάνα. Χωρίσαμε.

Κ- Γιατί; 

Ο- Εγώ την χώρισα

Κ-Δεν την αγαπάς; Γιατί κρύβεσε απο εκείνη;

Ο- Είναι η ψυχή μου, η ζωή μου και η ανάσα μου μαζί. Είναι ο ήλιος και η ανατολή μου. Χωρίς εκείνη νιώθω κενός. 

Κ- Πες της τα γιε μου. Αφού σε αγαπάει και την αγαπά και εσύ. 

Ο- Πως το ξέρεις ότι με αγαπάει;

Κ- Τι σας εμποδίζει να είστε μαζί γιέ μου;

Ο- Η αφραγκιά μου μάνα. Όπως είπες. Είμαστε φτωχοί. Δεν μπορώ να έχω τέτοια γυναίκα στο πλάι μου και να μην μπορώ να της αγοράσω κάτι.

Κ- Γιε μου κατάλαβε το! Σε αγαπάει όπως είσαι! Η ίδια μου το είπε πρίν έρθει εκείνος ο άντρας και της φωνάξει.

Ο- Ποιός άντρας; Τι της φώναξε; Ο πατέρας της; 

Κ- Δεν ξέρω γιέ μου. Αποκλείεται να είναι πατέρας της. Μάλλον ο άντρας που θα θέλουν να την παντρέψουν. 

Ο- Βλέπεις. Παντρεύετε. Δεν μπόρεσε ούτε 2 μήνες χωρίς κάποιον και της δίνουν κάποιον που μπορεί να της προσφέρει πολλά. 

Τα μάτια του Ορέστη άρχισαν να δακρύζουν. Η καρδιά του άρχισε να κτυπάει πιο γρήγορα. Κατέβασε το μπουκάλι του Ουίσκι με μόνο μία του γουλιά.

Κ- Γιέ μου, δεν ξέρω τι είναι και τι μπορεί να της προσφέρει αλλά μου είπε ότι είσαι η ζωή της.

Ο- Θα με ξεχάσει. Την πρώτη κιόλας μέρα που θα κοιμηθεί με εκείνον.

Κ- Δεν ξέρω αν της το επιτρέπει ο γιατρός όμως στην κατάσταση της.

Ο- Ποια κατάσταση της μάνα; Τι είχε;

Κ- Δεν είμαι σίγουρη γιέ μου αλλά εκείνος ο άντρας την ώρα που περιφρώνησε αυτή την γειτονιά της είπε ότι θα μολυνθεί απο το περιβάλλον το μωρό. 

Ο- Τι; Θεέ μου, θα κάνουν παιδί. Κοιμήθηκαν κιόλας μαζί.

Δάγκωσε τα χείλη του και πέταξε το άδειο μπουκάλι στο τοίχο.

Η μητέρα του τρόμαξε, ακούμπησε τον ώμο του και μετά έφυγε για να τελιώσει το πλύσιμο των ρούχων της περιοχής της, εφόσον αυτή ήταν η δουλειά της για να βγάζουν χρήματα.

Το ίδιο βράδυ η Ελβίρα έκλαιγε ξανά με λιγμούς εφόσον δεν είδε τον άντρα που αγαπάει.

Φόρεσε το πανάκριβο της φόρεμα και πήγε για την τελετή του αρραβώνα της με τον πάμπλουτο Ερίστο.

Αρραβωνιάστηκαν επισήμος και πλεόν όλοι στην περιοχή έμαθαν ότι θα παντρευτεί σε 3 μήνες με τον Ερίστο και σε 6 μήνες θα γεννήσει το παιδί τους.

Αυτά τα νέα έφτασαν μέχρι την περιοχή που έμενε ο Ορέστης.

Εκείνος απο ζήλεια και απο το πάθος του ήθελε να πληγώσει την Ελβίρα με το ίδιο νόμισμα.

Ο- Μάνα, έχω να σου ανακοινώσω κάτι.

Κ- Ναι γίε μου. 

Ο- Θα ζητήσω την Μαρία την παιδίκη μου φίλη σε γάμο.

Κ- Τι λές παιδί μου;

Ο- Αυτό που θα κάνω αύριο το βράδυ και μετά θα την πάρω και θα φύγουμε. Θα πάμε στην Θεσσαλονίκη. Θα δουλέψω θα πάρω χρήματα και μετά θα σπουδάσω. Θέλω και εγώ να γίνω ένας σημαντικός στον κόσμο. Να μπορέσω να προσέχω την Μαρία και τα παιδιά που θα κάνουμε.

Κ- Γιε μου είσαι μεθυσμένος. Μην λες ανοησίες. Κοιμήσου και θα τα πούμε αύριο.

Ο- Δεν θέλω μάνα να κοιμηθώ. Θα παώ να κοιμηθώ με την Μαρία. Απόψε θα γίνει δική μου.

ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝHDonde viven las historias. Descúbrelo ahora