E- Kυρία Καλλιόπη, δώστε μου τον γιό μου σας παρακαλώ.
Κ- Ναι κόρη μου αμέσως. Ορίστε.
Ο- Συγνώμη που δεν ειδοποίησα ότι θα έρθω. Δεν είχα μαζί μου τηλέφωνο. Το ξέχασα σπίτι.
Φ- Μαμά πείνασα, πάμε να πάρουμε κάτι να φάμε;
Κ- Κόρη μου δεν έχω χρήματα.
Ψυθίρισε η κυρία Καλλιόπη στην Φανή.
Ε- Μπαμπά;
Α- Ναι αγάπη μου.
Ε- Δώσε χρήματα στην Φανή και στην μητέρα της να πάνε να φάνε σε παρακαλώ.
Α- Ναι φυσικά, ορίστε πάρτε.
Φ-Κύριε Αργύρη μας δίνετε 500 ευρώ το ξέρετε σωστά;
Α- Κόρη μου απο αυτά κρατάω πάνω μου. Πάρτε τα και πηγαίνετε.
Ο- Δεν χρειάζεται. Έχω εγώ χρήματα. Φανή, πάρε αυτά.
Α- Άσε τα ψηλά σου για να φας εσύ. Οι κυρίες είναι με την κόρη μου και θα τις περιποιηθώ εγώ.
Ε- Μπαμπά πρόσεξε τι λές. Άσε τα Ορέστη είναι ένα μικρό ευχαριστώ απο εμένα και τον μπαμπά μου που με έφεραν εδώ.
Ο- Καλά δεν θα σε αφήναμε να γεννήσεις στον δρόμο.
Φ- Μαμά πάμε;
Κ- Ναι έρχομαι.
Ε- Πριν φύγετε, θα μπορούσα να σας ζητήσω κάτι;
Κ- Ναι κόρη μου φυσικά.
Ε- Φανή; Είσαι ένα κορίτσι πολύ δυνατό για μένα. Θα ήθελες να γίνεις η νονά του γιού μου;
Φ- Ναιι! Φυσικά και ναι!
Είδα τον Ορέστη να ταράζεται.
Ο- Δεν γίνετε αυτό τώρα.
Κ- Κόρη μου δεν έχουμε τίποτα να δώσουμε στο μωρό σου. Ούτε χρήματα ούτε δώρα ούτε τίποτα.
Ε- Ο γιός μου έχει τα πάντα. Έχει εμένα που του είμαι μητέρα και πατέρας μαζί. Έχει την γιαγιά του την Γκέλυ, έχει την άλλη του γιαγιά. Έχει του κόσμου το χρήμα, μια αεροπορική εταιρία και κάτι άλλες εταιρίες ήδη. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια νονά που να το αγαπάει. Τίποτα άλλο.
Κ- Τι να σου πώ τότε κόρη μου, ότι θέλει η Φανή.
Φ- Ναι μαμά το θέλω αυτό πολύ! Και θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να είναι ευτυχισμένο τ μωρό μας.
Ο- Το ποιό μας; Δεν είναι δικό μας. Τι λέτε; Ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν.
Φ- Μαμά, πάμε για φαί τώρα.
Κ- Ναι μόνο, μισό λεπτό. Κόρη μου, αυτά τα δύο είναι για την κούνια του μωρού που θα πας στο σπίτι σου να τα βάλεις. Είναι φυλακτό και μια χρυσή Παναγίτσα για να φυλάει το μωρό. Μόνο αυτα μπορώ να δώσω στον βαφτιστηκό της κόρης μου.
Ο- Μάνα αυτό σου τα έδωσε η γιαγιά σου για να τα δώσεις στα παιδιά σου.
Ε- Κυρία Καλλιόπη μου, δεν ...
Κ- Ξέρω τι κάνω κόρη μου. Ορίστε.
Μου τα έδωσε και μου έδωσε και ένα φιλί στο μέτωπο.
Ε- Ευχαριστώ πολύ. Μπαμπά αυτό που σου είπα να κάνεις το έκανες;
Α- Ναι παιδί μου, θα πάω τώρα να δω αν η δουλειά που ζήτησες γίνετε.
Ο- Γιατί έφυγαν όλοι;
Ε- Γιατί ήρθες πίσω;
Ο- Ποιός σου είπε ότι ήμουν και πριν εδώ;
Ε- Μου το είπαν Ορέστη και μου είπαν ότι έφυγες. Γιατί ήρθες πίσω;
Ο- Δεν.. δεν ξέρω. Θα ένιωθα άχρηστος αν δεν σου έλεγα αυτοπροσώπος να σας ζήσει.
Ε- Εντάξει, ευχαριστούμε.
Ο- Παρακαλώ. Κάποια μέρα θα είμαι και εγώ στην θέση του πατέρα. Η Μαρία θα κάνει μωρό.
Ε- Ναι το άκουσα.
Γύρισα στο πλάι και έβαλα το μωρό μου δίπλα μου.
Ο- Να σε ρωτήσω κάτι; Πως το πήρε ο Ερίστος όταν του είπες ότι θα γίνει πατέρας;
Ε- Τι; Γιατί με ρωτάς κάτι έτσι;
Ο- Δεν ξέρω.
Ε- Εντάξει.
Ο- Δεν θα απαντήσεις;
Ε- Όχι.
Ο- Δεν ξέρω τι να πώ. Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο σκληρή και ψυχρή έγινες μαζί μου. Τι έπαθες; Δεν σου ζήτησα τίποτα το κακό. Μόνο να μου απαντούσες για το πως ένιωσε ο Ερίστος.
Ε- Ορέστη, φύγε.
Ο Ορέστης γύρισε να φύγει.
Νοσοκ- Να πάρω λίγο τον πυρετό στον μικρό Ορέστη-Αργύρη. 36,8 μια χαρά. Θα τον πάρω για λίγο στον παιδίατρο. Και θα σας τον φέρω.
Ο- Πως ονόμασες τον γιό σου;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Romantizm"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."