META ΑΠΟ 3 ΜΕΡΕΣ
Το μικράκι μου τι όμορφο που είναι.
Ε- Που θα πάμε μωρό μου; Που θα πάμε; Θα πάμε στο γιατρο, ναι, ναι μωράκι μου θα πάμε να σε δεί να σου κάνει το πρώτο εμβόλιο και μετά θα πάμε στην γιαγιά να σε δεί με την νονά σου την Φανή.
Πήγαμε στον γιατρό και του έβαλαν το εμβόλιο του. Μετά περάσαμε απο το νοσοκομείο και πήραμε τις εξετάσεις του Ορέστη.
Νοσοκ- Κυριά Ελβίρα, οι εξετάσεις του αγοριού σας και του κύριου που καναμε τεριάξανε απόλυτα. Είναι σίγουρα ο μπαμπά του.
Ε- Γι'αυτό είμαι σίγουρη. Ευχαριστώ.
Πλήρωσα το τεστ και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.
Σ- Που θα πάμε κυρία;
Ε- Πάρε μας στο σπίτι στην επαρχία.
Σ- Μάλιστα κυρία.
Κατεβήκαμε απο το αυτοκίνητο και ο Στράτος πήρε το καροτσάκι του μωρού για να με βοηθήσει.
Φ- Δείτε ποιός ήρθε.. Ο πρίγκιπας Χριστέ μου!
Ε- Γειά σας. Ναι ήρθαμε να μας δείτε και να δώσω αυτό στον Ορέστη.
Μ- Δώσε το σε μένα. Ο άντρας μου πήγε να φέρει ντομάτες για τα γεμιστά.
Ε- Όχι δεν χρειάζεται. Θα τον περιμένω. Δεν βιάζομαι. Εσύ πως είσαι;
Μ- Καλά έχω πολλές αναγούλες και ζαλίζομαι αλλά είμαι καλά.
Ε- Και εγώ έτσι ήμουν το πρώτο τρίμηνο. Μετά είχα μόνο λυποθυμίες απο το στρές.
Μ- Εγώ δεν έχω στρές, είμαι μαζί με τον άντρα μου στο σπίτι μας, θα κάνουμε και το παιδί μας, το παιδί του Ορέστη, ναι,είμαστε καλά, δεν χρειαζόμαστε τίποτα.
Ε- Θέλεις να φύγεις λίγο;
Μ- Να πάω που;
Ε- Δεν ξέρω να πας να μαζέψεις και εσύ ντομάτες με τον άντρα σου. Ίσως εκεί βρείς και την αξιοπρέπεια σου.
Έβλεπα την Φανή και την μητέρα της που γελούσαν κρυφά.
Κ- Κόρη μου θές να κάτσεις;
Ε- Όχι συγκεκριμένα ήρθα για να σας πάρω και να του δώσω όπως και είπα πρίν αυτό το τεστ πατρότητας που έκανε ο Ορέστης.
Ο- Ελβίρα! Ήρθες με..τον γιό μου..
Με είδε ο Ορέστης που πήρα στα χέρια μου τον μικρό μου.
Ο- Εκείνος ποιος είναι;
Φ- Είναι ο βοηθός της Ελβίρας για το μωρό.
Ο- Το μωρό δεν είναι τσάντα για να το κουβαλάει ο καθένας.
Ε- Ορέστη συμμορφώσου. Πάρε αυτό, σου ανήκει. Διάβασε το τώρα. Δυνατά.
Ο- Τι είναι αυτό;
Ε- Το τεστ πατρότητας που έκανες. Άνοιξε το.
Ο Ορέστης άνοιξε το γράμμα και άρχισε να διαβάζει.
Φ- Επειδή δεν καταλάβαμε και τίποτα θέλεις να μας εξηγήσεις τι λέει;
Ο- Ότι το μωρό είναι δικό μου.
Φ- Γιατί είχες αμφιβολία; Ίδιοι είσαστε.
Ε- Τέλοσπάντων εγώ έχω δουλειές, πρέπει να φύγω. Φανή θέλεις να έρθεις μαζί μου;
Φ- Ναι φυσικά. Πάω να πάρω το σακίδιο μου και έρχομαι.
Ο- Όχι δεν θα φύγεις.
Ε- Γιατί; Ποιός θα μου το απαγορεύσει;
Ο- Εγώ! Δεν θα πάρεις τον γιό μου και να φύγεις.
Ε- 9 μήνες ήταν μαζί μου και εσύ δεν ήθελες να μας δείς. 6 μήνες σε έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο για να σου το πώ. 3 μήνες ήμουν εδώ κάθε μέρα και σου έδειχνα την αγάπη μου. Αυτά τελίωσαν Ορέστη. Θα σου δείξω εγώ και το άλλο πρόσωπο μου. Και μην αρνηθείς. Με ένα τηλεφώνημα μπόρω να φέρω εδώ 10 χιλιάδες φύλακες μέχρι να φύγω απο την χώρα και δεν θα με ξαναδείς. Μην με προκαλείς. Μάζεψε την γλώσσα της γυναίκας σου και όση αξιοπρέπεια σας έμεινε και πηγαίνετε να μαζέψετε ντομάτες.
Ο- Απλά ήθελα να τον κρατήσω για λίγο σαν πατέρας του. Γιατί συμπεριφέρεσε έτσι;
Ε- Αλήθεια τώρα; Επιμένεις να ρωτάς; Έχασες αυτό το δικαίωμα πριν απο 6 μήνες. Φανή φύγαμε.
Μπηκαμε στο αυτοκίνητο και φύγαμε.
Δάκρυα πάλι και πάλι άρχισαν να τρέχουν απο τα μάτια μου.
Φ- Τα εννοούσες αυτά που του είπες;
KAMU SEDANG MEMBACA
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Romansa"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."