Αποφάσισα ότι η μόνη λύση για να απομακρυνθώ και να ξεχάσω για λίγο τον Ορέστη είναι να πάω με τον γιό μου ένα ταξίδι. Δεν ξέρω για πόσο καιρό αλλά θα πάω.
Το είπα του πατέρα μου και χωρίς να του δώσω περιθώρια για να μου αλλάξει την απόφαση το δέκτηκε. Αύριο το πρωί θα φύγουμε. Του απαγόρευσα να το πεί σε όποιονδήποτε που θα τον ρωτήσει για το που είμαι, ανεξάρτητα ποιός θα ρωτήσει.
Θα πάμε κάπου που κανείς δεν θα μπορέσει να μας βρεί.Θα πάμε στο εξωχικό μας στο Ντουμπάι. Θα περάσω χρόνο με τον γιό μου μόνο.
Και αυτό έγινε. Η Ελβίρα έκλεισε τα εισήτηρια για εκείνη και τον γιό της μόνο. Ετοίμασαν τις βαλίτσες τους και χωρίς να αποχαιρετήσουν κανένα έφυγαν για το Ντουμπάι.
Εκεί η Ελβίρα περνούσε χρόνο με τον γιό της. Έπαιζαν, έτρωγαν. Η κυρία Καλλιόπη, η αλιώς μητέρα της Φανής και του Ορέστη την έψαχνε για να μιλήσουν. Η φανή έψαχνε την Ελβίρα για να μάθει που είναι, τι κάνει εκείνη και τι κάνει το βαφτηστήρι της. Δεν απάντησε σε κανένα. Ένα απρόσμενο τηλεφώνημα όμως την ταρακούνησε για μια ακόμη φορά.
Ε- Τι θέλει ο Ορέστης; Δεν απάντησα στιους υπόλοιπους που δεν μου φταίνε και θα απαντήσω σε αυτόν; Με τίποτα.
Έκλεισα το τηλέφωνο και το έβαλα ξανά στο κομοδίνο.
Ο καιρός παιρνούσε και όλα συνέχιζαν φυσιολογικά.
Ήδη πέρασε ένας μήνας. Δεν ξέρω και εγώ πόσες χιλιάδες αναπάντητες κλήσεις και μηνύματα έχω.
Άνοιξα το φωνοκιβώτιο. Είχα 4 μηνύματα απο τον Ορέστη.
Τα άνοιξα για να τα ακούσω.
1- Η Μαρία είναι καλά, βγήκε απο το νοσοκομείο σήμερα. Θα έρθω να σας πάρω για να πάμε να φάμε.
2- Που είσαι; Γιατί δεν απαντάς κανενού; Σε ψάχνει η αδερφή μου, η μητέρα μου και εσύ δεν δίνεις σημεία ζωής. Απάντησε μου. Ο γιός μου τι κάνει;
3- Ελβίρα είσαστε καλά; Το παιδί; Πέρασε ήδη ένας μήνας και δεν μας έχεις απαντήσει. Που βρίσκεσε; Θέλω να έρθω.Πότε θα έρθετε πίσω;
4- Ελβίρα άπαντησε μου έλεος. Τι έχεις πάθει; Χριστέ μου είστε καλά; Ανησυχούμε όλοι.
Δεν ξέρω αν πρέπει να του απαντήσω. Ίσως πάρω την Φανή και να της το πώ χωρίς όμως να ανακαλύψω που βρισκόμαστε.
Εδώ όλοι μας φέρονται σαν βασιλιάδες. Ίσως επειδή είμαστε και οι οικοδεσπότες του σπιτιού.
Μετά απο πολλή σκέψιμο πήρα τηλέφωνο την Φανή.
Φ- Χριστέ μου, Ελβίρα εσύ;
Ε- Ναι Φανή μου. Δεν θα σου πώ που είμαι απλά να σου πώ ότι είμαστε καλά. Είμαστε εδώ με τον μικρό Ορέστη-Αργύρη και μόλις τελιώσαμε το φαγητό μας. Δεν ξέρω πότε θα έρθω πίσω, κάντε υπομονή. Ίσως μείνω ακόμη λίγο.
Φ- Ελβίρα όχι. Σου έχω νέα. Ίσως όχι ευχάριστα. Ο Ορέστης, τσακκώθηκε με την Μαρία γιατί της είπε ότι θα έρθει να σε βρεί στην έπαυλη. Του είπε αν έρθει να σε βρεί να μην γυρίσει το βράδυ στο σπίτι. Και ο Ορέστης δεν γύρισε σπίτι του. Δεν ξέρω που είναι. Κάνε κάτι σε παρακαλώ.
Ε- Όχι Φανή. Δεν θα κάνω τίποτα. Ο Ορέστης να κοιμηθεί όπως έστρωσε. Δεν θα μπλεκτώ άλλο στην προσωπική του ζωή με την γυναίκα του. Τώρα πρέπει να κοιμήσω το μωρό. Γειά.
Ίσως στο τηλέφωνο να έκανα την δύσκολη και την δυνατή αλλά με το να μην ξέρω που είναι ο Ορέστης και αν είναι καλά μετά απο τόσα τηλέφωνα που με έχει πάρει με σκοτώνει.
Αχ ρε Ορέστη πόσο βλάκας είσαι; Που έχεις πάει;
BẠN ĐANG ĐỌC
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Lãng mạn"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."