Απόψε είναι ο αρραβώνας μας. Ο Ερίστος κοιμήθηκε εδώ χθές το βράδυ.
Όχι ακριβώς εδώ, εδώ σε ένα απο τους ξενώνες μας.
Σηκώθηκα και κλείδωσα την πόρτα του δωματίου μου.
Έβγαλα το νυκτικό μου φόρεμα και έμεινα να κοιτάζω την κοιλιά μου.
Δεν ξέρω που είναι ο μπαμπάς σου μικρέ μου πρίγκιπα.
Δεν ξέρω αν ποτέ μάθω που είναι, απλά ξέρω ότι τον αγαπάω με όλη την καρδιά μου. Ακόμα δεν έχει φύγει απο πάνω μου το άγγιγμα του. Το νιώθω. Το νιώθω κάθε φορά που θυμάμαι ότι είσαι ένα κομμάτι του. Δεν θα αφήσω κανένα να μας χωρίσει. Ποτέ. Και ξέρω ότι με ακούς, μικρέ μου Ορέστη.
Φόρεσα ένα φόρεμα και πήγα στην Γκελύ.
Όταν με βλέπει η Γκέλυ μου δίνει ένα φιλί για καλημέρα και ένα ποτήρι χυμό μαζί με τις βιταμίνες μου.
Γ- Πως είσαι αγάπη μου;
Ε- Πονάω Γκέλυ. Καθημερινά και περισσότερο.
Γ- Χριστέ μου να φωνάξω τον γιατρό. Που πονάς; Σου είπα να τρώς είσαι πολύ αδύνατη ειδικά για έγκυος γυναίκα.
Ε- Ηρέμησε, στην καρδιά πονάω. Μου λείπει Γκέλυ. Μου λείπει πολύ.
Ήπια τον χυμό μου και πήγα στο δωμάτιο να ντυθώ.
Η πόρτα μου χτύπησε.
Ερ- Να μπώ;
Ε- Νααι φυσικά.
Ερ- Θα πάω στην εταιρία μου κάτω στην επαρχία θές να έρθεις; Είναι κοντά και στο χρυσορυχείο σου αν θές να ρίξεις μια ματιά.
Αμέσως σκέφτηκα τον Ορέστη. Μπορεί να τον δώ κάπου εκεί.
Ε- Ναι θα έρθω. Πήγαινε κάτω να αλλάξω και θα έρθω.
Ντύθηκα γρήγορα και πήγα στο αυτοκίνητο του.
Σε μισή ώρα φτάσαμε στην επαρχία. Πήγαμε στο χρυσορυχείο μου αλλά δεν τον είδα πουθενά. Είδα την παραίτηση του μόνο στον τοίχο ανακοινώσεων.
Μετά πήγαμε στην εταιρία του και είδαμε πως πάνε οι δουλειές του.
Ε- Ερίστο; Θα πάω λίγο κάτω να πάρω αέρα και θα έρθω.
Ερ- Εντάξει γλυκιά μου.
Ξεκίνησα να περπατώ και έφυγα απο την εταιρία του πήγα στο απέναντυ πεζοδρόμειο και διάσχυσα ένα πάρκο. Μπήκα στις γειτονιές του Ορέστη αλλα δεν τον είδα πουθενά.
Έφτασα έξω απο το σπίτι του. Είδα την αδερφή του να παίζει εκεί και την μητέρα του να πλενει ρούχα όπως συνήθως.
Ε- Γειά σας κυρία Καλλιόπη, είμαι η Ελβίρα που ήρθα πρίν απο καιρό. Είναι εδώ ο Ορέστης;
Κ- Γειά σας κυρία Ελβίρα, ο Ορέστης; Όχι δεν είναι εδώ. Έχει φύγει εδώ και καιρό. Τι τον θέλετε;
Ε- Τίποτα, αφού δεν είναι εδώ. Αν τον δείτε πείτε του ότι τον έψαχνα.
Κ-Μάλιστα. Μπόρω να σας ρωτήσω κάτι;
Ε- Ναι φυσικά.
Κ- Αγαπάτε τον γιό μου;
Ε- Ο γιός σας είναι η ζωή μου.
Ερ- Αγάπη μου; Τι κάνεις εδώ; Σε αυτην την Xριστέ και Παναγία γειτονιά. Θα μολυνθεί το μωρό.
Κ- Ορίστε; Είστε έγκυος; Απο εκείνον;
Ε- Έρχομαι Ερίστο.
Ο- Έφυγε;
Κ- Ναι γιέ μου. Γιατί κρύβεσαι απο αυτή τη γυναίκα;
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Romance"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."