Ε- Μπαμπά κοίτα, Χριστέ μου το μωρό μου..
Α- Είναι τόσο μικρό.
Γ- Θέλετε να μάθετε το φύλο του μωρού σας;
Ε- Ναι φυσικά.
Γ- Θα κάνετε ένα υπέροχο αγοράκι.
Θα κάνω ένα υπέροχο αγοράκι. Που θα μοιάζει στον μπαμπά του. Θα είναι όμορφος, με πράσινα μάτια. Που είσαι ρε Ορέστη; Θα γίνεις μπαμπάς και δεν το ξέρεις. Ο καιρός περνάει και εσύ είσαι μακρυά μου. Μακρυά απο το παιδί σου. Μακρυά απο την οικογένεια σου.
Τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν ξανά. Είμαι τόσο ερωτευμένη ακόμη μαζί του. Κανείς δεν θα μπορέσει να τον βγάλει απο την καρδιά μου.
Όταν φύγαμε απο τον γιατρό, πήγαμε με τον πατέρα μου για πρωινό.
Α- Κόρη μου, θα το πείς στον μέλλοντα άντρα σου αυτό;
Ε- Ναι μπαμπάκα, θα το πω στον Ερίστο όταν πάμε πίσω σπίτι. Θα έρθει εκεί.
Α- Ωραία κόρη μου. Ελβίρα, δεν θέλω να φύγεις απο το σπίτι όταν θα παντρευτείς τον Ερίστο.
Ε- Μα μπαμπά μου πρέπει. Έτσι κάνουν οι σωστές γυναίκες. Ακολουθούν τον άντρα τους.
Α- Αν ήταν ο Ορέστης στην θέση του; Θα πήγαινες να μείνεις μαζί του στην περιοχή του;
Ε- Μπαμπά, μπαμπά σταμάτα να μιλάς για εκείνον παρακαλώ. Δεν καταλαβαίνεις ότι με πονάει να ακούω το όνομα του συνέχεια; Δεν μπορώ που δεν μπορώ να τον ξεχάσω, πρέπει να μου το υπενθυμίζεις συνέχεια;
Α- Μια απάντηση θέλω κόρη μου.
Ε- Μπαμπά, θα άφηνα τα πάντα για εκείνον. Θα έχανα τα πάντα για εκείνον. Θα έκανα τα πάντα για εκείνον αλλά δεν έχει σημμασία αυτό. Επειδή εκείνος άφησε και έχασε εμένα. Δεν έκανε τίποτα για μένα. Και δεν ζητώ να μου αγοράζει πράγματα. Ζητούσα μόνο την αγάπη του. Ευχαριστημένος;
Α- Σαγαπάω παιδί μου. Δεν θα αφήσω κανένα να σε βλάψει ξανά. Σου το υπόσχομαι. Ακόμα και αν απέναντη μου είναι ο ίδιος ο θάνατος.
Αρχίσαμε να κλέμε μαζί.
Ε- Πάμε; Θα έχει έρθει ο Ερίστος.
Πήγαμε στο σπίτι.
Ερ- Γλυκιά μου τι κάνεις;
Ελ- Καλά είμαι Ερίστο μου εσύ;
Ερ- Καλά, πήγες στον γιατρό; Τι σου είπε;
Ελ- Μου είπε ότι είναι όλα καλά και ότι θα κάνω αγοράκι.
Ερ- Όχι θα κάνεις, θα κάνουμε. Πως θα το ονομάσουμε;
Ελ- Δεν ξέρω ακόμη.
Ερ- Έχω μια ιδέα. Νομίζω να το πούμε Φιλόθεο όπως τον πατέρα μου.
Ελ- Ξέχασε το.
Ερ- Γιατί ρε Ελβίρα; Θα το δεκτεί έτσι το παιδί καλύτερα.
Ελ- Όχι, δεν ξέρω. Θα το δώ στην πορεία. Ακόμη είναι πολύ νωρίς.
Ερ- Θα πάω να αγοράσω ένα αεροδρόμιο στην Βαρκελώνη θα έρθεις;
Ελ- Δεν μπορώ να αλλάξω χώρα χωρίς έγκριση γιατρού. Δεν είναι καλό για το μωρό. Καταλαβαίνεις.
Ερ- Ναι φυσικά, θα πάω μόνος. Δεν μου είπες όμως, πότε θα έρθεις να μείνεις καμιά νύκτα σπίτι μου;
Ελ- Να το κανονίσουμε. Πάμε στην τραπεζαρία. Είναι ο μπαμπάς μου εκεί.
Πήγαμε στην τραπεζαρία και καθήσαμε με την μητέρα, τον πατέρα του Ερίστου.
Φ- Αργύρη; Σου είπαν τα παιδιά πότε θα παντρευτούν;
Α- Ορίστε νόμιζα ότι ακόμη να αποφασιστεί αυτό. Ελβίρα;
Ε- Και εγώ το ίδιο μπαμπά. Πρώτη φορά το ακούω.
Φ- Αχ το ξεχάσαμε. Εγώ και ο Ερίστος θα πάμε Βενετία σε 2 μήνες και στον 3ο μήνα μόλις έρθουμε θα παντρευτούν.
Ε- Δηλαδή σε 3 μήνες;
Ερ- Ακριβώς αγάπη μου. Και ο αρραβώνας μας θα γίνει αύριο. Και αυτό το ξέχασα.
Ε- Ερίστο να σου πώ μισό λεπτό; Με συγχωρείτε.
Πήγα λίγο πιο έξω απο την τραπεζαρία να μην με ακούσουν και ο Ερίστος με ακολούθησε.
Ερ- Πες μου καλέ.
Ε- Νομίζεις είναι καλή ιδέα να σε παντρευτώ μόλις γίνω 6 μηνών; Εγώ προτιμώ μετά απο την γέννα.
Ερ- Τώρα μου το λές; Που το κλείσαμε; Δεν γίνετε να αλλάξω τώρα ημερομηνία.
Ε- Η θα αλλάξεις ημερομηνία ή δεν θα έρθω στην εκκλησία. Διάλεξε.
Πήγα και κάθησα αμέσως στην θέση μου.
Έβλεπα τον Ερίστο που έγλυφε τα χείλη του, που δάγκωνε τα χείλη του, που ανακάτευε τα μαλλιά του αλλά δεν μιλούσε.
Ερ- Μπαμπά θα κάνω μωρό.
Φ- Εσύ θα το κάνεις Ερίστο;
Ερ- Εννοώ θα γίνω πατέρας. Η Ελβίρα θα μου κάνει διάδοχο. Τον γιό μου. Δικός μου είναι.
Αμέσως κοίταξα τον μπαμπά μου με γουρλωμένα μάτια.
Φ- Θα μου κάνετε τον μικρό Φιλόθεο; Αλήθεια;
YOU ARE READING
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Romance"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."