Πήγαμε στο σπίτι και είδε η Φανή το νέο της δωμάτιο.
Φ- Χριστέ και Παναγία είναι υπέροχο. Ευχαριστώ Ελβίρα.
Ε- Τίποτα. Άφησε εδώ Τζάκ τις τσέντες, πες και του Μάικ να τις βάλει εδώ και θα έρθει η Φρόσο να τις φτιάξει.
Πάω να δώ τον γιό μου.
Ε- Αγάπη μου, όμορφε μου ουρανέ. Θα πάμε στην γιαγιά. Έλα να ετοιμάσω σε ετοιμάσω. Γκέλυ φώναξε στον Στράτο να πάρει το καρότσι του μωρού και να το βάλει στο αυτοκίνητο.
Γ- Ναι αγάπη μου, πάλι θα βγείς;
Ε- Ναι θα πάμε να δώσουμε στην γιαγιά τα δώρα της.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για την επαρχία.
Σ- Φτάσαμε.
κατεβήκαμε απο το αυτοκίνητο και πήγαμε στην γιαγιά.
Κ- Τα κορίτσια μου, ήρθατε. Που είναι ο λεβέντης μου;
Ε- Στράτο κατέβασε τον γιό μου.
Ο- Τι κάνει εκείνος εκεί; Γιατί ακουμπάει τον γιό μου;
Ε- Ευχαριστώ Στράτο, μπές στο αμάξι και πήγαινε. Θα σε πάρω όταν θα θέλω να έρθεις να μας πάρεις.
Ο- Τι κάνεις ρε κοπρόσκυλο με τον γιό μου και την γυναίκα μου;
Πόσο ωραίες ήταν αυτές οι λέξεις. Ανατρίχιασε όλο μου το σώμα.
Ε- Δεν είμαι γυναίκα σου Ορέστη. Η γυναίκα σου είναι στο σπίτι ενός άλλου άντρα. Την είδα την ώρα που έμπαινε.
Ο- Τι λές; Μην προσβάλεις έτσι την Μαρία.
Ε- Όταν εκείνη με πρόσβαλλε ασύστολα ήταν όλα μια χαρά. Τώρα εγώ δεν μπορώ να πώ εκείνο που είδα;
Ο- Την είδες να μπαίνει σε ένα σπίτι. Κάποιου άντρα. Τώρα σε πίστεψα.
Ε- Ότι θέλεις κάνε δεν με νοιάζει.
Ο- Τι είναι αυτά τα χάλια χρώματα που φόρεσες στον γιό μου;
Ε- Είναι όλα πανάκριβα και μάρκες. Αυτά αξίζουν σε κάποιον Ασημίδη.
Ο- Ο γιός μου είναι Αποστόλου. Όχι Ασημίδη.
Ε- Ο δικός σου να είναι ότι θές δεν με νοιάζει, αν και πιστεύω ότι το παιδί που θα κάνει εκείνη δεν είναι δικό σου αλλά ο δικός μου γιός είναι Ασιμήδη. Κυρία Καλλιόπη μου θα έρθεις μιαν βόλτα με μένα, την Φανή και τον Ορέστη-Αργύρη Ασιμήδη;
Και στο επίθετο γύρισα να κοιτάξω τον Ορέστη.
Ο- Τι..τι..τι είπες; Ότι το μωρό που θα κάνει η Μαρία δεν είναι δικό μου;
Ε- Ναι, μην είσαι χαζός και να πιστεύεις ότι σου λέει. Ψάξτο. Πάμε κυρίες μου;
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε στο σπίτι που αγόρασα, επίπλωσα και θα έκανα δώρο στην γιαγιά του γιού μου.
Ε- Κυρία Καλλιόπη μου, σου αρέσει αυτό το σπίτι;
Φ- Μην μου πείς.. Αυτή ήταν η άλλη έκπληξη;
Κ- Ποια έκπληξη δεν καταλαβαίνω.
Φ- Η Ελβίρα απο το πρωί μου αγοράζει τα πάντα. Ρούχα,παππούτσια, γόβες, αθλητικά, ρούχα γυμναστικής και κάθε περίπτωσης που θα πρέπει να ετοιμαστώ. Μέχρι και κοσμήματα. Ο πατέρας της θα μου φέρει καθηγητές για να κάνω γρήγορα μαθήματα για να γίνω μορφωμένη και μου έφτιαξαν ένα τεράστιο υπέροχο δωμάτιο.
Κ- Τι λές κόρη μου; Χάλασες όλα τα λεφτά σου πάνω στην Φανή;
Ε- Μα τι λέτε; Ούτε 20 χιλάδες δεν έδωσα.
Κ- Χρίστε μου πόσα έχει;
Φ- Ας μην ανοίξουμε τέτοια κουβέντα. Δεν θα τελιώσει ποτέ αν αρχίσει να σου λέει.
Κ- Δεν ήταν ανάγκη να τα κάνεις όλα αυτά για την Φανή.
Ε- Θα κάνω ότι μπορώ για να την κάνω μια γυναίκα με δική της βούληση και τρόπο σκέψης. Να μην πάθει ότι έπαθα και εγώ απο τον γιό σας. Με συγχωρείτε κιόλας. Επίσης, Φανή ο πατέρα μου σου άνοιξε λογαριασμό στην τράπεζα και σου έβαλε μερικά χρήματα που ίσως κάποτε χρειαστείς. Εγώ σου έδωσα μια μικρή εταιρία και έτσι πάντα θα έχεις μιαν καλή και επιτυχημένη δουλειά όταν με το καλό τελιώσεις και τις σπουδές σου.
Κ- Χριστέ μου.. Κορίτσι μου είσαι θησαυρός. Θα έχω ακόμα μιαν κόρη επιτυχημένη.
Φ- Γιατί έχεις και άλλη;
Κ- Έχω ακόμα μια κόρη που μου χάρισε το πρώτο εγγόνι μου και καθημερινά με κάνει περίφανη που είναι τόσο καλός άνθρωπος.
Η κυρία Καλλιόπη με αγκάλιασε και άρχισε να κλέει.
Ε- Όχι όχι μην κλαψεις. Θέλω να σου κάνω και εσένα ένα δώρο.
Φ- Ώχ, Ελβίρα πήρα τα χάπια της. Δεν πάμε και λίγο μέσα στο σπίτι να την βάλουμε να κάτσει;
Κ- Έχετε τα κλειδιά; Ποιού είναι καλέ αυτό το σπίτι;
YOU ARE READING
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ-ΚΟΡΙΤΣΟ | ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝH
Romance"Mπαμπάκα μην είσαι θυμωμένος μαζί μου. Αυτόν τον άντρα δεν θέλω να τον παντρευτώ." " Ελβίρα στάσου στο ύψος σου. Στο ύψος των χρημάτων που έχουμε" " Μπαμπάκα.." " Συγνώμη παιδί μου, πρέπει να φύγω. Έφτασε με το τζέτ του ο Ναύαρχος."