„To není výmluva. A vůbec jsi princ tak se podle toho chovej! Děláš nám jen ostudu! Koukni na své kamarády! Proč nemůžeš být aspoň z části jako oni!..”dál jsem jí neposlouchal. Prostě jsem se zvedl a odešel do svého pokoje. Si myslí že si to nechám líbit. To tak. Nesnáším když mě k někomu přirovnávaj. A ta nevěsta... Si najdu nějakýho šlechtice.... Nebudu přece s princezničkou a taky se chci pomstít otci a matce. Když nad tím tak přemýšlím tak za pár dní bude ples měl bych se pomalu připravovat.. A nebo se vyseru na nevěstu a ženicha nebo prostě na všechno a budu sám s tou zrůdičkou kterou si vyberu. Jo! To je mi plán. To zvířátko bude litovat toho dne kdy si ho vyberu.
Lehl jsem si do postele, ale to by nebylo ono kdyby mi do pokoje nevtrhl-Hobi! Rychlostí blesku jsem se postavil a běžel jsem k němu. Pověsil jsem se mu na krk jako koala a neměl jsem v plánu ho pouštět „A vlastní maminku neobejmeš! To si vezmu osobně..” řekl Jin-hyung „Jiné! Jé Namjooné! Yoongi! Jimin-ssi! Jste tu všichni!” všechny jsem je obejmul. Hned se mi zlepšila nálada „Tolik radosti z návštěvy?” divyl se Namjoon „No dlouho jsem vás neviděl” na to jen všichni přikývl.
Po dlouhé době jsem zase se svými přáteli. Dokonalý pocit. Ale teď přemýšlím nad tím plesem
„Kluci? Vy půjdete na náš ples že jo?”
„Si piš že jo! Musím si najít nějakou krasavici né?” zasmál se Hobi
„A na vaše plesy chodí jen ty nejkrásnější a nejbohatší princezny.” dodal Yoongi
„Ale proč jen ty nejkrásnější? Protože nejkrásnější princ né?” přidal se Namjoon
„Za prví JÁ jsem nejhezčí princ. Za druhý Taehyung je snad bohatší jak my všichni proto ho chce každá, ale samozřejmě moje děti jsou krásné. ” hádal se Jin
„Ale určitě jsou i princezny které jsou hodné a milující” „Jimine to jsou jen pohádky..” řekl Yoongi
„Ale co láska na první pohled?”
„Jimine mluvím k tobě jako tvá maminka.. Takových případů že jsou v manželství z lásky je málo a hlavně v královských rodinách... Ale určitě budeš mít to štěstí a najdeš si milující polovičku” řekl Jin a Jimin to poslouchal jako by šlo o vše.Taková blbost "láska na první pohled" tomu může věřit jen debil, protože ani dítě tomu nemůže věřit. Láska je jen pohádka o tom jak se mají lidi rádi a celkově je to hovadina. I když jsem princ tak nejsem tak poslušný jak si všichni myslí. A sám můžu říct že jednorázovky jsou lepší než trvalý vztah. A taky nechci být s holkou. Nějak mě to k nim netáhne, ale kluků kteří to mají stejně je málo. Sakra takže hádám že tenhle ples budu bez zábavy.
„Taehyungu? Nad čím to přemýšlíš?”
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
~Dobrý večer ~
Dneska jsem vám napsala takovou nesrozumitelnou kapitolku, ale tak co~✨
Přeji vám hodně štěstíčka a zdravíčka ~❤️Omlouvám se za chyby, vymyšlená slova a za to ostatní ~✨
ČTEŠ
Slave or Lover ? [k.thxj.jk]
Fanfiction„Já tě mám tak strašně moc rád" „Já tě, ale nemám rád.......... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ❤️vkook ❤️ 💜boy×boy💜 🍯Sladké klišé 🍯 💔Horrible&Sad💔 😍Funny&Sweet😍 😏Fantasy😜 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Kim...