„Dobré ráno hybridi” řekl z nás nejstarší hybrid a taky náš vůdce. Dnes je výročí našeho města „Dnes jsme se sešli, abychom si připomněli vznik našeho města a zánik nejstarší vesnice a samozřejmě naše spojení národů” ach jo pitomý vzpomínky na dětství „Nejdříve si povíme o zániku staré vesnice. Vesnice byla nejstarší ze všech vesnic našich dějin a taktéž v ní žili nejstarší druhy hybridů. Vesnice jejíž vznik nikdo nepamatuje” to víš že jo„To není pravda!” vyjekl jsem, pardón, ale jsem momentálně jediný přeživší z té vesnice. Ostatní bohužel zemřeli na nemoce, je mi jich opravdu líto. Oni mi dali domov a rodinu po tom co se stala ta věc. Jsem prostě jedinej z toho druhu a vesnice. Zbytek jsou z jiných ostrovů „Tak když jsi tak vzdělaný tak se poděl” řekl někdo z davu „Pokud to nevadí?” řekl jsem rozhodně, teď ti ukážu pane chytrý„Tak pojď Jungkookie”řekl vůdce s úsměvem. Úsměv jsem mu oplatil a zvedl se a šel k němu „Takžee........... vesnice Paladaiseu byla založena okolo roku osm set dvacet. Měla úkol ubytovat hybridí obyvatele a chránit les. Starší druhy hybridů se moc nelišili od těch vašich druhů. Zánik se uskutečnil před devíti lety...... velkým rabováním obyvatel vesnice tak i lesa. Přežilo nás jen patnáct, a-ale postupem č-času u-umírali i o-ostatní” přestal jsem mluvit, protože se mi chtělo brečet, ale nebrečel jsem! „Chtěl by jsi nám jako jediný přeživší ještě něco říct?” zeptal se vůdce a soucitně se na mě usmál „A-asi ne” zašeptal jsem a šel si sednout. Když jsem si sedl tak jsem uslyšel rozhovor nějakých kluků „Myslíte si že je Jungkook Omega?” „Hele asi jo. Chová se jako holka a dokonce tak vypadá” „Ale nedá se říct že není šukozní” CO! Šukozní? Co to znamená? To je jedno, to jim nevadí že jsem tady? A ano jsem Omega problém?
Přemíšlel jsem nad tím co si o mě šuškaly když v to si vedle mě povídali nějaký holky „Mě přijde divnej........ a hlavně zaostalej” To jako vážně mě pomlouvájí když sedím vedle nich?! „Hej Kooku? Víš co znamená vyspat se sněkým?” zeptal se mě někdo z těch kluků, nereagoval jsem na ně. Moc dobře vím že to má něco společného s těma jejich hovadinama kterým prostě nerozumím a ani nepotřebuji rozumět. Začali se smát, smáli se celkem dlouho no dokud je nepřerušil jeden muž přede mnou. Děkuji ti!
„Spojení tří druhů národů hybridů je pro nás velice důležité období” to tak možná pro vás „Po té co ostrov Huimang zaplavila velká vlna se obyvatelé přestěhovali na tento ostrov Daejegug a zakládali sídla. Druhý ostrov byl zasažen zemětřesením po kterém se obyvatelé taky stěhovali sem. No a nebýt místních tak bychom asi vyhynuli. No a dnes žijeme díky předkům v míru a přátelství” to určitě přátelství „Hybridi se dělí na tři druhy Dao, Daol a Masul a víte co? Rovnou vám řeknu rozdíly mezi námi. Dao jsou od slova více to znamená že jsme více podobní zvířatům. Máme většinu zadní část těla zvířecí a k tomu ouška a rysy dokonce i chování. Deol jsou lidé se zvířecími doplňky ouška, ocásek, rysy a chování. Masul jsou stejní jako Daol, jenom s výjimkou že se dělí na další podskupiny Alfy, Bety, Omegy. Alfy jsou na nejvyšším postavení a smí si vybírat a značkovat většinou Omegy. Bety jsou vlastně Deol jenom mají postavení. Ale to stejně všichni víme” no já moc ne a to jsem jeden z nich. „ Tak a teď ke mě přijde opět Jungkook a poví nám jak vznikl tento nápad na město” „Tak jo............ tohle město je netradiční už jen z důvodu že je ve vzduchu. Proč je ve vzduchu? Aby nás nikdo nenašel. Domi jsou v korunách stromů a mezi nimi jsou mosty aby se dalo přecházet logicky. Napadlo mě to , ale uskutečnili to mí blízký, protože jsem se bál že by se ti rytíři vrátili” „Takže tento super nápad je tvůj?!” „Ano” řekl jsem hrdě „Takto jsme si připomněli dějiny hybridů”
Už byl večer a rozcházeli jsme se do svých chat. Achjo proč mám chatu tak daleko! Už jsem šel tak dvacátým mostem. Jo konečně ten nejdelší most ze všech a taky nejblíž k hranici mezi lesem a loukou. Už jsem se blížil ke konci když v tom. Co to je? O. MŮJ. BOŽE!! Na nic jsem nečakal a běžel jsem zpět. Když jsem doběhl ke zvonici tak jsem zazvonil na zvon co hlásí nebezpečí. Po pár minutách ke mě přiběhli vyděšení hybridi „CO SE DĚJE!” „ONI JEDOU K NÁM!!!” „KDO!!!”
.
.
.
.
.
.
.
„RYTÍŘI!!!”°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
~Ahojky lidi~
Doufám že se máte dobře ~💞
Pokud by vás něco zmátlo, tak se mě ptejte~😅
Užijte si příběh ~😙Omlouvám se za chyby a nanávaznost děje a za vymyšlená slova~✨
ČTEŠ
Slave or Lover ? [k.thxj.jk]
Fanfic„Já tě mám tak strašně moc rád" „Já tě, ale nemám rád.......... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ❤️vkook ❤️ 💜boy×boy💜 🍯Sladké klišé 🍯 💔Horrible&Sad💔 😍Funny&Sweet😍 😏Fantasy😜 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Kim...