(Já se omlouvám, ale v minulé kapitole jsem napsala že je Taehyungovi 20...je mu 19 omlouvám se trošku jsem se přepočítala... Už je to opravený.. 😁✨)
~O týden později ~
Uběhl týden od doby co jsem se s kluky a rodiči pohádal. Ples ze začátku nebyl vůbec zajímavý. Kluci si mě nevšímali a já jich taky. Rodiče mi furt cpali nějaký princezny, ale potom jsem se seznámil s jedním princem Baekhyun. Je fajn. Má taky hybrida tak mi dal pár návrhů co s ním. Určitě chci vyzkoušet jeden, ale trochu těžší. Hodně mě o hybridech naučil dokonce mi v naší knihovně našel knihy. Za což jsem rád. Aspoň vím co a jak.
Je ráno. Slunce mi už svítí přes půlku pokoje. Koukl jsem se na čas a zjistil že je deset hodin. Nejlepší čas na to vylézt z postele a zkulturnit se. Odkril jsem se peřinou a postavil se k oknu které jsem otevřel. Čerstvý vzduch se hned dostal do pokoje. Od okna jsem se přemístil k velkému zrcadlu které stojí kousek od obrovské skříně. Koukal jsem se na sebe do zrcadla celkem dlouho. Jsem krásný a rozhodně si nemyslím opak i když teď mám ospalý pohled a rozcuchané vlasy tak jsem krásný. Nad tím jsem se usmál a došoural se s protřením očí do mojí koupelny. Tam jsem se umyl. Co jiného bych tam tak mohl dělat. Pak jsem se zpátky dostal do pokoje. Stoupl jsem si před skříň a otevřel ji. Mám hodně moc oblečení, ale stejně chci víc. No začal jsem si vybírat nějaké slušné, ale taky pohodlné. Nakonec jsem zvolil černou obyčejnou košili a sako které bylo černé s tmavě zelenými skvrnami k tomu černé uplejší kalhoty. Všechno jsem to srovnal na postel. Sám jsem se odebral ke stolu v rohu v pokoji. Na stole je taky zrcadlo, ale menší. Na stole mám šperky a hřebeny a takový věci. Otevřel jsem několik škatulek a krabiček s šperky a pak vybíral. Vybral jsem tmavě zelený náhrdelník a k tomu jsem si vzal několik prstenů samozřejmě i nějaké náušnice. To jsem si zavěsil na háček vedle zrcadla. Opět jsem stál před postelí a začal si rozepínat knoflíky od košile na spaní. Když košile byla rozepnutá tak jsem si vzal do rukou tu černou a rozepl ji. Pak jsem si sundal tu na spaní a zmuchlal jsem jí ve svých rukou. Když v tom jsem uslyšel klepání.
„Dále!” dveře se otevřeli do pokoje mi vztoupila služebná a hned zčervenala a zklopila pohled. Jen jsem se uchechtl „No co chceš?” řekl jsem trochu nepříjemně a odhodil košili na zem.
„A-až se při-připravíte tak se máte dost-dostavit do hlavního sálu.. Princi..” jen jsem se na ni podíval neutrálním vzhledem „ No dobrý.. Běž už.” na to jen rychle přikývla a odešla. Já jsem se převlékl a udělal si účes. Mám delší, lehce kudrnatý černý vlasy, takže jsem si je jen učesal a trochu zatřepal hlavou že strany na stranu a pak jsem to tak nechal. Pak jsem si nasadil šperky a navoněl se. Už hotový jsem si to mířil do sálu. Já nikdy nesnídám. Za prvé to nestíhám, nic moc náročného nedělám, ale vztávám pozdě. Za druhé nechci. Už jdu k trůnům kde jsou i mí rodiče „Taehyungu dneska se nemusíš věnovat svým povinnostem” hmmm to beru „Ano, děkuju” s tím jsem se lehce poklonil.Chtěl jsem odejít když v tom uslyším dav křičících lidí. Jsou to zamé nadávky. Hlavní dveře se otevřou a z nich vejde strážce. Přijde až k nám, pokloní se
„Vaše veličenstvo hybridi jsou tady”
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mno tak tady máte ještě jednu ať se vám krásně spinká^^
Přeji všem krásné a pohodlné spaní
A taky přeji sladké sny ~✨ ❤️~Omlouvám se za chyby a to ostatní ~
ČTEŠ
Slave or Lover ? [k.thxj.jk]
Fanfiction„Já tě mám tak strašně moc rád" „Já tě, ale nemám rád.......... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ❤️vkook ❤️ 💜boy×boy💜 🍯Sladké klišé 🍯 💔Horrible&Sad💔 😍Funny&Sweet😍 😏Fantasy😜 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Kim...