Hmm takže zajíček nic dělat nebude jak na to tak koukám.
„Hmm takže ty nic dělat nebudeš„pořád jen seděl ani se nehnul.
„Nechci být na tebe zlý takže mě koukej poslouchat... Do teď jsi byl tak poslušný..” už mě to přestává bavit. Pořád sedí v tom ručníku na posteli a nic nedělá.
„O-omlouvám se, ale... ne-nemohl bych se p-převléknout... Tam..”
ukázal na koupelnu.„Ne, nemohl. ” usmál jsem se na něj. On jen sklopil pohled a oška, ale nic kromě toho nedělal.
„Opravdu nemám náladu tě tu přemlouvat.... Pohni!..”zavrčel jsem. Už mohl být dávno oblečený, ošetřený a najedený!Pořád nic.„Pokud to nepůjde po dobrém tak to půjde po zlém... A to mi věř to se ti líbit nebude” více se skrčil, ale nic nedělal. No dobře. Myslel jsem že na něj budu hodný, ale on si zřejmě neváží toho že jsem na něj hodnej. Ukážu mu že mě se prostě nepodporuje.
„Tak dobrá ať je to tak!” pevně jsem ho chytil za ouška a silně s nimi trhnul na horu. Postavil se a obě svoje ručky dal na tu moji která mu držela králičí uši. A dal jsem mu silnější facku. Dal si na tvář jednu ručku,tu druhou měl stále na té mé. Už plakal a měl opět ten strach v očích. Prosil mě abych ho pustil.
Hned na to jsem s rukou co svírá jeho ouška zatáhl dolů. Spadl na zem. To už jsem ho nijak nedržel. Pouze jsem na něj koukal jak potichounku pláče na zemi.
S povzdechem jsem zakroutil hlavou a dřepl si k němu. Položil jsem si ruku na jeho od rány červenou tvářičku a palcem jsem ho lehoučce hladil.
„Víš že kdyby jsi mě poslechl na poprvé tak by se to stát nemuselo? Ale ty jsi musel za každou cenu neposlechnout viť? No a koukej jak to dopadlo..” už neplakal jen trhaně dýchal.
„Když budeš poslušný a hodný tak já budu taky hodný. Když ale budeš zlobivý a neposlušný tak budu hodně zlý zlatíčko.” řeknu s klidem a úsměv, ale zároveň tak aby pochopil že si srandu nedělám.
„Stoupni si” malinko přikývl a začal si sedat. Utřel si tváře a očka od slz.
Pak se snažil postavit, ale jelikož má zraněnou nohu tak mu to moc nešlo. Pomohl jsem mu a posadil ho spět na postel.
Jeden ručník měl okolo pasu a druhý už se válel na zemi. Začal jsem mu rozmotávat ručník a následně jsem ho sundal.
Od studu byl celý rudý jako rajče. Měl sklopený obličej a vlásky mu padaly do očí samozřejmě opět měl skloprná i ouška. Ruce se mu třásli a mělce dýchal.
Jeho tělo je krásné.Sice bříško a hruď mu zdobily modřiny a škrábance, ale i tak je krásný. Hrudník se mu rychle zvedal a stejně tak klesal. Roztomilé bříško. Uzoučký pas, velké boky a stehna. I nohy a paže měl v modřinách a škráncích... Vlastně i obličej.
Z pozorování jeho osoby mě vyrušilo kýchnutí, ale né leda jaké. To bylo to nejrozšířenější kýchnutí na světě! Rychle jsem k němu zvedl pohled. Měl ještě zavřené oči, otevřenou pusu a hýbal nosánkem. Asi si kýchne ještě jednou. Ale nakonec jen zatřepal lehce hlavou a otevřel oči. Hned jak se jeho pohled střetl s tím mím tak svím uhnul.
„Tak radši tě už obleču nebo mi tu ještě nastydneš a já to pak taky chytím” malinko přikývl.
Pobídl jsem ho k tomu aby si stoupl. Vzal jsem spodní prádlo a oblékl jsem ho do něj. Následně jsem mu oblékl bílou obyčejnou košily a pak jsem mu dal hnědé kalhoty.
Byl o hodně nižší než já takže mu byly ty kalhoty velké, ale jiné nemám. Klekl jsem si před něj abych měl dobrý přístup k jeho nohám a ohrnul jsem mu nohavice podle jeho délky nohou. A dal jsem mu pásek aby mu nepadaly samozřejmě. No a do kalhot jsem mu malinko zastrkal košily.
Ponožky mu dám až bude ošetřený.
°°°°°°°°°°°°°°°°°
~Ahojky lidičky ~
Myslím že s kapitolama už to lepší nebude... ~😶✨
Ale opět vám přeji všechno nejlepší a ať máte na vašich krásných ksichtících úsměvy ~❤️✨~Omlouvám se za chyby, překlepy a všechno možné ~
ČTEŠ
Slave or Lover ? [k.thxj.jk]
Fanfiction„Já tě mám tak strašně moc rád" „Já tě, ale nemám rád.......... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ❤️vkook ❤️ 💜boy×boy💜 🍯Sladké klišé 🍯 💔Horrible&Sad💔 😍Funny&Sweet😍 😏Fantasy😜 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Kim...