~18~

233 23 10
                                    

„Seď tu a nikam nechoď maličký” řekl jsem mu a on zakýval hlavinkou.

Já jsem došel ke svému stolu s věcmi jako třeba hřebeny, šperky, líčidla a tak. Svlékl jsem si své sako, které jsem položil na stoličku. Sundal jsem si šperky a uložil je na jejich místo. Ještě jsem se koukl do zrcadla a vyrazil jsem pro toho lékaře.

Prošel jsem chodbou a dvouma schodištěma a zaťukal na dveře. Otevřel je trochu postarší muž.  Pozdravil a  oklonil se.

„Tak potřeboval bych abyste mi ošetřil hybrida.”řeknu a opřu se o futra ramenem a paží.

„Ano hned to bude jen si s sebou vezmu věci.. Princi..” řekl a začal sbírat věci do kufříku.

Já si myslím že má naraženou nožku, ale lékař nejsem takže uvidím.

Když jsme došli do mého pokoje tak si lékař prohlédl jeho nohu. Za celkem krátkou dobu byl hotom....

„Hmm to bude naražený kotník bych řekl.... Každopádně používejte tuhle mast a bude vše v pořádku.......Mohu dostat své peníze...” se zavrčením jsem protočil očima a podal mu ty peníze. 

On se jen usmál, poklonil a zmizel. Čůrák nenažranej! Neřekl mi nic co bych nevěděl.

Nechal jsem zajíčka sedět na posteli zatímco já se odebral do koupelny pro obvaz. Přišel jsem spět do pokoje a zajíček seděl, ruku měl na hrudi a vyděšený výraz. Přišel jsem k němu blíž.

„Copak se děje zajdo?” párkrát zamrkal, polknul a pak se podíval na mě.

„J-já ztra-til....” začali se mu tvořit slzy v očích. Aish coby tak mohl ztratit... Aaaaaa už vím! Položil jsem obvaz a tu mast vedle něj a sám jsem šel ke stolu se šperky... Na takovém stojánku visel jeho náhrdelník a náramek. Vzal jsem je a šel s tím k němu.

„Tohle hledáš zlatíčko?” podíval se na mé ruce ve kterých byly jeho poklady a hned začal kývat hlavou.

„D-děkuju moc.. Moc-moc děkuju...” náhrdelník si přetáhl přes hlavu a ráramek nasadil na ruku.

Posadil jsem se na postel trochu dál od něj a položil jsem si jeho nohu na moje stehna. Zajíček mě překvapeně pozoroval, ale nic nedělal.

„Sice nejsem lékař ani doktor, ale pomůžu ti líp a víc jak doktor nebo lékař.”otevřel jsem tu mast. Celkem pěkně voní. Malinko jsem si nabral té béžové masti na prsty a rozmazal mu to po kotníku a všude kolem pro lepší pocit. To samé jsem udělal i na vnitřní straně kotníku. Pak jsem vzal obvaz a začal mu to celkem pečlivě obvazovat.

Když jsem s ošotřováním nohy skončil tak jsem šel ke skříni a vzal ponožky, které jsem mu návlekl. Možná bych mu mohl namazat větší modřiny. Aj kašlu na to... Zahojí se to samo.

„Tak teď se půjdeme najíst. Mám už hlad a jsem si jistý že ty máš taky hlad.” zajíček přikývl. Ještě rychle jsem mu dal pantofle a vyrazili jsme do jídelny.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
~Ahojky lidičky ~

Moooooc moc vám děkuju za všechno~❤️✨
Měj te se krásně. Krásně se usmívejte~✨

Možná bude ještě jedna, ale to nevím jistě.... Takže prozatím pápá ~❤️ ✨

~Omlouvám se za chyby, překlepy a za všechno možné ~

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 04, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Slave or Lover ? [k.thxj.jk] Kde žijí příběhy. Začni objevovat