Chvíli jsem jen seděl a koukal z okna. Všichni jsou proti mně! To není fér! Ale já vám ukážu zač je toho Kim Taehyung! Dupl jsem nohou abych dal důraz na mojí myšlenku.
Teď se opravdu chovám jak malej smrad.Naštvaně jsem zafuněl.Měl bych se sebrat zpátky do rukou! Jsem devatenácti letý princ který přišel o kamarády a řídí se rodiči... Fuuu je to marný se mnou... všechno mi vadí. Obouma rukama jsem si prohrábl vlasy a spojil je za krkem. Ještě chvíli jsem tam tak seděl a přemýšlel. Nějak moc přemýšlím?
Zvedl jsem svůj krásný zadek z postele a opustil pokoj. Když jsem se procházel po chodbách našeho zámku tak jsem si prohlížel obrazy. Prej tu budu mít taky obraz, ale jako král, ale problém je že nechci tenhle zámek. Chci svůj vlastní zámek někde daleko od téhle země. Zastavil jsem před hlavním sálem. Trůny ze zlata a vzácného dřeva se pyšní na podstavci u zdi. Nad nimy je balkón z kterého visí červené záclony, které jsou okolo. Z balkónu vedou dvoje schody taky zdobené. Od trůnů vede rudý, zlatě zdobený kobecec až k ohromným vchodovým dveřím. V místnosti jsou krásná velká okna, která se skoro táhnou až ke stropu. Ze stropu visí velmi veliký diamantový lustr. Podlaha je z krásného, nalakovaného kamene.
Přešel jsem celý sál a došel až ke dveřím. Služebné je otevřeli a já se vydal do sakra velkých zahrad. Moc daleko jsem nechodil... Nechtěl jsem. No došel jsem k menšímu altánu a sedl si. Byl krásný, obepínali ho světle růžové růže a sám altán byl bílý. Okolo byli zase bílé růže a předemnou byla cesta po které jsem sem přišel. Cesta pak pokračuje dál do zahrady.
Poklidně jsem tam seděl až do večera. Nechtělo se mi domů. Líbí se mi tady. Ale i přesto jsem šel už do vnitř. Opět jsem přešel celý sál. A po chodbě jsem se dostal před dveře mého pokoje.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
~Ahojky! ~
No tahle kapitolka není nic moc, ale lepší mě nenapadla~☺️
Jinak doufám že se máte všichni krásně že jste zdraví a nic vás netrápí...... Jako třeba mě úkoly.. Hehe..
Přeji vám všem hodně zdravíčka a štěstíčka~✨ ❤️~Omlouvám se za chyby a všechno ostatní ~
ČTEŠ
Slave or Lover ? [k.thxj.jk]
Fanfiction„Já tě mám tak strašně moc rád" „Já tě, ale nemám rád.......... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ❤️vkook ❤️ 💜boy×boy💜 🍯Sladké klišé 🍯 💔Horrible&Sad💔 😍Funny&Sweet😍 😏Fantasy😜 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Kim...