5✉

5.6K 796 161
                                    


Sevgili Taehyung hyung,

TANRIM TANRIM TANRIM! ÇOK GÜZEL KOKUYORSUN. BİR KOKU NASIL BU KADAR GÜZEL OLABİLİR. PARFÜMÜNÜN BİTTİĞİNE İNANAMIYORUM, LÜTFEN YENİSİNİ AL.

Evet, bu arada yazdığın şarkıları dinledim, çok hoş bir müzik zevkine sahipsin. Eğer daha fazla şarkı önerin olursa merakla bekliyor olacağım.

Kimya hocana çok sinirlendiğimi belirtmek isterim -_- Acaba kendisinin hiçbir zaman yorgun hissettiği zamanlar olmuyor muymuş? Sinir oluyorum böyle insanlara. Ve de şey, eğer aynı okulda olsaydık, öğle yemeklerini beraber yerdik hyung. (Benden büyük olduğun için sana hyung demenin daha doğru olduğunu düşündüm ama bunun için biraz geç kaldım sanırım) Ama genellikle arkadaşlarımın yemeklerini de ben yerim, yani benimle yemekten pek hoşlanacağını düşünmüyorum, sanırım yine de denemeye değerdi.

Kendime gelecek olursam, bugün mektubunu biran önce almak için okulun bitmesini bekledim. Daha sonra ise beş dakika içinde kendimi postanede buldum, nasıl koştuysam artık on beş dakikalık yolu beş dakikada gelmişim. Senin yüzünden okul artık hiç geçmiyor, bir asır gibi gelmeye başladı. Ayrıca sadece ben de değil, köpeğim Gureum da merakla bekliyor. Şu an da kucağımda, o yüzden biraz yamuk yazıyor olabilirim, bunun için şimdiden özür dilerim.

Yarım saat sonra piyano kursum var, umarım yetişebilirim. Umm, sadece parfüm sıkmak kaldı şimdi, onu da yaptığım zaman tamamdır.

Bu arada, senin için bir şeyler çizmek istiyorum, sevdiğin bir şeyler varsa bana yaz.

Kendine iyi bak hyung.

Sevgiler, Jeongguk.






 🕊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🕊

pen friend | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin