Görüyorum ki kimse yorum yapmak istemiyor✊🏻
•Sevgili Tae hyung,
Tanrım! Köpeğin gerçekten çok sevimli! Fotoğrafı duvarıma astım. Ayrıca tüyleri çok yumuşak gözüküyor, sürekli seviyor olmalısın. Belki de ellerin değdiğindendir güzelliği.
Ve hayır, annenin bize imalar yapmasından rahatsız falan olmam hyung. Bilmelisin ki hiçbir şeyden ötürü yargılamam, ki zaten bunu yapmaya kimsenin hakkı yok. Ya da, bizi mi demeliydim?
Bu arada çizeceğim şeyi bana bırakmıştın, Yeontan'ı çok sevdiğini fark edince onu çizmek istedim. Umarım beğenirsin hyung, eğer seni küçücük de olsa gülümsetebilirsem, lütfen bunu da yaz.
Bugün öğleden sonraki derslerimiz boştu, gitmemize izin verdiler. Tabi ki rutinimi şaşırtmadan önce mektubunu aldım ve hemen bir parka gelip yazmaya başladım. İlk önce kaydırağa oturmak istedim ama tam yazmaya başladığımda veledin teki gelip sırtıma tekme attı. En son kendimi yerde buldum. Sonra elimden zor kurtuldu da neyse.
Hava biraz soğuk, ama mektubum bittikten sonra yazdığın şarkıları dinleyerek salıncakta sallanacağım. Keşke sen de burada olsan, beni sallardın. Sonra ben de seni sallardım. Sonra belki de az ileride satılan patateslerden yerdik, ben çok seviyorum çünkü onları.
Kendine iyi bak hyung.
Sevgiler, Jeon Jeongguk.
•
🕊