Önceki bölümü sabah atmıştım kaçırmayın sakın. Bunu da yazmışken salayım dedim.Bu arada, hiç beklemediğim bir şekilde bu fic için çok güzel yorumlar alıyorum, o yorum yazan parmaklarınızı öperim ben.
Sizi seviyorumMmm
(Yorumları satır arası yaparsak bi tık daha iyi olur sanki, diğer türlü gözümden kaçıyor bazen :'))
✊🏻🍒
•
Jeongguk tam iki gün geç gelen mektubu kuruyan dudaklarını dişleyerek merakla açtı, burnuna dolan kokuyla hafifçe gözlerini kırpıştırdı.
Şimdiden içi kıpır kıpır olmuştu.
Kağıdı eline aldıktan sonra zarfta hala bir ağırlık olduğunu fark etti, açıp içine baktığında gözlerine ilişen zarif kolyeyle derin bir iç çekti Jeongguk.
Usulca kolyeyi parmakları arasına aldı, içinde tarif edilemez bir heyecan vardı. Sonunda aklına gelebilmiş gibi dudaklarını ıslattı tek elini yanağına koyarken.
Daha sonra merakına karşı koymadan dörde katlanmış kağıdı dikkatlice açıp okumaya başladı.
Taehyung mektubunda ona bebeğim mi yazmıştı? Aman tanrım.
Dudakları, ona dokunmasını istemişti. Pekala diye geçirdi içinden Jeongguk, yalnızca sana arkadaşça yaklaşıyor, sessiz ol kalbim.
Kolyenin temasını parmaklarıyla bir an bile olsun kesmeden yazmaya koyuldu.
Sevgili Tae hyung,
Bu kolye hayatımda gördüğüm en zarif şeylerden birisi. Mektubumu yazar yazmaz takacağım, söz veriyorum. Ve buluştuğumuzda kolyeyi boynumda göreceksin.
Teşekkür ederim.
Annene lütfen geçmiş olsun dileklerimi ilet, umarım bir an önce iyileşir. Eminim ki ona çok iyi bakmışsındır, sevginin onu iyileştireceğini biliyorum hyung.
Saçlarına oynamanın düşüncesi bile karnıma ağrılar girmesine sebep oldu, ve sen gelmiş bana dudaklarıma dokun diyorsun hyung. Sence bunu yaparken hayatta kalabilecek miyim?
Not: Tabi ki sizi yatağa kaslı kollarımla taşırım, şüpheniz olmasın efendim. Boşuna mı spora gidiyorum burada?
Ve beni tebrik et hyung, matematikten otuz aldım. Tamı tamına otuz. Düzeltiyorum sanki bu matematiği hm?
İkinci Not: Kolyeyi boynumda görmek istediğini biliyorum, gördüğünde ise çok beğeneceğine eminim.
Kendine iyi bak.
Seni çok seviyorum.
Sevgiler, Kim Kaslı Jeongguk.
•
🕊