Sevgili Taehyung'um,
Yıllar öncesine götürmek istedim ikimizi. Bundan sekiz yıl önce ilk mektubumu yazdığım gibi, aynı heyecanla yazıyorum sana. Benim gençliğim, güzel aşkım.
Beni ilk kez öptüğün an sanki dün gibi. İlk sarılmamız, üstüne atlamam. Güzel sevgilim, koskoca sekiz yılı devirdik beraber. Sen bana yalnızca bir sevgili olmadın, ailem oldun Taehyung. Her şeyim oldun. Suç ortağım oldun. Yıllar heyecanımızı azaltmak yerine her gün daha da arttırdı, her gün daha çok aşık olduk birbirimize.
Fransa'da paten kaydığımız günü hatırlıyor musun Taehyung? O kadar sakardın ki sürekli belinden tutmak zorunda kalmıştım seni. Bu durumdan şikayetçi olduğumu falan düşünme sakın, çok memnundum. Tabi bir kere yakalayamamış olabilirim, ve sen de düşüp kalçanı acıtmış olabilirsin..
Benim güzel eşim, bana evlenme teklifi ettiğin gün heyecandan bayıldığımı düşündükçe küçük bir utanç yaşıyor da olabilirim. Ama üzgünüm, gerçekten elimde değildi ve beklemediğim bir anda gelmişti. O gece, sanırım yıllar geçse bile en güzel gecem olarak kalacak. Saatler boyunca birbirine dolanan terli vücutlarımız, ellerime sıkıca kenetlenen ellerin ve üzerimden bir saniye bile çekmediğin bakışların, derin nefeslerin... Taehyung, kusursuzsun sevgilim.
Ve Taehyung, lütfen işten geldiğinde oğlumuza bir şey söyle. Ağlamaması için elimden geleni yapıyorum ama beni dinlemiyor. Ben de babası değil miyim? Çilekli pastayla kandırıyorsun onu hep. Bu haksızlık.
"Sen de beni çilekli pastayla kandırmıyor musun sanki" dediğini duyar gibiyim. Haklısın sevgilim, susuyorum yavaştan.Bugün oğlumuzu erken uyutabilirsem, gece benimle güzelce ilgilenebilirsin değil mi? Daha sonra tam da sevdiğin gibi sana masaj yaparım. Bütün gün zaten yoruluyorsun, bunu hak ettin.
Seni çok seviyorum.
Sevgiler, Kim Jeongguk.
•
Pen Friend benim için gerçekten çok özel. Umarım okurken az da olursa yüzünüzde bir gülümseme oluşturabilmişimdir.
Sizi çok seviyorum. Kendinize dikkat edin lütfen, her zaman iyi olun.
🕊
26.03.2021
Merhabaa, fici tekrar okuduğumda kendimden çok fazla şey kattığımı gördüm. En sevdiğim dizilerden tutun Jungkook'un aldığı matemetik notuna kadar kendimi katmışım ve hala güzel yorumlar almaya devam ediyorum. Çok mutlu ediyorsunuz beni teşekkür ederim yazdığınız her şey için 🥺💜