Sevgili Jeongguk,
İlk olarak, bana hyung demek zorunda değilsin, bunu sorun etmem. Ama demek istiyorsan bilemem tabi ;)
Kokumu bu kadar beğeneceğini düşünmemiştim. En yakın zamanda gidip aynısından alacağım, ama önce harçlığımın biraz birikmesini beklemeliyim.
Mektubunu almaya gittiğin anı okurken dejavu yaşadım resmen Jeongguk, dağıtıma çıkmasını bekleyemiyorum, çünkü lanet olsun ki saatler sürüyor. Okul zili çalar çalmaz postanede buluyorum kendimi.
Biliyor musun Jeongguk, annem son zamanlarda sana yazarken ne kadar mutlu olduğumu gördüğünde o kadar seviniyor ki. Bunun sebebi sanırım beni ilk defa birisiyle konuşurken gülümsediğimi gördüğü için. Yeni arkadaşlar edinmiş olmam onu çok mutlu ediyor.
Bir köpeğin olduğundan bahsetmişsin, benim de bir köpeğim var. Adı Yeontan, eve girdiğim an üzerime atlıyor, tanrım. Gerçekten çok sevimli. Yaklaşık iki yıldır benimle, artık gerçekten babası gibi hissediyorum. Resmini zaten görmüş olmalısın, senin için çıkarttırıp zarfın içine koydum.
Benim için bir şeyler çizmek istemişsin, bu çok zarif. Bu yüzden seçimi sana bırakıyorum, gönlünden geçeni çiz Jeongguk. Sen ne çizersen hoşuma gidecektir.
Umarım en kısa zamanda yazarsın. Kendine iyi bak.
Sevgiler, Kim Taehyung.
•
🕊