9.

1.5K 50 4
                                    

U CHASE

-pohled Chase-
„Pojď tady si sedni já ti udělám čaj." Claire jsem nechal v mém pokoji a odešel udělat čaj. „Už se to nese!" řeknu a ona se na mě usměje. Podal jsem ji čaj a svůj si položil na stůl. „Tak povídej." pobídl jsem ji. „Rozloučili jsem se spolu a já pak šla domů. V obýváku byl Payton a čekal na mě. Když mě uviděl, prostě mě seřval za to že jsem přišla pozdě a měl narážky na to že spolu něco máme." to už ale nevydržela a rozbrečela se. Rychle jsem ji obejmul, je to divný se takhle obímat s holkou kterou jsem poslal do prdele. Stejně si myslím že by Paytona nepolíbila, ona taková není. „Emmmm........ Claire?" ona na mě jen kývla abych pokračoval. „Víš vím že jsem to měl udělat už dřív ale neměl jsem na to, proto se tě chci zeptat..... To s tím Paytonem.... Ten polibek......" „No vím že mě věřit nebudeš a navíc Payton má důkaz. Je to slovo proti slovu." „Jak se to stalo?" zeptal jsem se „Čekala jsem na tebe... Pak mě ale někdo chytl ze zadu, myslela jsem že to jsi ty..... Najednou si mě otočil čelem a já zjistila že to je Payton. Než jsem stihla zareagovat a odtáhnout se, políbil mě. Odtáhli jsem se od něj a dala mu facku a věř mi že malá nebyla. Pak jsem běžela domů kde jsem se zamkla. Nevěděla jsem že to stihl vyfotit. No a pak jsi mi psal ty že je to konec." začla brečet, asi to pro ni bylo těžký když jsem ji dal košem.

-pohled Claire-
Tuhle otázku jsem nečekala. Odpověděla jsem na ni ale na konci jsem to prostě nedala. Rozbrečela jsem se, bylo mi jedno že ten kterej se semnou rozešel seděl vedle mě. Vzal mou hlavu do dlaní. Usmál se na mě....

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat