Písničku nepouštět!
Právě jsme se nachytala při tom, jak si povídám o Paytonovi. Asi je semnou něco špatně. „Takhle bych vydržel klidně celou věčnost." Řekl a pohladil mě po zádech. „Já taky." Přitakala jsme. „Nepustíme si film?" Zeptal se. „Venom, tak jako za starých časů." Řekla jsem a odtáhla se od něho. Smutně se usmál a vytáhl MacBook. Zatáhla jsem žaluzie a lehla si do postele k Paytonovi. Film začal a my ho nepřetržitě sledovali. Nebo teda alespoň já. Payton v půlce filmu usnul na mým břiše. Když film skončil, opatrně jsem ho položila na polštář. To by ale nebyl Payton, kdyby jsi mě nepřitáhl zezadu k sobě. Oba jsme usnuli v obětí."Ráno jsem se vzbudila první. Opatrně jsme odsunula jeho paži z mého boku. Tentokrát se mi ho podařilo nevzbudit. Byl roztomilý, tak jsem si ho vyfotila a dala to na stories.
Chvilku jsme projížděla ig když jsem narazila na fotku:
Liked by @itsfaith, @peytonn and 200k others
@elisabethlewis-the cutties🥰🧸
@paytonmoormeier & @clairelewis@joannemoormeier- aww😬💖
@clairelewis- MOM! Are you kidding me?!
@elisabethlewis- @clairelewis no baby❤️Kurva! Plácla jsem sebou o postel a mluvila do polštáře. „Mla mli zablucu! Mla mi nedslaridim!" „Můžeš mi prosím tě říct to to vyvádíš?" Zeptal se rozespale Payton. „Podívej se na instagram." Sáhl pro mobil z nočního stolku. „Ty jsi mě dala na stories?!" Vyjekl. „Jo a teď se podívej co zveřejnila moje matka." On tak udělal. „Aw to je roztomilý!" Podívala jsem se na něj pohledem Jeblo ti?! „A co je na tom špatnýho!" „Nevím jen prostě...... je to divný." Řekla jsem upřímně a pokrčila rameny. Vstala jsem z postele a šla se převléknout:
Po převlečení k nám vešli rodiče s tím, že jdeme na snídani. „Jak jste se vyspali?" Zeptala se nás mamka. „Šlo to." Odpověděl Pay. „Jo jasně šlo to, proto jsi byl namáčkej na Claire, viď." Odpověděla mu mamka. Payton se lehce začervenal a toho hned využila Faith. „Oh, Paytie ty se nám nějako červenáš!" Vyjekla. Musela jsem se zasmát. Je to snad poprvé co jsem se zasmála před rodinou. „Zlato, ty jsi se zasmála!" Řekl taťka a objal mamku. Jen jsem pokrčila rameny a šla do jídelny. Ke snídani jsem si dala místní ovoce. Jop miluju Bahamy/opravdu netuším, jestli jsem psala kam poletí, kdyby jo, tak to měním na Bahamy/ , je to tu krásné. „Po snídani se přestrojíte a půjdeme k moři." Oznámila Joanne.
Po snídani jsme se tedy odebrali do pokoje kde se převlékli do plavek. Měla jsem obyčejné černé jednodílné plavky. Do tašky jsem vzala opalovací krém, flašku s pitím a ručníky pro mě i pro Paye. Společně jsme se připojili k ostatním a vydali se na pláž. Roztáhla jsem ručník a lehla si. Nijak moc se mi do vody nechtělo. Do 20 minut jsem usnula. Probudili mě kapky stékající po těle. Otevřela jsem oči a nade mnou se skláněl mokrý Payton. „Ugh. Studí to!" „Nepovídej. Pojď do vody!" Vyzval mě, ale já se nikam nechystala. To mu došlo a proto mě vzal do náruče a začal semnou utíkat do vody. „Paytone jestli to uděláš tak tě....." Jo udělal to. Hodil mě do tý ledový vody. Okamžitě jsem se vynořila a všichni se mi smály. Nasraně jsem vylezla z vody a sedla si zpět na ručník. „Mohla jsi už zůstat ve vodě." Řekl táta. Dělala jsem že ho neslyším. Byla jsem nasraná na všechny momentálně. „Bože to je materiál!" Řekla Faith a protočila očima. Nudila jsem se a když jsem uviděla pár kluků na pláži jak hrají volejbal, dostala jsem nápad. Zvedla jsem se a vydala se k nim.
Média prosím!!
„Um ahoj, mohla bych si s vámi zahrát?" Zeptala jsem se. „Proč ne? Jasně už jsi někdy hrála?" Zeptal se. „Když jsem byla malá, mimochodem jsem Claire." Řekla jsem. „Dobře, já jsem Jackson." Jen jsem se usmála a šlo se hrát. Musím se pochválit, vážně mi to šlo. „Claire jdeme na oběd." Řekl podle hlasu Payton. „Řekni, že nemám hlad. Budu tady s klukama." Řekla jsem a usmála se. Payton se napl a když chtěl něco říct byl přerušen. „Claire zlato pojď na oběd." Řekla mamka. „Mami já nemám hlad, nevadí když tu budu s klukama?" Zeptala jsem se mile. Ona se na mě usmála a kývla. Řekla Paytonovi ať jde a jemu nezbylo noc jiného než odejít. Byla jsem na sebe pyšná. Chtěla jsem aby žárlil a to se mi povedlo. Hráli jsme asi do 3 hodin a někdy skočili do moře. Užila jsem si to s nimi a ještě k tomu už se nebojím, takže plus pro mě. Jackson mi dal své číslo a s rozloučením jsem odešla na pokoj. Na posteli byl rozvalený Payton a vypadal naštvaně. „Můžeš mi říct co to bylo na pláži?" Zněl fakt naštvaně. A to hodně. „Co by? Byla jsem tak s Jacksonem." Řekla jsem a mykla rameny. „A co tvůj strach hm?" „Už vyprchal." „Tak rychle?" Zeptal se víc nahlas. „Hm když jseš mezi hodnejma a hezkejma klukama tak strach je hned pryč." Řekla jsem a měla co dělat, abych nevyprskla smíchy. „Hm." Řekl a odešel do koupelny. Chvilku jsem počkala a pak šla za ním. Seděl na vaně a hlavu měl v dlaních. Sedla jsem si vedle něj a objala ho. Nečekal to. Odsunul se ode mě. „Co ti je?" Zeptala jsem se. „Nic." Odsekl a odešel do pokoje. Lehl si do postele a koukal do stropu. „Dělala jsem to schválně....." přiznala jsem. On se na mě nechápavě podíval. „K těm klukům jsem šla, abych viděla jak zareaguješ." Řekla jsem s neutrálním obličejem. „Takže jsi tam šla proto aby jsi viděla jaká bude moje reakce?" Zeptal se a já jen kývla. Zvedl se a šel ke mě. „A co jsi zjistila?" Zeptal se a přešel ještě blíž. Byl strašně blízko. Stačil kousek. „Že kdyby nepřišla mamka, asi by jsi mu vrazil." Řekla jsem s úšklebkem. Koukali jsme si vzájemně do oči. Jeho oči, jeho čokoládky ve kterých by se ztratila každá. Prohlížela jsem každičkou část jeho obličeje, jako by to bylo naposled co se vidíme. Jeho pohled sjel k mým rtům. Udělala jsem to samí. Přiblížil se ještě víc. Naše čela se o sebe opírala. Nevešel by se mezi nás asi papír. Jemně se dotkl mé tváře.
„Hej lidi jdeme k bazénu!" Rozlítli se dveře a v nich se objevil Peyton s Faith. Ihned jsem od Paytona odskočila. „Co jste dělali?" Zeptala se Faith. „Řešili jsme to na pláži." Zalhala jsem. Oni jen přikývli, řekli ať se přestrojíme do plavek a odešli. Cítila jsem se divně. Před chvilkou jsme se malém políbili, nevím jak se k němu chovat. Rozhodla jsem se že budu dělat jako by se nic nestalo. Oblékla jsem si plavky:A vyšla z pokoje za ostatními. Paytona jsem v pokoji nechala. Kurva já jsem ho fakt chtěla políbit. A možná ještě chci.... ne jasně že nechci. Tohle se nesmí opakovat!
Další kapitolka bude v pondělí🧸❤️
ČTEŠ
I hate you because I love you!
Fanfiction„Řekni mi důvod! Jeden jedinej zkurvenej důvod!" „Nesnáším tě, protože tě miluju!"