17.

1.1K 45 7
                                    

Na to oba zareagovali tím, že pohled odvrátili. „Ségra jsem doma. Byl jsem s kámošema v kině!" Řekl Peyton / už se tu zase objevuje toto jméno tak pozor ať jsi je nespletete/ a vešel do obýváku. „Ou, koukám že ty jsi se nenudila." Řekne Pey a ušklíbne se. Popadla jsem do rukou ten největší polštář a hodila ho po něm. „Kreténe!" Křiknu načež on se začne smát. „Jo a nebyl jsi takhle náhodou v kině s Lauren?" Zeptám se provokativně. Jeho tvář nabrala červenou barvu.S Lauren se začal stýkat už před nějakou dobou. Jednou jsem je vydělá jak se spolu vykousli /líbali/ a věřte mi, že nechcete vidět svého bratra se s někým líbat. Přijde mi to nechutný i když vím, že to dělám taky.  „Ale tady se nám někdo červená!" Řeknu a začnu se smát. „Jak dlouho o ní víš?!" Zeptá se rychle. „Vím to od tý doby co jste se vykousli v parku u laviček. Málem jste se sežrali!" Na to kluci vybuchnou smíchy. „Hele klidni se. Já jsem zase vyděl tebe jak se s někým líbáš!" Řekl Pey na obranu. „Kdy?" Zeptala jsem se s klidem. „Nevím kdy ale bylo to u toho jezera." „Joooo už vím!" Řeknu s úsměvem. „Tak mi alespoň řekni kdo to byl!" Řekne nedočkavě Pey. „Co já vím? Jsem ho potkala v parku. Pak jsme se vožrali. Pak jsme líbali. No a pak mám vokno. Jo a probudila jsem se vedle něj takže usuzuji že něco bylo." Dořeknu to co jsi pamatuju. Všichni se na mě šokovaně podívali. „To jakože nevíš s kým si se vyspala?!" Zeptá se Chase. „Ne. Pak mi psal něco ve smyslu, že mě miluje." „A co jsi mu odepsala?" Zeptá se pro změnu Payton. „Um, že to byla jednorázovka jako se všema před ním." Jen myknu rameny. „Ono jich bylo víc?!" Vykřikli všichni najednou. „Jop." Odpovím zase klidně. „Kolik jich bylo prosím tě?!" Zeptá se vytočeně Pey. „Um, u padesátky jsem přestala počítat." Řeknu bez přemýšlení. „Ale proč? Proč jsi si radši nenašla vztah?!" Zeptá se Chas. „Protože nikomu nevěřím. Kromě mí rodiny, Jacksona a Avani. Jackson je vlastně jedinej kluk, kterého jsem si pustila k tělu a který o mě ví všechno." Řeknu. „Počkej takže po tom co jsme se rozešli, jsi přestala věřit klukům a jenom jsi s nima spala?" Zeptá se Chas. „Jop. Většina mi psala, že by semnou chtěli něco víc, ale já je všechny odbila. Nechci zažít to co předtím. Teď mě omluvte, jsem docela unavená." Řekla jsem a odešla do pokoje. Lehla jsem si do postele a koukala do stropu. Vždycky mi to pomůže přemýšlet. Chvilku jsem se takhle dívala a pak upadla do říše snů.

Ráno
„Vstávat a cvičit! Máme hlaaaad!" Ozvalo se vedle mě. Rychle jsem otevřela oči a strašně se lekla..... až jsem spadla z postele. Na to se samozřejmě pan Moormeier strašně začal smát. „Kolik je hodin?" Zeptám se. „8:30" dělá si ze mě prdel. „Jak tě kurva napadlo, budit mě takhle brzo. Jsi se posral?!" Řeknu nasraně. „Ne. Jenom vím jak nesnášíš probuzení!" Řekl s úsměvem. „Naser si! Nikam nejdu!" Řeknu a zachumlám se do peřiny. Na to se on jenom uchechtne. Chytl mě za boky a přehodil si mě přes záda. „Paytone Moormeiere, přísahám že až budu stát na zemském povrchu, tak tě přetáhnu pánvičkou po hlavě. Svážu tě k židli a hodím do sklepa!" Začnu mě vyhrožovat ale on vypadá že mu to vůbec nevadí. Chvíli se vzpírám, ale když mi dojde že to nemá cenu, tak si jen poraženecky povzdechnu. Po chvíli padám na gauč vedle Chase. „Mám hlad." Řeknu a otočím se k Chaseovi zády. „Nechceš udělat palačinky?" Zeptá se mě Pay. „Máš pravdu, nechci." Řeknu a na to se oba zasmějou. „Přineste mi mobil prosím." Řeknu a na to se Chase zvedne. Za chvilku už tu byl i s mým mobilem. „Můj návrh je takový, že se dneska přežerem nezdravým jídlem. Takže co kdo chce ke snídani?" Zeptám se a oba se začnou radovat.

"Crrrrrr" uslyším zvonek domovních dveří, načež se tam rozejdu. Před domem na nás čekala snídaně. Zaplatila jsem a s jídlem se vydala do obýváku. Ještě před ti než jsme to snědli jsme si to museli vyfotit. Nakonec to dal na ig Chase.

@lilhuddy- The best breakfast with best people💖@clairelewis💖 & @paytonmoormeier 💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@lilhuddy- The best breakfast with best people💖
@clairelewis💖 & @paytonmoormeier 💖

@clairelewis- yesss sir🔥

@paytonmoormeier- yeah bro🤪

@elizakorry- Chase and Claire dating?!

„Už nemůžu!" Postěžoval si Chase. Ihned jsem hrábla po jeho nakousaným cheeseburgeru a nedopité coca cole. „Tak to bylo rychlý." Řekl se smíchem v hlase. „To ti to jako nestačilo?" Zeptal se Payton. „Ty jsis myslel, že mě kurva někdy přejde hlad nebo co? To jako fakt?!" Zeptala jsem se a přeměřila si ho pohledem. „No jo. Já zapomněl, že většinu jídla co jsem si koupil jsi mi sežrala." Řekl s pobavením v hlase. „To už je dlouho! To se nepočítá!" Řeknu na obranu. Oba se začnou smát a já se na ně uraženě dívám. Serou mě. „Hej čus lidi!" Ozve se ode dveří. Do obýváku vstoupil Any s Lauren. Už jsem vám říkala, že Lauren je pěkná kráva? Jestli ne, tak to říkám teď. Ona si ale myslí, že jsme kamarádky. Proto hned jak mě uviděla mě objala. Klukům jsem se očima snažila naznačit, aby mi pomohli. „Hele Lauren, strašně rádi bychom tu s tebou byli ale musíme pomoct kamarádovi s oslavou narozenin." Řekne Chas. „To nevadí, já si budu povídat tady s Claire." Řekla s úsměvem. „No to je ten problém. Claire to celý navrhuje, takže pojede s námi." Řekl pro změnu Payton. „Ach, to je škoda. Tak někdy příště." Řekne smutně. Jen kývnu a už si běžím obouvat boty. Vyrazíme směrem k parku. „Jsem volnáááááááááá!" Zakřičím a rozeběhnu se k hřišti. Sednu si na houpačku a začnu se houpat. „Claire úsměv!" Zařve Pay.

@paytonmoormeier- swing girl @clairelewis😉

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@paytonmoormeier- swing girl @clairelewis😉

@clairelewis- I kill you! I'm so ugly!
@lilhuddy- @clairelewis no, you're beautiful!💘

@ashleymirror- @clairelewis they are mine!
@paytonmoormeier- @ashleymirror no we're not your!😐

„Já ti to vrátím i s úrokama vole!" Křiknu na Paye. „Lidi já mám hlad!" Řekne Chase. „Jdeme ne tu benzínku kousek odsud." Rozhodne Payton a vede nás směr benzína. „Jsme tu!" Rozkřikne Chase když uvidí nápis. Chase si vybírá jídlo a my s Payem vymýšlíme píčoviny. Když si mě Payton nevšímal, tak jsem ho potichu vyfotila a dala to na ig. Jak jsem řekla, pomsta bude sladká.

@clairelewis- Are u ok Pay? @paytonmoormeier😂🤪

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@clairelewis- Are u ok Pay? @paytonmoormeier😂🤪

@paytonmoormeier- Are you f*cking kiding me?!
@clairelewis- @paytonmoormeier no beb😬

Takže jelikož mi všichni píšete, kdy bude nový díl, tak jsem se rozhodla že sem dám info o vycházení nových kapitol. Stejně to bude i u mé druhé knížky I Need you💖

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat